Pri meni sploh ne obstaja možnost.Zadeva se že poveže v A1 omrežje in dela
Obveščamo vas, da s 1. 8. 2024 spreminjamo ponudbo, splošne pogoje cene samostojnih storitev in tržnih paketov za rezidenčne in poslovne uporabnike.Spremembe cenika T-2 storitev s 1. 8. 2024
Se da morda tudi VoLTE aktivirati?Nimaš A1 mreže
Kot zanimivost: po novem uvajajo indeksacijo cen tj. usklajevanje z inflacijo v splošne pogoje. Predstavljam si, da potem ne moreš novih cen uporabiti kot razlog za odstop od pogodbe.
Ja, to imajo v 32. členu napisano dobesedno. Mislim, da so drugi operaterji tudi nekaj podobnega začeli furati že od začetka koronsko-ukrajinske "hiper"inflacije. Mogoče bi bilo treba angažirati AKOS, da tovrstna določila tudi uradno razglasi za nična. Sprememba cene ne glede na izgovor je sprememba bistvenega elementa pogodbe, in če se ena stran (naročnik) ne strinja, jo lahko prekine brez vsakršnih stroškov, pa če se na trepalnice postavi operater.Kot zanimivost: po novem uvajajo indeksacijo cen tj. usklajevanje z inflacijo v splošne pogoje. Predstavljam si, da potem ne moreš novih cen uporabiti kot razlog za odstop od pogodbe.
To pa gre konkretno gor.
Pri meni še ne dela Volte. Lahk pa povem, da je govorna komunikacija boljše kvalitete kot v telekom gostovanju.Se da morda tudi VoLTE aktivirati?
Priporočam še tudi za informacijo, ko bo komu začel delati VoWiFi
Obveščamo vas, da s 1. 8. 2024 spreminjamo ponudbo, splošne pogoje cene samostojnih storitev in tržnih paketov za rezidenčne in poslovne uporabnike.
Nove cene mesečnih naročnin bodo veljale tako za pakete iz aktualne ponudbe za rezidenčne uporabnike, kot tudi za starejše naročniške pakete, naročnino samostojnega interneta, dodatnih TV storitev in nekatere ostale storitve.
Obvestilo za rezidente: https://www.t-2.net/novice/spremembe-ponudbe-splosnih-pogojev-cenika-storitev-za-rezidente
Obvestilo za poslovne uporabnike: https://www.t-2.net/novice/spremembe-ponudbe-splosnih-pogojev-cenika-storitev-za-poslovne-uporabnike
Naročniki, na katere se navedene spremembe nanašajo in ki se s spremembami ne strinjajo, imajo v skladu s prvim odstavkom 192. člena ZEKom-2 pravico v roku 60 dni od prejema obvestila odstopiti od naročniške pogodbe brez plačila kakršnihkoli dodatnih stroškov (na primer stroškov prekinitve naročniškega razmerja oziroma drugih administrativnih stroškov, pogodbenih kazni, zneskov prejetih ugodnosti ali drugih dogovorjenih nadomestil), pri čemer pa morajo poravnati zapadle in neplačane obveznosti. Če se naročniki odločijo obdržati prejeto terminalsko opremo, so v primeru odstopa od naročniške pogodbe dolžni plačati tudi nadomestilo za terminalsko opremo, ki so jo prejeli po akcijski ceni. Če se odločijo, da bodo operaterju terminalsko opremo vrnili, jo lahko vrnejo v stanju, v kakršnem jim je bila izročena, ob upoštevanju njene normalne rabe. V tem primeru so operaterju dolžni plačati uporabnino za čas uporabe terminalske opreme, operater pa jim bo vrnil kupnino. Več informacij lahko dobite na telefonski številki 064 064 064 ali v naših poslovalnicah.