Novo pri Telekom Slovenije II.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Ter podpis po faxu
bonk.gif
ali so že nehali s tem ?

Ne niso... Tudi ce zahtevek posljes preko monitor.mobitel.si, kamor se prijavis s certifikatom, moras poslarti podpisan skeniran izvod... lahko pa ocitno tudi po mailu
smile-1.gif
...

Tak odgovor sem dobil prejsnji teden...


Zadeva: RE: Prekinitev NR
Datum vnosa: 14.11.2014 15:42:41

Opis:
Pozdravljeni, gospod XXXXX,

žal nam je, da želite prekiniti naročniško razmerje.

Sporočam vam tudi, da za prekinitev naročniškega razmerja potrebujemo lastnoročni podpis naročnika. Dopis lahko pošljete na naslov: Telekom Slovenije, d. d., Naročniška služba, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana ali po faksu na številko: 01 472 23 06. Prekinitev lahko uredite tudi prek obrazca v prilogi. Skeniran dokument lahko pošljete tudi na naš e-naslov. Prekinitev naročniškega razmerja se zaračuna 12 EUR.

V primeru podatkovnih paketov se naročnina obračuna za ves mesec, ne glede na datum prekinitve.

Lep pozdrav,

XXXXX XXXXXX
Center za pomoč uporabnikom
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.325
151
63
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Ter podpis po faxu
bonk.gif
ali so že nehali s tem ?

Ne niso... Tudi ce zahtevek posljes preko monitor.mobitel.si, kamor se prijavis s certifikatom, moras poslarti podpisan skeniran izvod... lahko pa ocitno tudi po mailu
smile-1.gif
...

..

Sporočam vam tudi, da za prekinitev naročniškega razmerja potrebujemo lastnoročni podpis naročnika. Dopis lahko pošljete na naslov: Telekom Slovenije, d. d., Naročniška služba, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana ali po faksu na številko: 01 472 23 06. Prekinitev lahko uredite tudi prek obrazca v prilogi. Skeniran dokument lahko pošljete tudi na naš e-naslov. Prekinitev naročniškega razmerja se zaračuna 12 EUR.

V primeru podatkovnih paketov se naročnina obračuna za ves mesec, ne glede na datum prekinitve.

Lep pozdrav,

XXXXX XXXXXX
Center za pomoč uporabnikom[/I]

Jaz že dolgo urejam vse po mailih, sem se tudi sprijaznil, da pač potrebujejo podpis in štampiljko. Meni pošljejo obrazec, jaz ga natisnem, podpišem, poskeniram in pošljem na info@telekom.si oziroma osebi, ki mi je obrazec poslala.

Jernej
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.667
340
83
www.kacnje.eu
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik krava pravi:
Jaz (in tudi sodelavec) sem obvestilo prejel pred časom. Saj ne vem, mogoče je bilo pri računu.

Sem pa ravno danes stal celo uro v Mobitelu v Ljubljani. Bi človek mislil, da se stranke selijo stran, ne pa k njim
evil.gif

Nisem imel občutka, da bi kdo čakal zato ... so kar sklepali nove naročnine, anekse ...
Tudi če gres stran moraš čakati in je zaradi tega gužva
wink-1.gif
 

p4pe

Guru
24. feb 2010
1.606
999
113
48
KR
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Ter podpis po faxu
bonk.gif
ali so že nehali s tem ?

Ne niso... Tudi ce zahtevek posljes preko monitor.mobitel.si, kamor se prijavis s certifikatom, moras poslarti podpisan skeniran izvod... lahko pa ocitno tudi po mailu
smile-1.gif
...

..

Sporočam vam tudi, da za prekinitev naročniškega razmerja potrebujemo lastnoročni podpis naročnika. Dopis lahko pošljete na naslov: Telekom Slovenije, d. d., Naročniška služba, Cigaletova 15, 1000 Ljubljana ali po faksu na številko: 01 472 23 06. Prekinitev lahko uredite tudi prek obrazca v prilogi. Skeniran dokument lahko pošljete tudi na naš e-naslov. Prekinitev naročniškega razmerja se zaračuna 12 EUR.

V primeru podatkovnih paketov se naročnina obračuna za ves mesec, ne glede na datum prekinitve.

Lep pozdrav,

XXXXX XXXXXX
Center za pomoč uporabnikom[/I]

Jaz že dolgo urejam vse po mailih, sem se tudi sprijaznil, da pač potrebujejo podpis in štampiljko. Meni pošljejo obrazec, jaz ga natisnem, podpišem, poskeniram in pošljem na info@telekom.si oziroma osebi, ki mi je obrazec poslala.

Jernej

Koliko časa se pa čaka, da odgovorijo na mail in pošljejo obrazec za spremembo paketa?
Sem poslal danes ob 7h zjutraj, pa ni še nič.
bonk.gif
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.325
151
63
Citat:
Uporabnik jernejd pravi:


XXXXX XXXXXX
Center za pomoč uporabnikom[/I]

Jaz že dolgo urejam vse po mailih, sem se tudi sprijaznil, da pač potrebujejo podpis in štampiljko. Meni pošljejo obrazec, jaz ga natisnem, podpišem, poskeniram in pošljem na info@telekom.si oziroma osebi, ki mi je obrazec poslala.


Koliko časa se pa čaka, da odgovorijo na mail in pošljejo obrazec za spremembo paketa?
Sem poslal danes ob 7h zjutraj, pa ni še nič.
bonk.gif

Jaz se zmenim zelo hitro, ker se ponavadi obrnem direktno na svetovalce na 041 700 707 in v nekaj minutah dobim obrazec, ki gre takoj nazaj (vmes pa že pripravijo vse skupaj). Če pomislim, pravzaprav edino to deluje, na info pošljem zelo poredko in tam res ne gre tako hitro
wink-1.gif
.

Jernej
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Sem danes prekinil se narocnisko razmerje z Mobitelom... Vseeno pa bi anjraje se zakasirali tistih 12€ za prekinitev NR... Sem rekel, da imam menda pravico brezplacno prekiniti, ce se ne strinjam s spremembo pogojev (cenika) pa me je referentka vprasala, ce sem dobil kasen dopis... sem rekel, da ne... ampak da imajo tako povsod napisano... potem je nekaj klikala po programu... in ni vec ni rekla... le obrazec sem moral se elektronsko podpisati... Na obrazcu za prekinitev ni bilo nikjer omenjenih dodatnih stroskov... Upam, da tako tudi ostane pri zadnji polozici, ki jo dobim ...
smile-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.399
2.761
113
Mobitel je pridobil nove uporabnike v javnih podjetjih, ne, in tudi tukaj je bilo omenjeno, da naj bi visal cene, da pokrije izgubo, ko jo bo imel z njimi. Iz kje pa naj bi izhajala izguba? Razen ce jim ne podari paleto telefonov? Ta logika mi ni najbolj jasna.
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Sem danes prekinil se narocnisko razmerje z Mobitelom... Vseeno pa bi anjraje se zakasirali tistih 12€ za prekinitev NR... Sem rekel, da imam menda pravico brezplacno prekiniti, ce se ne strinjam s spremembo pogojev (cenika) pa me je referentka vprasala, ce sem dobil kasen dopis... sem rekel, da ne... ampak da imajo tako povsod napisano... potem je nekaj klikala po programu... in ni vec ni rekla... le obrazec sem moral se elektronsko podpisati... Na obrazcu za prekinitev ni bilo nikjer omenjenih dodatnih stroskov... Upam, da tako tudi ostane pri zadnji polozici, ki jo dobim ...
smile-1.gif
Res je, prekinitev bi morala biti brez dodatnih stroškov. Drugače kršijo zakon.

Če je sprememba pogojev na paketu ne smejo zaračunati "postavko za prekinitev naročniškega razmerja" in "postavko za predčasno ukinitev aneksa". Zaračunajo lahko le pogodbeno kazen (odplačilo naprave).
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.399
2.761
113
To mi je vse jasno, vendar ce Telekom pridobi recimo 5000 novih narocnikov, placnikov, obstojecega omrezja ne obremenjuje bistveno bolj, nima vec zaposlenih... Hocem reci, da vec ali manj je to plus v bilanci, cena je pa dumpinska glede na cene na trziscu, ne delajo pa s tem izgube, da bi morali ostalim visat cene.
 

p4pe

Guru
24. feb 2010
1.606
999
113
48
KR
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik p4pe pravi:
Koliko časa se pa čaka, da odgovorijo na mail in pošljejo obrazec za spremembo paketa?
Sem poslal danes ob 7h zjutraj, pa ni še nič.
bonk.gif

Obrazec najdeš na telekomovi strani.
http://www.telekom.si/pomoc-in-podpora/dokumenti/obrazci

Hvala, ampak so mi ga danes poslali na mail, tako da sem že oddal.
Sem pa že včeraj gledal na tem linku, vendar je bil še star obrazec, kjer še ni bilo Paketa 2015.
cool-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ti novi uporabniki klicejo tudi v druga omrezja in tako povzrocajo Telekomu stroske... ki pa so lahko visji od tistega, kar od teh uporabnikov dobijo... Poleg tega tudi licence za razne storitve, kot so telefonski predal in podobno, nekaj stanejo ... In ti novi uporabniki so verjetno dobili tudi nove mobilnike po drugacnih cenah, kot jih dobijo "navadni" uporabniki ...
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.325
151
63
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Ti novi uporabniki klicejo tudi v druga omrezja in tako povzrocajo Telekomu stroske... ki pa so lahko visji od tistega, kar od teh uporabnikov dobijo... Poleg tega tudi licence za razne storitve, kot so telefonski predal in podobno, nekaj stanejo ... In ti novi uporabniki so verjetno dobili tudi nove mobilnike po drugacnih cenah, kot jih dobijo "navadni" uporabniki ...

Jaz bom ukinil "piko" internet in bomo na istem
smile-1.gif
.

Jernej
 

impre

Pripravnik
19. apr 2008
332
7
18
Meni poteče vezava 03.01.2016 in če odstopim od pogodbe ta mesec, imam še 81€ "kazni" za poravnati... Je to za vse isto ali se razlikuje glede na paket in telefon katerega vzameš?
Jeb... sedaj pa ne vem ali se mi sploh splača menjati na debitel...
 
Nazadnje urejeno:

Uporabna_Stran

Pripravnik
25. nov 2011
410
0
16
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:

Res je, prekinitev bi morala biti brez dodatnih stroškov. Drugače kršijo zakon.

Saj upam, da bo... ampak sele potem, ko sem sam to omenil... Drugace bi mi deklina verjetno kar zaracunala teh 12€ za prekinitev NR ...
grims-1.gif
...

Ena možnost je, da ni vedela (v to zelo močno dvomim, ker trenutno ukinjajo celo goro paketov in so referenti morali biti obveščeni). Druga možnost pa je, da je hotela tvojo pobudo, da to uveljavljaš.

Razlog za to je, ker nikjer izrecno ne piše, da mora operater vsem avtomatsko, brez iniciative uporabnika storitev omogočiti brezplačni preklic. On so to po ZEKom-1 dolžni omogočiti in objaviti (to so storili) in tudi pisno so obvestili vse, ki se jim paket spreminja o tej možnosti. Vsi, ki se jih sprememba dotika imajo torej možnost, ki pa jo morajo sami uveljavljati.

Dokler v tem tekstu "(2) O vsaki spremembi pogojev, določenih v naročniški pogodbi, morajo biti naročniki obveščeni najmanj 30 dni pred predlagano uveljavitvijo sprememb. Pri tem morajo biti naročniki obveščeni, da imajo, razen če je sprememba pogojev, določenih v naročniški pogodbi, potrebna zaradi uskladitve s tem zakonom oziroma na njegovi podlagi sprejetimi predpisi, v istem roku pravico brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Agencija lahko s splošnim aktom predpiše obliko in način objave obvestila."

ne bo pisalo, da mora operater samodejno upoštevati to pri odpovedi, bo morala stranka sama zahtevati uveljavitev svoje pravice. Tako pač je, čisto vedno in povsod ignorantia iuris nocet.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Citat:
Uporabnik impre pravi:
Meni poteče vezava 03.01.2016 in če odstopim od pogodbe ta mesec, imam še 81€ "kazni" za poravnati... Je to za vse isto ali se razlikuje glede na paket in telefon katerega vzameš?
Jeb... sedaj pa ne vem ali se mi sploh splača menjati na debitel...

pogobena kazen je vrjetno vezana na telefon in ne na paket.
Če ostaneš boš mesečno odplačeval telefon na obroke, če pa greš drugam, pa v enkratnem znesku odplačaš telefon.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.