Jaz mislim, da lahko tole novo prometno ureditev v svoj nabor pritožb dodajo petkovi protestniki.
Ta smer je prednostna, a se po njej ne sme?
Poglej priponko 35214
Vidno je tudi, kako je urejena Ljubljana, uničena cesta, zlizan prehod in znak na sredi pločnika.
Kar se mene tiče, pa v prihodnje obvezno naravnost, obrnit in potem desno na Bežigrad. Mene ne bo nihče je.bal.
Ali pa naprej na Livarsko.
Ta smer je prednostna, a se po njej ne sme?
Poglej priponko 35214
Vidno je tudi, kako je urejena Ljubljana, uničena cesta, zlizan prehod in znak na sredi pločnika.
Kar se mene tiče, pa v prihodnje obvezno naravnost, obrnit in potem desno na Bežigrad. Mene ne bo nihče je.bal.
Ali pa naprej na Livarsko.
Druga varianta je še, da greš do prve enosmerne (ne vem kako se imenuje), potem levo na vzporedno ulico s Parmovo (na zgornji sliki desno spodaj) in desno na ulico Bežigrad. A takšna ureditev je zato, ker ni ločenega pasu za zavijanje levo? Ker drugega pametnega razloga ne vidim.
Druga varianta je še, da greš do prve enosmerne (ne vem kako se imenuje), potem levo na vzporedno ulico s Parmovo (na zgornji sliki desno spodaj) in desno na ulico Bežigrad. A takšna ureditev je zato, ker ni ločenega pasu za zavijanje levo? Ker drugega pametnega razloga ne vidim.
Kaj hočer rečt da pelješš v enosmerno ker tiste zgoraj in spodaj so vse enosmerne in to iz druge strani.
Po tej se pa res še nisem peljal to pa zato ker se je težko vključit na ulico bežigrad ker vse vedno stoji/ je stalo.
Bolj kaže, da ljudje vozijo po znanih cestah na pamet .
Pri nas so ob spremembi ceste v enosmerno 14 dni ustavljali in OPOZARJALI. Ko je zadeva prišla do vaških čenč in v gostilno in postala glavna tema za 1 dan, je bilo potem vsem jasno, da se tam vozi po novem le v eno smer. Do takrat pa vsi mirno mimo znaka.
Je pa res, da takrat cilj prometne ureditve ni bil kasiranje ampak kaj drugega.
Ja, sem ravno hotel napisat da kaj je pa na koncu Parmove takega, da bila zdaj glavna smer tja, in ja, seveda, tam je đamija (pa Delo). Kaj pa če bi tam naredili še avtosejem (a to sploh še laufa), da bi imeli vse na kupu.
Jaz osebno sicer redko hodim v center (naj imajo to "Babo" in njegovi gostinci zase, če pa že grem, sem se včasih dejansko peljal po Parmovi do Bežigrad, tako da bo treba pazit. To, da ima glavna severna vpadnica v mesto samo en pas je pač izpod vsake kritike in samo kaže da je Ljubljana še vedno samo malo večja vas (vključno z razmišljanjem ljudi).
Pri nas se bodo tega problema lotili tako, da bodo še dodatno otežili/upočasnili osebni prevoz in bo na koncu javni prevoz, četudi ne bo nič hitrejši kot je sedaj, hitrejši.Tako da v tej situaciji se bom šel še naprej "netrajnostni" razvoj dokler ne bo vsaj vlak ali bus malo hitreje v Ljubljani (se pravi v naslednjih 30 letih sigurno ne). Bom pa električnega prej kupil tako da ne bom smadil.