Novo pri Si.mobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

erikson

Guru
25. avg 2007
22.661
6.423
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
kaj praviš kje lahko hitreje objaviš,.. na FB in twiterju ali na spletni strani?
Če imate neuporaben CMS morda razmislite in vključite FB / Twitter feed z obvestili o napakah v spletno stran.

Ali pa stran z obvestili postavite na Blogger ali Wordpress, da boste lahko obveščali tudi o izpadih elektrike.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.661
6.423
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
hmm laž ima kratke noge,..v dveh delavnih dneh si sigurno dobil odgovor,.. tuš odgovarja v eni uri? bomo naredil test,.. pa da vidimo,..
Jaz sem prejšnji teden čakal dlje. V čem je problem, da se ta čas ne da skrajšati?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Dobra cena za E6
wink-1.gif
 

KekecXY

Pripravnik
29. jan 2010
201
0
16
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Citat:
Uporabnik KekecXY pravi:
na tusu so mi na mail odgovorili v roku 1 ure, na simobilu pa cakam ze 2 dni pa nic. zgleda je teh 10€ nujno potrebnih, da zaposlite se nekaj ljudi.

hmm laž ima kratke noge,..v dveh delavnih dneh si sigurno dobil odgovor,.. tuš odgovarja v eni uri? bomo naredil test,.. pa da vidimo,..
b

moje noge so zadovoljivo dolge. ce bi, bil se vecji bi moral stoke nizat doma
wink-1.gif


sicer pa poglej kdaj sem na forumu spraseval, kaj zajemajo dolgovi, ki jih se mam pri vas. mail sem poslal tud takrat. mislim, da bil 1.9.

pa kaj je zdaj finta delovnih dneh? a nimate 24/7 supporta?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
kekec,.. je forum del uradne podpore uporabnikom? res paje, da obstaja sedaj na forumu uradni predstavnik Si.mobila (kar jaz nisem),..
Tvoj delodajalec podpira vse funkcije 24/7 ali pa zgolj nujne?
Ne da se mi več prepucavat,..glede na dejstvo, da imate sedaj uradnega predstavnika je morda čas, da ta nick zaprem in se prijavim pod novim, ki ne bo obremenjen z delodajalcem,..

l.p. b
 

KekecXY

Pripravnik
29. jan 2010
201
0
16
jaz sem na forumu vprasal zato, ker ste tu maheri, ko poznate vse skrite stroske pri posameznih operaterjih. pa, da se nebi pol ***** na simobil podpori, pa izpadel najvecji bureq. ker pac nisem vedel zakaj 12€ vecji dolg kot pricakovano.

nisem pa pricakoval nikakrsnega uradnega odgovora..

sicer pa simobil ni moj delodajalec, ampak sem jaz njegov. jaz vaz placujem za pridno delo, ne vi mene. in ja sefu moram bit na razpolago 24/7
wink-1.gif
drugac si bo najdel drugega, ki mu bo.

borovnica, pa nejemlji vsega tolk osebno. ce kritiziram simobil, nekritiziram s tem tebe.
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik KekecXY pravi:
na tusu so mi na mail odgovorili v roku 1 ure, na simobilu pa cakam ze 2 dni pa nic. zgleda je teh 10€ nujno potrebnih, da zaposlite se nekaj ljudi.

Hehe na Tušu (bivši operater) prijatelju sploh niso odgovoril..tko da bodi vesel za odgovor
smile-1.gif
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Tudi jaz sem čakal na odgovor 3 dni.Na TM še isti dan.Pa vse podrobno opisal ,pa v odgovoru so me spet vprašali,kaj me moti pri Si.mobilu.
 
Nazadnje urejeno:

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.092
138
63
okolica mesta
Mislim, da ima S! več uporobnikov posledično je tudi več čakanja...predvidevam. Moram pa priznat da če je kaj nujno so na S! zelo odzivni oz. hitri.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Mislim, da ima S! več uporobnikov posledično je tudi več čakanja...predvidevam. Moram pa priznat da če je kaj nujno so na S! zelo odzivni oz. hitri.
Če je kaj nujno (sploh reklamacija) bo mail šel v reklamacijsko službo, se zelo dobro držijo 7 dnevnega roka.
Res pa je, da se pri množici mailov lahko kak zgubi in na njega odgovorijo pozneje ali pač pozabijo.
 

KekecXY

Pripravnik
29. jan 2010
201
0
16
borovnica, sem mislil, da na maile ne odgovarjate med vikendi. tak, da sem bil prijetno presenecen, ko sem dobil odgovor.

hvala za sobotni trud, ko mate fraj
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Citat:
Uporabnik KekecXY pravi:
na tusu so mi na mail odgovorili v roku 1 ure, na simobilu pa cakam ze 2 dni pa nic. zgleda je teh 10€ nujno potrebnih, da zaposlite se nekaj ljudi.

Hehe na Tušu (bivši operater) prijatelju sploh niso odgovoril..tko da bodi vesel za odgovor
smile-1.gif


Gamero trenutno veljata dve resnici ali je tebi to všeč ali ne in sicer;

Tušmobilov help desk je hitrejši in bolj odziven od Simobilovega.

Tušmobil omrežje je bolj zanesljivo od Simobilovega.

Glede na to, da si istega delodajalca delita z Borovnico bodi kot on bolj koopertiven do uporabnikov, ne pa da demagogiraš kot g. Turk.


Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
kekec,.. je forum del uradne podpore uporabnikom? res paje, da obstaja sedaj na forumu uradni predstavnik Si.mobila (kar jaz nisem),..
Tvoj delodajalec podpira vse funkcije 24/7 ali pa zgolj nujne?
Ne da se mi več prepucavat,..glede na dejstvo, da imate sedaj uradnega predstavnika je morda čas, da ta nick zaprem in se prijavim pod novim, ki ne bo obremenjen z delodajalcem,..

l.p. b



Njegova firma najbrž ne računa pavšala za storitve call centra in help deska kot Simobil, zato ima pravico zahtevati od Simobila tisto za kar mu je ali bo vzet denar.

Pavšal računate 100%, zato izvedite storitev/pomoč 100% ali pa vrnite denar nazaj folku, vašemu PR pa izročite odpoved!!!



Lp.



 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.