Novo pri HoT mobil

Dale

Fizikalc
21. jul 2007
829
42
28
Nisem zasledil naslednje informacije - denimo da imam eno izmed tarif in porabim (na primer) ves zakup EU količin v manj kot 30ih dneh. Ponovno aktiviranje tarife resetira količine ?
 

Commodore

Fizikalc
14. jul 2008
1.967
40
48
Preklici preusmeritev, ko je stevilka zasedena, s kodo #67# - potem ne bi smelo vec posiljati SMS. (Blokiranje je, kot mi je znano, urejeno kot "zasedeno", za slednjega pa ima HoT po defaultu vklopljeno preusmeritev, ki obsega tudi SMS zgreseni klic.)
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.895
5.980
113
Nisem zasledil da bi kdo omenil:
na leto boste polnili račun 12.2 krat, (365 / 30) , ni vse tako rožnato.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
In kaksen problem je to? Sicer pa to velja samo vsake 4 leta... ce smo ze ravno natancni, bo treba poonit 12.1666667 krat ...
grims-1.gif
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.509
4.276
113
saj pri naročniškem paketu tudi ne moreš koristiti storitve vsak mesec po 31 dni.
 

HOT_FUN_CLUB

Pripravnik
9. maj 2017
39
0
6
Citat:
Uporabnik Dale pravi:
Nisem zasledil naslednje informacije - denimo da imam eno izmed tarif in porabim (na primer) ves zakup EU količin v manj kot 30ih dneh. Ponovno aktiviranje tarife resetira količine ?

HoT mobil Uporabnikom omogoča različne načine polnjenja HoT računa, ki so objavljeni na spletni strani www.HoT.si.
Načini in možnosti polnjenja se lahko razlikujejo, v odvisnosti ali je Uporabnik registriran ali neregistriran. S polnjenjem
HoT računa se na njem ustvari dobroimetje, s katerim Uporabnik plačuje uporabo ali nakup Storitev pod pogoji in na način
Splošnih pogojev ter po Ceniku, ki so objavljeni na spletni strani www.HoT.si. Vsaka polnitev HoT računa tudi podaljša čas
aktivnosti HoT računa.
2. HoT SIM kartica je aktivna devetdeset (90) dni od zadnjega polnjenja HoT računa - v tem primeru gre za Aktivnega
uporabnika. V kolikor v tem času Uporabnik ne polni svojega HoT računa vsaj enkrat, po izteku veljavnosti aktivnega HoT
računa Uporabnik ne more več uporabljati storitev, navkljub morebitnemu dobroimetju na HoT računu, razen za Klice v sili
- tak HoT račun je neaktiven.
3. Vračilo dobroimetja je možno za Uporabnike, ki imajo vključeno samodejno polnjenje. Uporabnik lahko preko izpolnjene zahteve, ki je dostopna na Portalu Moj HoT, zahteva vračilo dobroimetja v obdobju, ko HoT račun ni več aktiven in do
trenutka, ko je HoT račun ukinjen.
4. Klice v sili HoT mobil zagotavlja tudi v primeru neaktivnosti SIM kartice, vse do ukinitve HoT računa.
5. Uporabnik lahko ponovno aktivira HoT račun s polnitvijo HoT računa najkasneje v roku dvesto sedemdeset (270) dni od
dneva, ko je HoT račun postal neaktiven. Ob ponovni polnitvi HoT računa se morebitno neporabljeno stanje dobroimetja
na HoT računu ponovno aktivira. V kolikor Uporabnik tudi v teh dodatnih dvesto sedemdesetih (270) dnevih ne napolni HoT
računa, le tega ne more več polniti in uporabljati (ponovna aktivacija ni več možna). HoT račun se v tem primeru ukine in
Uporabnik nepovratno izgubi pravico do uporabe te Mobilne številke in dobroimetja na HoT računu.
6. Uporabnik lahko HoT račun polni do maksimalne vrednosti dvesto (200) EUR.
7. Ko se Uporabnikovo dobroimetje zniža pod mejo en (1) EUR bo Uporabnik obveščen o nizkem stanju in bo pozvan k ponovni
polnitvi.
8. Uporabnik ima možnost vklopa storitve samodejnega (avtomatskega) polnjenja. Samodejno polnjenje si Uporabnik
nastavi sam, na način, da nastavi spodnjo mejo dobroimetja, ko naj se samodejno polnjenje izvede in znesek, ki ga
Uporabnik želi polniti.
9. Ko Uporabnik porabi vse dobroimetje na HoT računu, se povezava prekine, Uporabnik pa ne more več opravljati izhodnih
klicev, pošiljati SMS ali MMS sporočil ter uporabljati prenosa podatkov. Uporabnik je tudi brez dobroimetja na HoT računu
do izteka veljavnosti HoT računa dosegljiv za dohodne klice v HoT omrežju in Mednarodnem gostovanju v Uniji ter lahko
uporablja Klice v sili.
10. Vrednostnice, kot sredstvo namenjeno za polnjenje HoT računa v fizični obliki, ki jih Uporabnik lahko kupi pri Prodajnemu
partnerju, imajo omejeno časovno veljavnost, ki je navedena neposredno na Vrednostnici. Po izteku veljavnosti z njo ni več
možno polniti HoT računa niti je ni mogoče zamenjati za novo Vrednostnico. Vrednostnica ni plačilno sredstvo ter je tudi ni
mogoče zamenjati za denarno protivrednost.
11. HoT mobil jamči zgolj za nepoškodovane Vrednostnice, ki so bile kupljene pri Prodajnem partnerju ali na spletni strani
www.HoT.si.
12. Vrednostnica po uspešni polnitvi HoT računa ni več veljavna. Dvajsetkratni (20) napačni poskus polnitve z vnosom 16-
mestne številke povzroči začasno zaporo polnitve HoT računa. Uporabnik se mora za pomoč obrniti s klicem na CPU. V tem
primeru mora Uporabnik CPU poklicati z Mobilne številke, na katero je neuspešno poskušal opraviti polnitev.
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Kdaj bo pri HoT-u torej možno videti datum veljavnosti posameznega polnjenja (3 mesece) in datum veljavnosti tarife ?
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Nisem zasledil da bi kdo omenil:
na leto boste polnili račun 12.2 krat, (365 / 30) , ni vse tako rožnato.

sorry moram
uf-1.gif


to spada v rubriko: verjeli ali ne....

like we care....
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Nisem zasledil da bi kdo omenil:
na leto boste polnili račun 12.2 krat, (365 / 30) , ni vse tako rožnato.

Ni nujno, če imaš tarifo HOT Start brez zakupa in nizko porabo, kjer polnjenje velja 3 mesece...
cool-1.gif
 

Dale

Fizikalc
21. jul 2007
829
42
28
Kolikor sem aziskoval je možno, da po porabi ene izmed količin deaktiviram željeno tarifo in jo ponovno aktiviram. Potem se količine resetirajo.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik gasdopodna pravi:
Kdaj bo pri HoT-u torej možno videti datum veljavnosti posameznega polnjenja (3 mesece) in datum veljavnosti tarife ?

Sicer ne vidis datuma, kdaj ti potece veljavnost... vidis pa datum, kdaj si nazadnje podaljsal tarifo in koliko dni je se do konca veljavnosti tarife ... Iz teh podatkov si na hitro v glavi lahko izracunas, do kdaj velja posamezno polnjenje (datum podaljsanja + 90 dni
smile-1.gif
)...

IMG_0772-20170528-193620.jpg
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Samo ni nujno, da si polnil takrat, ko si aktiviral tarifo.

To je ze res... ampak za tiste, ki znajo enostavne zadeve zakomplicirati do konca... in si izmisljujejo neka vprasanja, zahteve in situacije, ki so izredno redke... ocitno HoT ni orava izbira...
grims-1.gif


Sem pa preprican, da to informacijo lahko dobijo z brezplacnim klicem na stevilko supporta...
wink-1.gif
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
737
110
43
A ima HoT tudi enako težavo kot BOB pri klicih, ko nekje sredi malo daljšega klica postane zvok "robotski"??
A mi lahko kdo zelo na kratko pojasni kako se plačuje naročnina HOT, če se npr. odločim za tarifo MAXI? Če prav razumem, tu zadeva ne laufa na položnice. Je možno zadevo uporabljati na firmo (ID DDV)?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
769
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik cnpod pravi:
A ima HoT tudi enako težavo kot BOB pri klicih, ko nekje sredi malo daljšega klica postane zvok "robotski"??
A mi lahko kdo zelo na kratko pojasni kako se plačuje naročnina HOT, če se npr. odločim za tarifo MAXI? Če prav razumem, tu zadeva ne laufa na položnice. Je možno zadevo uporabljati na firmo (ID DDV)?

Glede "robotskega zvoka" tezko karkoli recem, ker sploh ne vem, kako se to slisi v praksi
smile-1.gif
... Dosedaj se nisem tega slisal ...

GLede placevanja... HoT ima izkljucno predplacniski model... in ni narocnine... Da se samo nastaviti samodejno polnjenje racuna preko SEPA trajnika ali kreditne kartice, ko dobroimetje pade pod nastavljeno vrednost... o tem je pa ze veliko napisanega
smile-1.gif
...

Tudi glede poslovne uporabe je ze bilo napisano... da sicer teoreticno uproabljas lahko, le v stroske ne mores dati racuna
smile-1.gif
... V splosnih pogojih poslovanja in uporabe je zapisano tole:

https__www.hot.si_Splosni_pogoji_poslovanja_in_uporabe.pdf-20170529-071802.jpg
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Zakaj ne moreš dat nakupa vrednotnice v stroške? Saj ti na blagajni morajo izdati račun na firmo, če tako zahtevaš.


Me pa veseli, da ste super zadovoljni.
grims-1.gif