Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Cez 4 leta bo to najbolj pogost primerek v SI.
V SI ja, na alterju bo to M550i...
dokler ne pride M5.
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Cez 4 leta bo to najbolj pogost primerek v SI.
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
BMWji imajo vedno dolge haube in kratke armature in za to nič slabše ne sediš za volanom. Čemu je to vzrok,... kaj jaz vem,... mogoče vzdolžno postavljen motor.
Zaradi razporeditve teže prednja zadnja os 50:50. Da je mašina čimbolj za prednjo premo, za razliko od Hond kjer visijo čez
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Heh, če bi bil pravi dirkač bi vedel, da M modeli nimajo ponavadi največje kubature pač pa so samo naviti tako, da 550i za nas sladokusce še vedno obstaja.
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Heh, če bi bil pravi dirkač bi vedel, da M modeli nimajo ponavadi največje kubature pač pa so samo naviti tako, da 550i za nas sladokusce še vedno obstaja. BMW nikoli ni dal veliko samo na navite mašine pač pa tudi na "mini letala" od e28 325e, E34 535 z big six M30 motorjem, e24 635csi do E31 V12 in 550 naprej.. To slednjo filozofijo je sprejel bolj majhen kos ljubiteljev avtomobilizma ampak je pika na i in kdor danes da kaj nase ne bo kupil novega MB S klaso ampak obnovil tole. Skoda, ker sem jo imel samo 14 dni, poraba +14 litrov... 635csi. To je bistvo BMWja in tisti izgubljeni slogan freude am fahren, ne M modeli. Te so za mnozico in honda fahrerje. Tega MB in audi ne premoreta, ceprav v navadnih modelih prekosita bavarce povsod.
<object width="640" height="505"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/sCTsXq83uHU&hl=en&fs=1&hd=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/sCTsXq83uHU&hl=en&fs=1&hd=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Frojde am fahern za tole? Mogoče v Nemčiji na kakem meetu poznavalcev, da te vidijo, nikakor pa ne za vozit.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Se strinjam... tole bolj shirano zgleda ko en metrosexualec.
Bolj podoben trojki kot drugim. Ne bom kupil, kar mesarji naj naročijo.
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Tukaj pa kopirajo sprednji konec po novi Hondi civic !
Druga zadeva,ali je kdo pogledal kako kratka je armaturna plošča? Ravno tolk kot pri yugotu !
Ja dolga hauba,zato morajo prednje steklo namestiti bolj pokonci in armatura skrajšati,da dobijo sploh kaj placa v dolžino v kabini!
Ampak tudi volan je precej blizu kratke armature nameščen,zato tudi ni pravega položaja pri sedenju.
ha ha ha tudi displej je nastavlje iz armaturke,ker če bi bil nekoliko notri,bi pa bil zunaj pred šipo
Evo.. že imamo... 5ica je na sprednjem koncu podobna Civicu (ajde da ne omenim izrazoslovja, kako je lahko spredaj konec). BMWji imajo vedno dolge haube in kratke armature in za to nič slabše ne sediš za volanom. Čemu je to vzrok,... kaj jaz vem,... mogoče vzdolžno postavljen motor.
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Skratka zjejbali so notranjost !
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Skratka zjejbali so notranjost !
Opel al kaj drugega?Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
vsak pravi alteraš ti lahko pove, da on prestavlja hitreje kot avtomatik ...
pravi alteraši imajo svojega šoferja in se vozijo v 384kW makinah. eni celo v dvomotornih.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik sgh pravi:
Skratka zjejbali so notranjost !
Avto je v notranjosti bolj prostoren kot trenutna serija 5, ki je najbolje prodajana limuzina v tem razredu. Adijo fajn bodi.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Heh, če bi bil pravi dirkač bi vedel, da M modeli nimajo ponavadi največje kubature pač pa so samo naviti tako, da 550i za nas sladokusce še vedno obstaja.
Če ti ne bi ostal v zgodovini bi vedel, da pri BMW-ju oznaka na zadku že dolgo več ne pomeni kubikature motorja. In pa M modeli imajo že nekaj časa največjo kubikaturo ali vsaj enako kot najmočnejši non-M model.
G30 M550i ima 4.4 V8 Twin Trubo, za M5 še niso znane informacije, bo pa verjetno prav tako 4.4 V8 Twin Turbo motor, seveda bolj navit s cca. 600hp, pri F10 je zgodba enaka (M5 in M550i imata V8 4.4 Twin Turbo), E60 M5 ima 5.0 V10, 550i 4.8 V8 motor, E39 M5 5.0 V8, 540i 4.4 V8, šele pri E34 se zgodba obrne.
Pri M3 je zgodba do E30 podobna.
Še kaj?