Sem dobil nekoga na spletnem klepetu od Simobilu, razložim situacijo in mi prijazno odgovorijo:
Prosim če, lahko da zadevo naprej, ampak vztraja pri tem, da naj počakam, da bom dobil ta znesek dejansko zaračunan. Vmes opazim na portalu moj.simobil.si, ne le da imam zadevo že zaračunano, ampak da je zaračunan znesek 9,75 EUR (7,99 EUR + DDV), čeprav naj bi bila cena 7,99 EUR že z DDV. Dobronamerno opozorim v klepetu še na to težavo in dobim odgovor, da je naročnina ddv z 7,99 EUR. To mi je jasno, da naj bi bila, ampak vsi nadaljni odgovori so samo še, da je to infrormativni znesek za porabo in bo potrebno počakati na izdajo računa, čeprav prosim le to, da zadevo preverijo, ker očitno nekaj ne štima. No zaključila sva s tem:Citat:
po pregledu podazkov res vidim, da se v trenutni porabi vidi ta strošek, kljub temu, da je bila naročnina prekinjena
svetujem vam, da nas po prejetju izdanega računa pokličete ( v primeru da bo strošek tudi na položnici)
Če sami ne vejo, ali bo to na računu ali ne (po možnosti z dvojno obračunanim davkom), pa res ne vem, kdo bo vedel. Očitno bo res treba počakati na račun.Citat:
na vašo zahtevo seveda posredujem naprej, kljub vsemu pa velja, da pred izdajo računa ne moremo nečesa stornirat, kar niti ne vemo, ali bo sigurno na računu 12:51