obnova amortizerejev

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.333
15
38
Prosim za pomoč....a v Mariboru kdo obnavlja amortizerje? Vem samo za enega v NG, vendar bi mi vseeno pasalo če bi bil bližje :/

thnx
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Koliko stane to prenavljanje' Se splača? Mislim, glede na dobo. Jaz sem nove kupil od Monroja za 300€.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Koliko stane to prenavljanje' Se splača? Mislim, glede na dobo. Jaz sem nove kupil od Monroja za 300€.
To je res dobro vprašanje, ker jaz sem dal tudi za Monroe za Golfa za vse 4 cca. 160 €, za Leona pa tudi en podoben znesek, seveda tudi za vse 4. Potem samo še menjava (cca. 50 € pri kakem solidnem mojstru pod kozolcem) in pa cca. 30 € za optiko.

Čeprav imajo nekateri zelo slabo mnenje o Monroe amortizerjih, sem sam z njimi čist zadovoljen.
Drugače pa ti še vedno preostane Boge / Sachs (za avtorja teme).
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.333
15
38
cena obnove je ca. 20€ na amortizer, novi pa so ca. 200€ + montaža (110€ sprednji, 80€ zadnji, montaža pa je 60€).....zdaj če se splača ali ne žal ne bi znal povedat, saj še nisem imel opravka s tem.....
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Odvisno koliko časa misliš še imeti avto, koliko se voziš z njim...
Obnovljeni so ponavadi malo bolj trdi (sicer te vprašajo kako trdoto želiš, ampak načeloma so vseeno bolj trdi), jaz sem jih dal obnovit slabih 10 let nazaj na Hondi in bila zadeva trda k kamen, tko da zame to ne pride več v poštev. Obnavljal mi je pa Turnšek.
Za ceno novih pa pokliči SEM, meni so jih dobavili vedno v enem dnevu, cena je bila v mojem primeru pri njih najnižja (govorim za Monroe).
Za Boge / Sachs pa je mislim da Motomat.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik DMX pravi:
cena obnove je ca. 20€ na amortizer,
To je dost majhna vsota, Vuga v NG je že pred leti (ko so bili še tolarji) vzel cca. 32-35k SIT za vse štiri.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Jaz v obnovo ne grem več, pa čeprav mi je Vuga v NG trdil, da bo isto, kot če bi imel nove. Ja, avto je bil trd ko kamen prvih par 10 kilometrov, potem je bilo malo boljše(očitno se je olje malo segrelo in je bolje "delovalo"). Da ne govorim kakšna je bila vožnja pozimi....tak avto bi moral imeti prometni minister, da bi videl, kake ceste imamo pri nas ...
sama jama:press:
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik DMX pravi:
cena obnove je ca. 20€ na amortizer,
To je dost majhna vsota, Vuga v NG je že pred leti (ko so bili še tolarji) vzel cca. 32-35k SIT za vse štiri.

Malo sutra (ok pošteno rečeno je odvisno od avta), ker še zdej jemlje po 120€, jst pa mislm da sm lih 20.000 plačal pred cca 4 leti
smirk-1.gif
Civic je res simpl za dol uzet...

Z temi majstri je pa itak tko, da eni so zadovoljni, drugi spet ne..
 
Nazadnje urejeno:

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Malo sutra (ok pošteno rečeno je odvisno od avta), ker še zdej jemlje po 120€, jst pa mislm da sm lih 20.000 plačal pred cca 4 leti
smirk-1.gif
Civic je res simpl za dol uzet...
Hm, očitno mu cena precej varira od avta, ker imam v spominu, da je nekdo še iz zlatih časov enega drugega foruma pri Vugi dal tak znesek kot sem ga napisal. In tud zdej sem našel ene stare objave na bmw forumu, ko je dal uporabnik že leta 2005 28k SIT.

Sam sem dal pa pri Turnšku že 9 let nazaj 38k SIT, isto Honda Civic.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Brezveze, boljse je nove kupit.Ni primerjave.

Odvisno, če hočm boljše-športne, trše bo treba vsaj 300€+ odcolat. +delo.
200€ zame ni malo razlike...

Če uzameš primerjavo med orginal robo in obnovo, se pa strinjam..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Malo sutra (ok pošteno rečeno je odvisno od avta), ker še zdej jemlje po 120€, jst pa mislm da sm lih 20.000 plačal pred cca 4 leti
smirk-1.gif
Civic je res simpl za dol uzet...
Hm, očitno mu cena precej varira od avta, ker imam v spominu, da je nekdo še iz zlatih časov enega drugega foruma pri Vugi dal tak znesek kot sem ga napisal. In tud zdej sem našel ene stare objave na bmw forumu, ko je dal uporabnik že leta 2005 28k SIT.

Sam sem dal pa pri Turnšku že 9 let nazaj 38k SIT, isto Honda Civic.

Turnšek mi je takrat dal predračun, kjer je bla obnova cca 50-55.000sit...
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Turnšek mi je takrat dal predračun, kjer je bla obnova cca 50-55.000sit...
Sej dejansko je tud meni hotel tolk vzet, ampak jaz sem mu nesel samo amortizerje obnovit, šraufal mi je pa en popoldanc.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.333
15
38
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Odvisno koliko časa misliš še imeti avto, koliko se voziš z njim...
Obnovljeni so ponavadi malo bolj trdi

avto bom še imel kr nekaj časa (vsaj 3 leta), saj še nimam nobenim težav z njim (tok tok), ima pa vse kar rabim (res da nima supa dupa opreme, vendar je meni za 1x čist dovolj da ima avt. klimo + vso ostalo opremo, katera je bila takrat na razpolago in dokler bo delala klima ne bo potrebe po novem avtu).....res da je letnik 98 (vsakemu ko to povem mi reče če se delam norca iz njega, saj je avto skoraj takšen kot "iz salona"
smile-1.gif
).

Kaj pa se trdote tiče, pa obnovljeni odpadejo, saj da bom imel še bolj trdi avto kot je sedaj se mi zmeša. Trenutno je Bora tak trda, da čutim vsako lukno oz. kamen tak kot da nebi imel amortizerjev. Ko se peljem s Cliotom od punce je pravi užitek kako avto "požira" luknje, ne pa kot moj Vw, ko misliš da si zapeljal najmanj v pol metersko luknjo, v resnici pa si peljal čez mali "hribček" in po pravici povedano me ta trdota ubija.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.124
113
Če so zanič amortizerji avto postane "trd", oz. dejansko ne trd ga pa zabija čez vsako malenkostno luknjo. Čez dalše kucle plava, čez manjše luknje (recimo tiste udarne jame kjer manjka asfalt), pa te pošteno pretresa. Novi amortizerji naredijo avto TUDI bolj udoben ..

Na passata sem pred kratkim dal monroe reflex, itak majo 3 leta garancije in če spušča kakšen prej bodo pač dali zastonj nove .. po 3h letih bo pa tudi avto od hiše! Glede monroja samo to, da so "čudno" glasni; imam izkušnje že z dveh avtov in je ta fenomen enako opazen.

Obnovljeni amortizerji so resnici na ljubo dobri samo če misliš avto prodat v roku enega leta in si ne dovoliš zbijati ceno na račun zanič amortizerjev.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Točno ja,
bonk.gif
ni čist tko, treba sprobat in nekje se zadeva čisto ok obnese (pri predelavah!) in je precej bolje kot orginal.
Za stock avto se pa čist strinjam..
 
Nazadnje urejeno: