Novi turbo bencinarji

feler

Fizikalc
21. jan 2008
1.700
12
38
Povem ti lahko glede porabe, sem prevozil z Golf VI 1.2 TSI cca. 1200km (relacija), sem ga kar tiščal, od 150km/h+, poln avto, poraba 9,7litra, ga pa šesta reši, čeprav je to res mrtva prestava
smile-1.gif
Se ga moraš malo navaditi, potegne malo kasneje, drugače se pa lepo pelje.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Ker pri novodobnih avtih (skoraj) ni več možno dobiti atmosferskega bencinarja, me zanima ali je ob obilo kratkih razdalj kaj manj sitnosti s turbo bencinarjem proti dizlu? Bencinar nima DPF filtra, kaj je še njegov plus? Kako hitro se DPF zapaca na kratke razdalje, če se ravno ne cjaziš pod 2k rpm ves čas? Po drugi strani je pa na trgu rabljenih dizlov precej več in imajo nižjo ceno kot bencinar, tako da je odločitev še težja. Dajmo za primer rabljen Passat variant, vzeti cenejši 2.0 tdi (140km) ali iskati 1.4t tsi (122km) za 15-20k km letno in dosti kratkih razdalj?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Je manj sitnosti, je manj eko kosov kot si že sam ugotovil, ogreje se prej, teče mirneje, ne vem kako je z dvomasnim vztrajnikom. Problemi sodobnih turbobencincev pa pri VAG TSI npr. veriga, kurjenje olja letnik cca. 10-12. Direktni vbrizg povzroča obloge... http://www.edmunds.com/autoobserver-archive/2011/06/direct-injection-fouls-some-early-adopters.html

DPF ni nujno, da se sploh zapaca tudi v primeru kratkih relacij. Če vsaj enkrat teden delaš 30km+ se pa sploh ne bi bal. So pa nekateri modeli slabši kar se tiče mašenja DPFja drugi boljši, tako da ni odgovora, ki bi obsegal vse. Če vsake toliko časa turiraš tudi ne pomaga DPF. Regeneracija ima več pogojev, najdi kak članek/wiki o tem pa ga preber.