Nov režim na križišču Parmove in ulice Bežigrad v Lj

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Sicer pa ne skrbi, če se mi zaželi metropole, grem v Munchen. Ali pa Zagreb. Vedno z javnim prevozom, ki tam deluje (od Slovenske meje do centra zagreba smo nazadnje prišli prej kot od Črnuč do centra).
Resda sem bil v centru Zagreba že nekaj let nazaj, ampak vem, da sem lepo preklinjal nad gužvo.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.370
2.557
113
Nobeden se ne bi v Ljubljano vozil če bi imel možnost služb ebližje domu. Ampak na žalost je nima, v sloveniji je centralizacija tako očitna kot težko še kje v bližini. Jaz takj podpišem za 300€ manj da imam službo vsaj v NM pa je tudi tam ni. Ves krščen duš je v LJ.
Govora je o Ljubljančanih, ne o gastarbajterjih :cool:
 

milos621

Pripravnik
29. apr 2008
913
10
18
Ukinit vinjeto in uvesti plačilo po prevoženem km in bo prec promet bolj trajnosten.
 

josephe

Zelenc'
23. maj 2009
21
20
3
V našem podjetju dela približno 30% štajercev iz Maribora in okolice.
Lansko leto jim je bila ponujena možnost, odprtje poslovalnice in delo v Mariboru.
VSI do zadnjega so to zavrnili.
Očitno potni stroški ( oz. dodatek za potne stroške), odtehtjo čas in stroške prevoza.

Za rešitev bi bilo najbolj preprosto, ukiniti dodatek za prevoz na delo. Tako se bodo tudi podjetja preselila na pereferijo in centralizacija ne bo tako očitna. Posamezniki pa potem sami računajo, za kakšen denar se jim splača kam voziti.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
V našem podjetju dela približno 30% štajercev iz Maribora in okolice.
Lansko leto jim je bila ponujena možnost, odprtje poslovalnice in delo v Mariboru.
VSI do zadnjega so to zavrnili.
Očitno potni stroški ( oz. dodatek za potne stroške), odtehtjo čas in stroške prevoza.

Za rešitev bi bilo najbolj preprosto, ukiniti dodatek za prevoz na delo. Tako se bodo tudi podjetja preselila na pereferijo in centralizacija ne bo tako očitna. Posamezniki pa potem sami računajo, za kakšen denar se jim splača kam voziti.
IT? Letališka? Iz Mb direkt na parkplac, jim ni hudega :cheer:
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.621
113
A takšna ureditev je zato, ker ni ločenega pasu za zavijanje levo? Ker drugega pametnega razloga ne vidim.
Tudi ta logika najbolj ne zdrži, ker potek prednostne ceste je še vedno v levo :sprasujemse: .
Res ne razumem, kaj so s tem hoteli narediti?
Za 500 m podaljšati pot do Lidla? Po nepotrebnem dodatno porabljeno gorivo, onesnaževanje itd...
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
8.335
-2.710
113
V našem podjetju dela približno 30% štajercev iz Maribora in okolice.
Lansko leto jim je bila ponujena možnost, odprtje poslovalnice in delo v Mariboru.
VSI do zadnjega so to zavrnili.
Očitno potni stroški ( oz. dodatek za potne stroške), odtehtjo čas in stroške prevoza.

Za rešitev bi bilo najbolj preprosto, ukiniti dodatek za prevoz na delo. Tako se bodo tudi podjetja preselila na pereferijo in centralizacija ne bo tako očitna. Posamezniki pa potem sami računajo, za kakšen denar se jim splača kam voziti.
A ko so jih zaposlili, pa v podjetju niso vedeli, da so iz Maribora, pa da je treba plačat potne stroške?
 

josephe

Zelenc'
23. maj 2009
21
20
3
A ko so jih zaposlili, pa v podjetju niso vedeli, da so iz Maribora, pa da je treba plačat potne stroške?

Seveda so, saj se tudi delodajalec ne pritožuje nad stroški, hotel je samo omogočiti delavcem, da bolj "kakovostno" življenje, da bodo manj na cesti, več z družino....
Nasprotno pa ti delavci DNEVNO jamrajo, kako lokalci povzročajo zastoje po LJ ( in naj se vozijo z kolesi ali teleportirajo ipd. ) in kako mučno se jim je vozit v LJ vsak dan in sedaj po končanem prvem valu korone pa se želi uvesti ca-40/60 delo od doma/delo v podjetju, seveda za celotne potne stroške ( ki so cca. 500 po glavi ).
Ob temu pa je potrebno omenit, da v času zaposlitvanja je VSAK na razgovoru jasno zatrjeval, da mu dnevna vožnja ne predstavlja problema in je sprejme skupaj z službo.
Je to prav?

LP
 

milos621

Pripravnik
29. apr 2008
913
10
18
:zmaga:
+dostop do interneta začeti zaračunavati po prenesenih mb:nigladek:.
Če hočeš "trajnosten" promet, je najenostavneje dvigniti ceno goriva npr. na 5 €/liter, pa bo.

Saj lahko ob zaračunavanju po km ponudijo zakup npr. 1000 za ceno 900km, 5000 za ceno 4000km... pa neomjeno za 1000 EUR na leto
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.101
3.158
113
Da bo okrog Džamije več miru
Seveda so, saj se tudi delodajalec ne pritožuje nad stroški, hotel je samo omogočiti delavcem, da bolj "kakovostno" življenje, da bodo manj na cesti, več z družino....
Nasprotno pa ti delavci DNEVNO jamrajo, kako lokalci povzročajo zastoje po LJ ( in naj se vozijo z kolesi ali teleportirajo ipd. ) in kako mučno se jim je vozit v LJ vsak dan in sedaj po končanem prvem valu korone pa se želi uvesti ca-40/60 delo od doma/delo v podjetju, seveda za celotne potne stroške ( ki so cca. 500 po glavi ).
Ob temu pa je potrebno omenit, da v času zaposlitvanja je VSAK na razgovoru jasno zatrjeval, da mu dnevna vožnja ne predstavlja problema in je sprejme skupaj z službo.
Je to prav?

LP

To da imaš v firmi več zaposlenih iz istega kraja še posebej če je precej daleč tako kot MB je to za njih zlata jama. Vsak dan vozi eden od stroškov ti ostane 3/4 denarja pri taki razdalji je to enim pol plače. Problem je če se moraš vsak dan sam vozit, ker pol si pa v *****. Poznam enega ki se iz okolic eKrškega vozi V Lj s sodelavci. So nabavili enga rabljenega Trafica in se jih 6-7 vsak dan vozi, pride kak dan ko mora sam ampak redko kdaj. On sicer nima sreče ker je iz krškega pa dobi vozovnico za vlak, tisti iz okolice pa kar fajn kilometrino. V dobri uri v kombiju je dost časa da poje zajtrk in prebere novice. Delajo pa na na dolgem mostu tak da z vlakom rabi še skor pol ure zjutraj da pride z busi do DM. Z avtoceste pa ca 10 minut kadar je gužva.