Novo pri HoT mobil

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
KSZ
kakšen je pravilni postopek za prenos s.p. naročnine na Hot?
Ker podpišeš že prej pred prilogami z računi ipd...
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Od četrtka zvečer, pa do včeraj zvečer sem bil na Hrvaškem. Probal sem MMS, za katerega je nekdo predhodno javljal, da ne deluje. No, meni je deloval BP. Lahko sem ga tako poslal, kot tudi prejel.

Še bolj pa me je presenetilo, da še nismo 15. 6, a meni so vse količine ŽE veljale, kot da bi bil v Sloveniji. Torej, nič nisem plačal niti za dohodne klice iz SLO, niti za odhodne klice v SLO, niti za poslano sporočilo v SLO.
Najbolj pa sem bil presenečen, da ni bilo dodatno potrebno plačati niti prenosa podatkov.

Imam HoT MINI, za internet na mobilnem telefonu pa mi je odštevalo samo od zakupljenih 1000 MB. Torej, palec gor za HoT!!!
zmaga.gif


Saj se res to vidi tudi tukaj:
https://www.hot.si/tujina.html

A jaz sploh nisem opazil.

LP
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Si moreš mislit? In Tlelemach ima isto (razen prenosa podatkov) od 1.5. dalje.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Za Telemach situacijo mi je znano. Vendar, mene so najbolj impresionirali podatki... pri HoT
cheer.gif
 
Nazadnje urejeno:

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Da, gostoval sem v omrežju VIP in na relaciji Krk-Punat je šel prenos podatkov preko 4G vsakič, ko sem pogledal na aparat....

Probal sem tudi HT telekom in kolikor imam v spominu, je tudi takrat prenos potekal preko 4G...
 

Dale

Fizikalc
21. jul 2007
829
42
28
Rekel bi, da deluje povsod kjer je že Simobil / A1 imel predhodno sklenjene pogodbe o LTE gostovanju. Tako
potrjujem iz prakse, da 4G LTE HoT mobila deluje preko omrežja SFR v Franciji ter Vodafone v Italiji. Ostalih omrežij (še) nisem preizkušal
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
KSZ
Pri prenosu iz naročnine na HoT je verjetno v obrazcu in postopku malo pomanjkljivosti, ker ni nikjer menda polja za št. računa (in sken osebne, ki menda ni nujna za prenos).
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik medo10 pravi:
KSZ
Pri prenosu iz naročnine na HoT je verjetno v obrazcu in postopku malo pomanjkljivosti, ker ni nikjer menda polja za št. računa (in sken osebne, ki menda ni nujna za prenos).

Sken osebne ne potrebujes... polje za vnos stevilke racuna pa je ... Edino ce izberes, da si predplacnik ... v tem primeru pa namesto stevilke racuna potrebujes kodo PUK1 ...
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
aha, za osebno se mi je zdelo. Polja za številko računa pa menda ni bilo... zato dopoldne prenos ni šel skozi. Zgodaj popoldne se je pač skeniralo zahtevek in pripisalo številko računa. In je šlo skozi
smile-1.gif
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
Danes kolegica delala..in baje ni bilo tega polja..ampak, ko je bilo urejeno, bilo vse urejeno v 20 min
smile-1.gif

Jutri zjutraj bo že na HoT, če bo uspešen prenos.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
A ima HoT tudi enako težavo kot BOB pri klicih, ko nekje sredi malo daljšega klica postane zvok "robotski"??

Ima, danes preverjeno.
frown-1.gif


Ni pa to samo težava HoT-a in BOB-a, pač pa vseh operaterjev, kateri koristijo A1 omrežje (A1, HoT, BOB).
Se mi pa vse bolj zdi, da je ta težava prisotna predvsem če koristimo GSM omrežje. Pri UMTS se to pojavlja redkeje (morda celo ne), ampak takrat pa (vsaj meni) vsake toliko prekine klic.

LP
 

Marburg

Fizikalc
18. avg 2007
978
63
28
Citat:
Uporabnik Bajkman pravi:
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
A ima HoT tudi enako težavo kot BOB pri klicih, ko nekje sredi malo daljšega klica postane zvok "robotski"??

Ima, danes preverjeno.
frown-1.gif


Ni pa to samo težava HoT-a in BOB-a, pač pa vseh operaterjev, kateri koristijo A1 omrežje (A1, HoT, BOB).
Se mi pa vse bolj zdi, da je ta težava prisotna predvsem če koristimo GSM omrežje. Pri UMTS se to pojavlja redkeje (morda celo ne), ampak takrat pa (vsaj meni) vsake toliko prekine klic.

LP

In temu se rece vrhunsko omrezje? Ali: vrhunsko robotsko omrezje by A1.
Lp
 

ViSiON

Pripravnik
18. okt 2007
41
0
6
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Glede na to, da imajo samo nekateri s tem probleme bi rekel, da je odvisno tudi od samega telefona in lokacije ...

Lahko potrdim, da je to problem tudi v A1. Pa tudi, da je problem v telefonu, ne bi rekel. Sem na S7 že več kot 1 leto, prej uporabnik Izimobila (t.j. Telekomovega omrežja) in teh problemov ni bilo nikoli. V istem tednu, ko sem prešel na A1 se je to začelo dogajati. Naključje? I don't think so. Lokacija je pa LJ-Vižmarje, tako da je tudi to malo čudno. Smo bili na vezi z A1 glede težave in so rekli, da bodo raziskali in me obvestili pa je že več kot 1 mesec brez odgovora.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Tako imenovan "robotski glas" je težava SiMobilovega omrežja že več let in nima veze s telefonom ima pa z lokacijo. Pojavlja se ob "nadgradnjah sistema" posodabljanju omrežja,... Potrjeno s strani tehnične službe.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Glede na to, da imajo samo nekateri s tem probleme bi rekel, da je odvisno tudi od samega telefona in lokacije ...

Ne, čisto nič ni odvisno od telefona ali njegovih nastavitev. Izjema je ali GSM signal ali UMTS.

Seveda sem najprej posumil svoj telefon (Galaxy S4).
Zato probal v starem Galaxy S2 <----- isto
Stara Nokia 6310i <----------Isto
Dve stari 3310 <------------ Isto

"Robotski glas" v A1 omrežju in tudi v vseh virtualnih operaterjih, kateri koristijo to omrežje, ni slučaj, pač pa dejstvo.

Popolnoma možno bi bilo, da na kaki drugi lokaciji temu ne bi bilo tako. A kot javljajo izkušnje nekaterih tukaj, je isti problem tudi na drugih (večih) lokacijah.
Imam kolega, čigar firma tesno poslovno sodeluje z A1. On ima naročniško razmerje pri A1. Ravno tako se mu je in se mu še ta problem pojavlja tako na domačem naslovu kot tudi v službi v zahodnem delu LJ. Pojavljalo se mu je na prejšnjem Iphone 6 in se mu tudi sedaj na eni od Microsoft Lumij.

Dobro pozna kar nekaj A1 tehničnega kadra, kateri se tega zavedajo in to na prigovarjanje tudi omenijo, potrdijo. Se pa, če je mogoče, tej tematiki raje izognejo. Definitivno pa so s tem problemom dobro seznanjeni.
Pred običajnimi uporabniki pa se vsi uslužbenci sprenevedajo. Če kličeš, se delajo, kot da prvič za to slišijo oz. ne potrdijo, da za to že vedo.
Podobno, kot opisuje kolega @ViSiON, sem tudi sam javil to napako že kako leto nazaj. No, odgovor, da bodo preverili. Po več kot mesecu dobim sporočilo, da napaka še ni odpravljena da se z njo še ukvarjajo. To pa je bil od njih tudi prvi in zadnji feedback.

Forumaš @Borovnica, obenem uslužbenec A1 tudi potrjuje robotiko.

Absolutno je to samo problem omrežja.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Glede na to, da imajo samo nekateri s tem probleme bi rekel, da je odvisno tudi od samega telefona in lokacije ...

Ne, čisto nič ni odvisno od telefona ali njegovih nastavitev. Izjema je ali GSM signal ali UMTS.

Seveda sem najprej posumil svoj telefon (Galaxy S4).
Zato probal v starem Galaxy S2 <----- isto
Stara Nokia 6310i <----------Isto
Dve stari 3310 <------------ Isto

"Robotski glas" v A1 omrežju in tudi v vseh virtualnih operaterjih, kateri koristijo to omrežje, ni slučaj, pač pa dejstvo.

Popolnoma možno bi bilo, da na kaki drugi lokaciji temu ne bi bilo tako. A kot javljajo izkušnje nekaterih tukaj, je isti problem tudi na drugih (večih) lokacijah.
Imam kolega, čigar firma tesno poslovno sodeluje z A1. On ima naročniško razmerje pri A1. Ravno tako se mu je in se mu še ta problem pojavlja tako na domačem naslovu kot tudi v službi v zahodnem delu LJ. Pojavljalo se mu je na prejšnjem Iphone 6 in se mu tudi sedaj na eni od Microsoft Lumij.

Dobro pozna kar nekaj A1 tehničnega kadra, kateri se tega zavedajo in to na prigovarjanje tudi omenijo, potrdijo. Se pa, če je mogoče, tej tematiki raje izognejo. Definitivno pa so s tem problemom dobro seznanjeni.
Pred običajnimi uporabniki pa se vsi uslužbenci sprenevedajo. Če kličeš, se delajo, kot da prvič za to slišijo oz. ne potrdijo, da za to že vedo.
Podobno, kot opisuje kolega @ViSiON, sem tudi sam javil to napako že kako leto nazaj. No, odgovor, da bodo preverili. Po več kot mesecu dobim sporočilo, da napaka še ni odpravljena da se z njo še ukvarjajo. To pa je bil od njih tudi prvi in zadnji feedback.

Forumaš @Borovnica, obenem uslužbenec A1 tudi potrjuje robotiko.

Absolutno je to samo problem A1 omrežja.