Kakec od bika.Aja glih na AC pri 130km/h ko vsak normalni dizel avto laufa na +-2000 obratov (ne mi zdaj turbo mlinčke) se mašina bolj hladi kot segreva.
Če bi to držalo bi se vsi vozli z avti pod delovno temp.
Kakec od bika.Aja glih na AC pri 130km/h ko vsak normalni dizel avto laufa na +-2000 obratov (ne mi zdaj turbo mlinčke) se mašina bolj hladi kot segreva.
Pri večini žal ne, ti ga prodajo kar v komplletu z ohišjem. Potem je pa cena od 10 do 20xTermostat stane 5e....ampak po zgledu onega modela z bremzami na kiji...bo prej pomlad prišla...
Zakaj pa potem v večje avtomobile montirajo webaste.McGiver -30 se ne gleda kot normalni pogoji
Pa ne primerjat avtodoma kjer moreš bajto zadaj ogret z 2 kubika veliko kabino avta.
Valda če pri nekem mrazu zgeš kabino na polno bo odvzem toplote motorja podobno kot pri odprtem termostatu. To so pač ekstremi.
In glih zaradi tega majo eno prostorci in kombiji dodatne grelce (nekateri). Konec koncev se to dela ko avto zakuha, da dodatno hladiš (poleti).
Glede zmrzovanja hladilne pozimi. To je kriva prešvoh mesanca. In če ni pretoka valda zakuha.
In ko vse teorije obdelamo. Ne ni normalno, da na osebnem avtu ne zagreje na delovno temperaturo. Res, da če božaš gas po regionalki pri 70 bo to prišlo zeloooo pozno. Ampak na ac pri 130 ali v breg pa more vsak avto hitro zagret.
Je pa to tema, ki se ob vsakemmrazu ponavlja. In vedno znova se odkrivajo teorije kako je to normalno. Primenjavi termostata pa čudežno zginejo problemi.
No, fino, po pričakovanjih torej.evo sem dal zamenjati termostat, sedaj delo kot pricakovano da ko doseze 90°C na tej temperaturi ostane ne glede ali je to voznja po navadni cesti ali pa po avtocesti ter ce je gretje vzgano ali ne nima veze
Ne vem kaj tebi prodajo z ohisjem, na netu sem v sekundi našel termostat za 1.9tdi za 2,5€ in navzgor.Pri večini žal ne, ti ga prodajo kar v komplletu z ohišjem. Potem je pa cena od 10 do 20x
...Rešitev je ...ali/in zapiranje maske spredaj (včasih povsem običajno).
Yup, DIY maska zna pomagat poceni pri takih problemih ...Kam smo prišli s neznanjem .... mogoč e smo včasih mogel mal bl pametni bit.
Hvala vsem za kritike in nasvete!
Zanima me se ena stvar okoli potovalnega racunalnika. Ko zastartam avto ponovadi zacne povprecna poraba zelo nihati, na vsakih nekaj metrov druge cifre. Kot da daje neka zadeva lazne podatke. Use skupaj je podobno kot trenutni porabi. Ko das gas cifta raste, ko spustis spet pada. a bi lohk biv kksn merilc pretoka zraka al kej podobnga?
Bog ne daj, da bi si garažo omislil.Sam nikoli ne speljem(!) v času, ko so pri zagonu vrtljaji malce povišani - avtomatski zaug. Tudi višjih vrtljajev ni na začetku vožnje.
Motor mora biti segret!
lahko kaj več, kaj si zamenjal, slika, koda, šifra, lokacija v avtu?evo sem dal zamenjati termostat, sedaj delo kot pricakovano da ko doseze 90°C na tej temperaturi ostane ne glede ali je to voznja po navadni cesti ali pa po avtocesti ter ce je gretje vzgano ali ne nima veze
zal slik nimam nekaj posebnih, na eni sliki je razvidno koliko se je najvec segrel z starim termostatom in na drugi ko je bila masina segreta. vendar vem da se termostat nahaja pod alternatorjom ki so ga fantje morali odstraniti da so lazje prisli do termostata. Nabavil sem Meyle termostat, saj nekako prisegam na to znamko ze zaradi njihovih rok (HD verzija).lahko kaj več, kaj si zamenjal, slika, koda, šifra, lokacija v avtu?
govorimo o avtomobilskem motorju pri zagonu/hladnejšem vžigu se obogati mešanica, ki gre v izgorevalno komoro/cylinderDaj ne ga srat, kakšen zaug neki, saj ni bencinar.
1. Termostat ali termoventil?Mašina se ne more hladit preko hladilnika, dokler je termostat zaprt, razen posredno, kar pač pihne do bloka motorja in kar se hladi preko grelca kabine.
Nč narobe.... Audi... Audi ima tako optimiziran motor da ni dovolj trenja... termofor pod havbopozdravljeni forumaši,
a bi gdo vedo kaj bi lohk bilo narobe na Audiju A4 ce se ne segreje na delovno temperaturo. Namrec pri voznji se segreje le nekaj cez 50°C kjer se sele zacne merjenje. Tudi po daljsi voznji na avtocesti je se vedno isto. Segreje se le na mestu nekje do 65°C. motor je 1.9 TDI oznaka AVF 131 KM.
najbolj sumim termostat ali senzor. Ce ima gdo kaj vec izkusenj dobrodosli predlogi.
Ja, ja o tem govorim. Kos, ki je bil zamenjan 'vsebuje' temperaturno tipalo in 'ventil'. Oba med seboj mehansko povezana...Za menjavo sem placal eno servisno uro in racunali so mi 4 litre antifriza. ....
Takega termostata ni, ker mašina ne proizvede dovolj, da bi segrelo v 10km pri majn od 0°C.50evrov dam za.menjavo termostata, tistemu ki bo vgradil takega, da bo 1.7dti (1.9tdi) motor segret na delovno temperaturo pri vklopljen.gretju, vožnji po ravnem v okviru omejitev, na razdalji.manj kot 10km in temperaturo pod 0C.
luka51 Evo, bom romziju pripeljal zamenjat termostat. Me zanima, ali bom ob 50 evrov, ali bo romzi gratis sravfal.Če hladilni sistem deluje kot je treba, se bo ogrel na delovno temperaturo.
Za omenjene simptome je 99% kriv termostat.