Novi mali avto do 15k

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.733
5.896
113
lep nacin za uniciti masino. teli obrati tak garež pridelajo v mašini, da je veselje. ni to 16l masina v kamionu s 500KM, ki se pocuti doma pri teh obratih. in tale vasa jajcanja po cestah so presegle vse meje zdravega razuma.
In kaj naj človek naredi? To je CVT avtomat. Avto se sam odloči da bo imel take obrate.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Še to ne, avto je klasičen bencinar. Gre za 24V (da nima morda še nižje napetosti?) litijevo baterijo pod voznikovim sedežem, ki pomaga pri speljevanju (pospeševanju?) in nižanju emisij. Ultra mild hibrid varianta, najbolj namenjena nižanju (friziranju?) emisij...
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.414
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Mislim da sta samo 2 KM.
Če povzamem. Članki se nagibajo k 1,94 KW in dodatnih 50 NM navora. :sprasujemse: KW verjamem, ampak navor pa ne.


"Swiftova elektrifikacija z 48-voltno napeljavo, dodatnim litij-ionskim akumulatorjem (10 Ah) in kompaktno električno napravo (zaganjalnik-generator) motorju sicer pomaga z dodatnimi 3 kW in 50 Nm navora"



"Elektromotor/generator z močjo 1,94 kilovata tako le pomaga pri pospeševanju in posledično zmanjševanju porabe"



"The hybrid Swift is powered by Suzuki’s new 61kW/107Nm 1.2-litre DualJet petrol engine which is unique to the hybrid. While it is down on power compared with the Swift GL’s 66kW/120Nm unrelated 1.2-litre engine, the hybrid system adds a further 50Nm of torque at lower speeds, easily making up for the petrol engine’s torque deficit."


"The 12-volt 1.94kW battery also kicks in at a low engine speed of 800rpm, providing a mild shove when the car accelerates. Overall, the Swift feels less lethargic as its 12.2-second century sprint timing."
 
  • Všeč mi je
Reactions: kajote in tony
22. jul 2007
13.413
1.666
113
124
Ja imaš prav sem zamešal konje in kilovate, v glavnem motorju se pomaga pri bolj gladkem speljevanju.
Ignis ima tudi enako mašino.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Navor pri elektromotju je podatek, ki ti praktično nič ne pove, sploh v tem primeru ko je povezan preko jermena in ta ima potem verjetno neko drugo prestavno razmerje kot pa gred motorja.

Navor pri ICE se pogovrno uporablja kot podatek o moči pri nizkih/srednjih obratih, formula je preposta "navor x obrati = moč" ampak 99% folka tega ne razume.

Če 50 Nm razvije pri 500 obratih je po izračunu to 2,618 kW, ampak obrati niso nikjer podani, torej lahko samo ugibamo.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.414
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Navor pri elektromotju je podatek, ki ti praktično nič ne pove, sploh v tem primeru ko je povezan preko jermena in ta ima potem verjetno neko drugo prestavno razmerje kot pa gred motorja.

Navor pri ICE se pogovrno uporablja kot podatek o moči pri nizkih/srednjih obratih, formula je preposta "navor x obrati = moč" ampak 99% folka tega ne razume.

Če 50 Nm razvije pri 500 obratih je po izračunu to 2,618 kW, ampak obrati niso nikjer podani, torej lahko samo ugibamo.
The 12-volt 1.94kW battery also kicks in at a low engine speed of 800rpm, providing a mild shove when the car accelerates.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Res je... Sem šel direk na električara.... Hibridi niso za nikamor..... Razen hibrid z dizlom
 
  • Haha
Reactions: jonny77

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.557
113
EU
To govorimo o zaganjaču, z vlogo elektromotorja, ki pomaga pri speljevanju avta?
Če je to res, potem ni tumarija, ampak sodi v rubriko "neumnosti avtomobilske industrije".
Počakajmo še, da bodo brisalci zadnjega stekla z ročico, pomagali pri speljevanju avta iz garaže.
Če nisem dobro razumel napisano, pozabite in se "posipams pepelom" :evil:
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in MrDaco