Novo pri Si.mobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Si mogoce prepozen in si stevilko prenesel po 8.9.? Ker sedaj pogoji ne bodo spremenjeni... in zato verjetno tudi ni vec mozno prekiniti brez dodatnih stroskov ... To, da se pogoji ne bodo spremenili, so najavili 8.9.2011
smile-1.gif
Saj so tudi podražitve (ki še vedno ostajajo) spremenjeni pogoji...
 

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:
Uporabnik Mikrohard pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Si mogoce prepozen in si stevilko prenesel po 8.9.? Ker sedaj pogoji ne bodo spremenjeni... in zato verjetno tudi ni vec mozno prekiniti brez dodatnih stroskov ... To, da se pogoji ne bodo spremenili, so najavili 8.9.2011
smile-1.gif
Saj so tudi podražitve (ki še vedno ostajajo) spremenjeni pogoji...


Ne obremenjuj se preveč, mail ti je osnova, spiši reklamacijo pisno,v kolikor bo negativna, imaš tržno inšpekcijo za takšne primere, kajti tudi tukaj se komot lahko obesiš z obrazcem, kateri je bil podlaga za ukrep proti nadomestilu,brez skrbi.

Teta, ki je bila vsa arogantna, pa se očitno boji svojega položaja z izgubo uporabnikov in v takšnem primeru je prav, da se tudi boji, ker s takšnim obnašanjem prispeva še bolj k temu. Takšnim ni mesto za delo s strankami, ampak kvečjemu nabiranje gob, pa naj se v hosti znaša nad hrastom ali bukvijo, če ne najde nobene!

Si pričakoval, kaj več od avstrijske filozofije?
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Citat:
Uporabnik hipi pravi:
To je enostavno še ena svinjarija od Simobila. Logično da greš k drugemu operaterju če vse podražijo pol pa mores še plačat 12 evrov.
S takim odnosom bodo pač izgubili uporabnike!!

Ker, seveda, operaterja FUL skrbi kaj si o njemu misli nekdo, ki tako ali tako migrira stran od njega, in mora za to placas 12 EUR, ane?
bonk.gif


Svasta majka rodi.
 

KekecXY

Pripravnik
29. jan 2010
201
0
16
tud do strank, ki so sle drugam bi se blo pametno lepo obnasat, ker kdo pa pravi, da se nebo cez 1 al pa 2 leti hotla vrnit.
ampak, ce se bo spomnila kake probleme je mela, bo 2x premislila.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Noka... Ce pravijo, da lahko brez teh stroskov prekines razmerje zaradi spremebe pogojev, potem mora to veljati v vsakem orimeru... Ai preneses stevilko drugam ali ne... Izgovor, da bi moral stevilko prenesti tako, da sam prekine NR pri starem operaterju je zgolj birokratska ovira... Ce ze omogocijo "odhod" brez stroskov prekinitve, potem naj to velja za vse, ko zelijo prekiniti... Ne glede na to, kako to naredijo...

Ce jim je res tako vseeno za uporabnike, ki odhajajo, potem lahko recem, da je odnos zelo aroganten... Cez par mesecev se lahko recimo zgodi, da bi mogoce uporabnik spet menjal... In ce vidi, da ga hoce stari operater izcuzati do konca za par €, potem mu mora verjetno cegu na glavo pasti, da bi se se enkrat odlocil zanj...
rolleyes-1.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Jest,
akt o prenosljivosti nikjer ne navaja razloga prekinitve. Edini razlog je prenos k drugemu operaterju z odklopom ali ohranitvijo naročniškega razmerja.
Simobil je strankam omogočil, da označijo ohranitev številke pri Si.mobilu in potem začasno številko izklopijo z razlogom, ki briše stroške izklopa. Kaj drugega v tako kratkem času niti ne more narediti.
Se pa strinjam s komentarji zgoraj, da se je potrebno do vseh strank obnašati primerno saj nikoli ne veš kdaj se ti vrne,.. ob neprimernem odnosu pač nikoli,..
b
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik hipi pravi:
To je enostavno še ena svinjarija od Simobila. Logično da greš k drugemu operaterju če vse podražijo pol pa mores še plačat 12 evrov.
S takim odnosom bodo pač izgubili uporabnike!!

tale tvoja razlaga ni vedno tako logična kot praviš,.. razlog prehoda je lahko menjava delodajalca, smrt prejšnjega uporabnika,... lahko pa tudi nestrinjanje s politiko podjetja,.. ne vem pa zakaj bi vse povprek šenkovali,..

Brezplačni odklop zaradi podražitev je možen še do 29.09.,.. to je več kot 3 tedne več kot nalaga zakon,..Smo pa za stranke v tem primeru naredili tudi še kaj drugega, kar pa ne bom razlagal na tabli,..kjer smo strankam šli na roke,..

b
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Lahko bi enostavno vsem, ki v tem casu prekinejo NR, oprostili placilo tega stroska. Itak je Si.mobil menda edini, ki zaracunava tidi prekinitev NR... Nisem sicer tega preverjal, tako da je le moja domneva
wink-1.gif
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
odklopi so zaradi takih in drugačnih razlogov skozi,.. težko pa je določiti kdo je številko izklopil iz razloga nestrinjanja in kdo zaradi drugih razlogov,..stranka ima možnost povedati razlog, zakaj bi bilo vse samo po sebi umevno?
Vsekakor po v prihodnje potrebno dati več povdarka na odgovornost stranke ne le operaterja,.. a to je že druga zgodba,..

b
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.884
764
113
www.jernej.org
Zakaj zaračunati uporabniku, ki je odšel zaradi XY razloga, in v istem trenutku oprostiti "davek na odhod" nekomu, ki se kao ne strinja s podražitvami. Konec koncev bi se tudi prvemu podražilo, če bi ostal. Razumem, da je operaterju dobrodošel vsak €... ampak takšno razlikovanje je pa res čudno.

Še bolj čudna mi je pa tista vaša formula za izračun uporabnine pri vračilu telefona (to, da ne vračate kupnine in zato "uporabnina" za isto obdobje stane nekoga, ki je izkoristil 100€ subvencije veliko več kot nekoga, ki je izkoristil 500€ subvencije... narobe svet).
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
V formuli za uporabnino je kupnina že upoštevana in je odvisna od čada do konca vezave, višine subvencije, kupnine,..
b
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
tako je delal Mobitel, tako je delal Si.mobil in verjetno še kdo,..

kaj bi bil razlog da bi telefon vrnil?

kdo ti je hotel podturiti strošek prekinitve? zadeve so bile predstavljene transparentno,.. tako z obveščanjem, kot z izvedbo,..
b
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Brezplačni odklop zaradi podražitev je možen še do 29.09.,.. to je več kot 3 tedne več kot nalaga zakon,..Smo pa za stranke v tem primeru naredili tudi še kaj drugega, kar pa ne bom razlagal na tabli,..kjer smo strankam šli na roke,..
Kako lahko preverim, kaj (če sploh) ste mi zaračunali pri odhodu?
Do Moj.Simobil več nimam dostopa, računa ali obvestila pa še nisem prejel.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Enostavno počakaš na račun,..
lahko pa ti povem v naprej,.. če si odklopil s posebnim razlogom potem stroškov ni, če si delal prenos številke s prekinitvijo strošek je.
b
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Kako bi potem pravilno prenesel številko in se izognil plačilu dodatnih postavk?
O katerih sploh govorimo? Zgoraj se omenja 12 EUR, na ceniku pa je :
Strošek prekinitve pogodbe oz. zapiranja računa 5 €
MNP je spet 5 EUR

torej skupaj 10 ?
 

Azgard

Pripravnik
5. feb 2011
688
0
16
Sej mislim, da je bilo že povedano.

Na obrazcu za prenos številke pri novem operaterju imaš na izbiro prekinitev razmerja pri operaterju dajalcu številke, ali pa samo prenos številke brez prekinitve. Ti moraš torej dati samo prenos, da razmerje pri Simobil ohraniš. Potem pa dodatno iti na Simobil pa pravilnem postopku prekinit naročnino.

Prenos številke je pa strošek 5€, to pa plačaš v vsakem primeru ob vsakem prenosu številke.
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Z SiMobilom se nisem nič menil. Je vse novi operater uredil (vključno s prekinitvijo starega razmerja).
A se da naknadno kaj uredit? Po telefonu? Osebno?
 

Jernej

Fizikalc
18. avg 2007
7.124
0
36

A jaz to prav berem?

Vsakemu uporabniku, ki prenese številko k drugemu operaterju, Simobil dodatno zaračuna še 10 EUR, ki jih zakamuflirajo pod "odpoved naročniškega razmerja".
Moram reči, da sem se kar pozanimal glede prenosa številka in danes prvič slišim za to. Tako da močno dvomim, da je veliko ljudi delalo drugače (torej da je pri konkurencu obkljukalo, da želijo obdržati naročnino pri prejšnjem operaterju in jo naknadno prekiniti).

Če mene vprašaš, je to še ena zadeva, ki je zrela za prijavo tržni inšpekciji. Strošek prenosa številke je omejen navzgor na 5 EUR. Simobil pa to storitev zaračuna 15 EUR.

Kot je že nekdo napisal... s tem ne le, da si Simobil uničuje ugled pri trenutnih uporabnikih... tudi, ko/če bomo čez nekaj let razmišljali o ponovni menjavi operaterja, bodo na zadnjem mestu ravno zaradi tovrstnih "legalnih" prevar z drobnim tiskom in pravnimi mahinacijami.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
odklopi so zaradi takih in drugačnih razlogov skozi,.. težko pa je določiti kdo je številko izklopil iz razloga nestrinjanja in kdo zaradi drugih razlogov,..stranka ima možnost povedati razlog, zakaj bi bilo vse samo po sebi umevno?
Vsekakor po v prihodnje potrebno dati več povdarka na odgovornost stranke ne le operaterja,.. a to je že druga zgodba,..

b

Stranka NIMA moznosti povedati razloga, ce to ureja pri novem operaterju...

In sedajle sem sel malo gledat cenike ostalih operaterjev... in nisem nasel pri nobene te postavke (Prekinitev NR oz. manipulativni stroski ob prekinitvi NR) ...

Sicer pa se omenjajo celo razlicne stevilke ... Tukaj je stalno govora o 12€, nekdo omenja 10€, na www.simobil.si pa najdem postavko, ki pravi, da je to 5€ ...

http://www.simobil.si/sl/faqCenter.cp2?cid=64CE4A3D-4F85-ECE9-6D21-34F21613C8C5&linkid=faqCenter

20110915-tbg4i991n7fxt3efjed2u3yjrp.jpg


http://www.simobil.si/bin?bin.svc=obj&bin.id=C28B862E-DABA-8185-005C-D90302D0C94D

20110915-e99hhddga76m5qn622f8y44fys.jpg


Tukaj pa je celo tem 5 € pristeto se 12€
http://www.orto.si/pomoc-in-in.../?faqshow=45067
20110915-b7f8ywthcfbxced6uetdrgu2si.jpg


http://www.simobil.si/sl/insid...33-0E30B0F0213C

20110915-rxakdemuyf36eyp7spsp3p7pqx.jpg


20110915-p9kakh7fb6pjc1siphrxwix56g.jpg
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.