Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
KSZ
Jaz sploh ne kupim več avta z analognimi števci, sploh pa na totalno nepregledni lokaciji - pri volanu. Edina boljša reč od števcev visoko na armaturki je še Head Up Display. Vse ostalo je, enkrat, ko si navajen na ta prave reči, pač jajc. Tako kot to v novem Polotu.
Enako, ko enkrat imaš avtomatski menjalnik, je ročni, pač jajc.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
KSZ
Jaz sploh ne kupim več avta z analognimi števci, sploh pa na totalno nepregledni lokaciji - pri volanu. Edina boljša reč od števcev visoko na armaturki je še Head Up Display. Vse ostalo je, enkrat, ko si navajen na ta prave reči, pač jajc. Tako kot to v novem Polotu.
Enako, ko enkrat imaš avtomatski menjalnik, je ročni, pač jajc.
Zanimivo, jaz pa digitalnih števcev še povoham ne. Pa tudi instrumentov na najbolj nepregledni poziciji - na sredini armaturne plošče tudi ne. Oboje je zame jajc, kot je to pri Yarisu.
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Meni je pa jajc gledat analogni števec na 1.0 Polotu s skalo do 240 km/h ter cagrom, ki zasede cel plac med 50 in 60 km/h. Nekateri pač radi vozimo natančno po omejitvah v mestu.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Meni je pa jajc gledat analogni števec na 1.0 Polotu s skalo do 240 km/h ter cagrom, ki zasede cel plac med 50 in 60 km/h. Nekateri pač radi vozimo natančno po omejitvah v mestu.
... z očmi uperjenimi proti digitalnemu števcu. Refresh rate pa to.
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
KSZ: Kaj potem ustavite ob cesti, da naštimate radio, če vam je tako naporno sprocesirat tisti dve cifri na digitalnem števcu? Radio ima neprimerno več številk, že frekvenca postaje zasede pet cifer in eno decimalno piko
Meni osebno bolj apetitlih zgledajo klasični števci ampak zadnje čase hitrost gledam na navigaciji, ker ima navaden števec za en qrc resolucijo