Novo pri Telekom Slovenije III.

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.238
5.651
113
Malo/malo....

Ne da se mi stalno menjavat komunikatorjev/routerjev.....potem imaš cel kaos da nastaviš serverje itd....zmeram nekaj serje še 2tedna in kup klicarjenja....

V preteklosti bil že pri vseh ponudnikih (telemach....T2...telekom)....nekako mi telekom najbolj ustreza....tud trenutno ga imam na 2h lokacijah.... prideš in ne rabiš razmišljat kaj boš pritisnil da najdeš oddajo itd...

Etak če grem sedaj na T2....bom kaj.... čez pol leta s5 telemach in s5 menjava vsega....?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Sasek
5. avg 2011
1.055
196
63
Okolica Ormoža
Hvala za tole, ampak spet moraš imet na brigi, da imaš stanje na mobi računu. In ja, lahko dam gor 60eur, pa bo za celo leto. In zmanjkalo bo ravno takrat, ko bom ozabil in bom najbolj rabil telefon.

Jaz bi imel npr. Mobi A, ki stane 5€/mesec in nek mehanizem, ki bi to plačeval mesečno. Je to mogoče s Pay365?
Pa saj ni tako težko v Koledar na telefonu vpisati opomnika, da te pravočasno opozori na polnjenje!
 

elth

Pripravnik
20. avg 2007
417
24
18
Kavčke
Na dnu povezave vnesi svoj naslov in če ti pokaže da je opcija.. ti ga potegnejo.
Pa še par sosedov vnesi, ker če ga ima kdo okoli tebe, je šansa, da bodo tudi tebi potegnili, čeprav ne piše.

Lahko pa pogledaš tudi na zemljevidu, kaj je kaj okoli tebe, ali imajo sosedje že optiko, kje so vodi..
(omrežne priključne točke te zanimajo, pa elektronske komunikacije, točke (kanali))
Ne dovoli preverjanja, oziroma je portal narejn dovolj "glup" , da na lokaciji ki ni možna ne optika, ne LTE, 4G, 5G ni možno preverjanje.
Nepravilen vnos podatkov.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Če bi to bilo res...

V primeru, da optike ni, napišejo sledeče:
Na izbrani lokaciji priklop v optično omrežje še ni mogoč. Oddajte povpraševanje in skupaj bomo preverili druge možnosti dostopa do interneta.
V primeru, da optika je, napišejo sledeče:
Na izbrani lokaciji je omogočen priklop v optično omrežje.
V primeru, da je optika pri bližnjih sosedih, ne pa na vnešenem naslovu, napišejo pa sledeče:
Na izbrani lokaciji bo morda v prihodnje omogočen priklop v optično omrežje. Oddajte povpraševanje in skupaj bomo preverili druge možnosti dostopa do interneta.

BTW: Tale "morda v prihodnje" se vleče že 2 leti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Dobro poglej tiste obrazce, ker hišne številke niso po vrstnem redu, morda se tvoja skriva naprej po listi. Tudi številke npr. 10 in 10a so čisto narazen.

Status da optika je, pomeni da imaš že optiko potegnjeno do/v hišo, samo modem je še treba prinesti. To ne pomeni, da je ne moreš dobiti. Samo klicarit je treba in vbiti študentu v trdo betico, da mora nekdo potegnit kabel do bajte.

Poglej kdo okoli tebe jo ima, ugotovi naslov, ker te znajo vprašati po tem in potem vidijo, kam je dotični vštekan in potem vidijo, če lahko dajo še tebe gor.

Pri nas so tudi butasti študenti na 080 8000 zatrjevali da ni možen priklop, čeprav je GVO že vlekel optiko po vasi.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.325
151
63
Sem zadnjič oddal povpraševanje....drugo leto še ne razmišljamo....morda čez 2leti (optika) :D

Mam sicer ok vdsl (al karkol že je)povezavo...sam vseeno bi mel optiko (server,)
Verjetno žeiijo samo speljati stranke t2ju in a1 in to tam, kjer že je (njihova) optika. Ker ti tržniki kot vedno nimajo stika z realnim stanjem, je to bolj kot ne reklama za lahko noč ;). Pa da mal Cavazzo pokažejo.

Jernej
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Dobro poglej tiste obrazce, ker hišne številke niso po vrstnem redu, morda se tvoja skriva naprej po listi. Tudi številke npr. 10 in 10a so čisto narazen.

Status da optika je, pomeni da imaš že optiko potegnjeno do/v hišo, samo modem je še treba prinesti. To ne pomeni, da je ne moreš dobiti. Samo klicarit je treba in vbiti študentu v trdo betico, da mora nekdo potegnit kabel do bajte.

Poglej kdo okoli tebe jo ima, ugotovi naslov, ker te znajo vprašati po tem in potem vidijo, kam je dotični vštekan in potem vidijo, če lahko dajo še tebe gor.

Pri nas so tudi butasti študenti na 080 8000 zatrjevali da ni možen priklop, čeprav je GVO že vlekel optiko po vasi.
Jaz točno vem, kje optika je in kje je ni. Tudi Telekomovci to dobro vedo. Par hiš še nima možnosti priklopa... lansko leto je bil narejen načrt, pridobljena soglasja pa ni bilo prostih izvajalcev. Sedaj se pa zgovarjajo, da so "sredstva izčrpana". Direktni sosedje imajo dve leti omarico na hiši pa jih nočejo priklopit. 100 metrov naprej po ulici so pa že dve leti priklopljeni. Nižje v vasi jih redno na novo priklapljajo.
 
  • Žalosti me
Reactions: Kamele0N

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Potem pa piši na telekom, oziroma kar vprašaj te PRovce na facebooku, kako si to predstavljajo oziroma zakaj zavajajo folk s to kampanijo.
Morda kakšna pisma bralcev na Delo ali kak drug podoben pritisk.
 

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
Jaz že ima optiko (gvo vlekel, operater T2) in mi na spletni strani piše, da je možen priklop.
Vnesem sosedov naslov in napiše, da bo v prihodnosti možen priklop. Ta sosed ima 20m stran od bajte, na moji parceli cev, ki štrli ven iz zemlje in ga čaka. Mene pa moti, ko travo kosim:p
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Ja en folk iz meni nepojemljivih razlogov dejansko komajda milostno pristane na to, da potegnejo cev (ali pa še to ne) češ, 'mi ne rabimo tega'.
Jaz sem takim vaških posebnežem kar mimogrede omenil, da je 'zdajle zastonj, kasneje bo pa 250€' in so vsi vzeli. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: nuvi3790

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.231
503
113
Ja en folk iz meni nepojemljivih razlogov dejansko komajda milostno pristane na to, da potegnejo cev (ali pa še to ne) češ, 'mi ne rabimo tega'.
Jaz sem takim vaških posebnežem kar mimogrede omenil, da je 'zdajle zastonj, kasneje bo pa 250€' in so vsi vzeli. ;)
jaz sem bil prepričan, da bodo vzel, ker 3 generacije živijo v hiši, oz je četrta prijokala... tak, da neke potrebe verjetno so. Sam očitno jim stari kabel še dobro dela... Sem pa tudi jaz čist lepo shajal s 4G, samo sem zaradi prihodnosti vzel...
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Sploh ne štekam zakaj kdorkoli ne bi vzel.
Recimo si na telekomu, potegnejo zastonj, en dan samo pridejo zamenjajo modem in to je to. Vse ostane isto, še IP naslov, če imaš permanentnega.
Meni je vse delovalo brez problema, kamere, strežniki vse.. samo nekajkrat hitreje seveda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: andraz201

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.481
118
63
40
Malo tu,malo tam :)

Spremembe v ponudbi storitev s 1. novembrom 2024​


V Telekomu Slovenije uporabnikom zagotavljamo najsodobnejše komunikacijske storitve ter skrbno in načrtno vlagamo v varnost, kakovost in razvoj našega omrežja ter storitev. Tudi zato ste naši uporabniki najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu.*
S 1. novembrom 2024 bomo zaradi spremenjenih tržnih razmer uvedli nekaj sprememb v ponudbi mobilnih in fiksnih storitev. Pri tem smo poskrbeli tudi za še večjo varnost ter preglednost in kakovost naših storitev. Tako med drugim uvajamo samodejni zakup prenosa podatkov izven držav območja EU-tarife; osnovni namen storitve je, da vas obvarujemo pred neželenimi visokimi stroški med gostovanjem izven držav območja EU-tarife. Poleg tega bomo v določenih mobilnih paketih povečali količine prenosa podatkov v državah območja EU-tarife. Vam za to ni treba storiti ničesar, vse bomo uredili mi.
Podrobneje spremembe v ponudbi storitev predstavljamo v nadaljevanju.

1. Spremembe pogojev poslovanja​

Z namenom lažjega razumevanja v nadaljevanju povzemamo bistvene spremembe pogojev poslovanja.
V splošnih pogojih poslovanja se na novo podrobneje opredeljujejo možnosti uporabe lastne terminalske opreme, dopolnjujejo se določbe, vezane na zaračunavanje, plačevanje in spremljanje stroškov storitev (med drugim se bo naročnina za mesec, v katerem bo naročnik odpovedal naročniško razmerje, zaračunala za celotno obračunsko obdobje, z izjemo odpovedi ob spremembi pogodbenih pogojev ali ob prehodu k drugemu operaterju), spreminja se določba o nevrnjeni opremi v lasti Telekoma Slovenije, opredeli se trenutek prenehanja naročniške pogodbe v primeru kršitev pogodbe, spreminjajo se določila glede usklajevanja cen s stopnjo rasti življenjskih potrebščin, dodatno se opredeljuje odgovornost naročnika pri zlorabi identitete iz naslova identifikacije naročnika. Za uporabnike se uvaja enotna telefonska številka, in sicer 041 700 700; z enotno telefonsko številko se smiselno spremenijo vsi pogoji poslovanja, ki vsebujejo kontaktne telefonske številke (čistopisi so objavljeni na spletnih straneh družbe).
V posebnih pogojih uporabe fiksnih elektronskih komunikacijskih storitev se spreminjajo določila v povezavi z varovanjem osebnih podatkov in varovanjem osebnih podatkov, ki potrebujejo soglasje naročnika.
Pri pogojih programa zvestobe je opredeljeno, da se lahko naročnik v program zvestobe včlani že s strinjanjem, podanim v naročniški pogodbi oz. aneksu k naročniški pogodbi.
Podrobnejše spremembe posameznih pogojev so vidne na spodnjih povezavah. Priporočamo, da preberete dokument z vidnimi spremembami, ki nazorno prikazuje spremembe.
Splošni pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev družbe Telekom Slovenije, d.d.
Politika zasebnosti
Posebni pogoji uporabe fiksnih elektronskih komunikacijskih storitev
Pogoji programa zvestobe Telekoma Slovenije