Citat:
Uporabnik cizy pravi:
To je pač avto namenjen specifičnemu krogu kupcev, kateri pa definitivno ne zajema poprvečnega alterjevca.
Jaz rečem da se bo prodajal.
Točno tako. Avto je namnjen točno določeni ciljni skupini in narejen tako, da bo všeč ljudem iz te ciljne skupine. Na velikost te ciljne skupine je narejen tudi ekonomski izračun in tu ni nobene umetnosti.
Eni pač nočejo doumeti, da vsi avti ne ciljjajo vseh kupcev ...
Malo teoretično, tako da se ne obešat na cifre, gre le za primer: za nekatere avte je dovolj, da jih kupi le recimo 0,5% ljudi iz ciljne skupine, ki je majhna, recimo 10 miljovov ljudi v vsej evropi. Taki so dražji in na enoto prinesejo več dobička (ponavadi gre tu za prestižne ali športne avte). Drugi avti so načrtovani tako, da so cenejši, prinesejo manj dobička na enoto, a imajo veliko večjo ciljno skupino, recimo 200 milijonov ... Potem je to pač avtomobilska konfekcija, in ker je tu bolj najbolj trd (ker tu image in prestiž znamke pomeni manj, kila in oprema na euro pa veliko več) boj, dobiš največ centimetrov, konjev in kosov opreme na evro. Ker je treba nekje varčevat, so seveda materiali drugačni, izdelava preprostejša, opcij manj, novih tehjnologij manj ...