Vprašanje je na koncu ali je on pripravljen porabit 1 uro na dan več (minimalno) za to da se bo šel "tranjostn" za kar bi morala država ali občina vsaj delno poskrbet. Ker ura na dan je 220 ur/leto samo za delovnike (- dopust). To pa je če odšteješ da 8 ur na dan spiš celih 14 dni !! sedenja na javnem prevozu. Jaz bi poabil ca 2 x toliko če bi se z sedanjim javnim prevozom vozil. Tako da v tej situaciji se bom šel še naprej "netrajnostni" razvoj dokler ne bo vsaj vlak ali bus malo hitreje v Ljubljani (se pravi v naslednjih 30 letih sigurno ne). Bom pa električnega prej kupil tako da ne bom smadil.
Imaste pa v LJ hitri potiški promet.
Za primerjavo Štajerska.
Z avtom 20min na delo.
Z Javnim prevozim skoraj 2uri.
In to v MB.
Samo za razumevanje, gneča ste dnevni migrantje. Jbg, še vedno je relativno poceni pa ni ga čez komot. En avto pri hiši je nuja, vse kar je več na istem naslovu je premium in nadstandard. Tukaj bi dodatno cepil, registracija in zavarovanje 2. vozila, + 30%. Registracija in zavarovanje 3. vozila, + 40% itd. Občina bi lahko računala dodaten vstop v mesto oz mestno vinjeto.
Prva stvar, ko bom oblast. Ukinem nadomestilo za prevoz na delo in ga spremenim v vaučerje namenjen izključno za nakup mesečnih kart v javnem prevozu. Robne primere se rešuje individualno, verjetno kilometrina do prvega primernega javnega prevoza oz. rešujemo indivudalne primere, ki imajo nočne izmene ipd. Zagotavljam ekspresno spremembo navad in nadgradnjo infrasturkture. Rešimo problem umentega dvigovanja in nategovanja naroda čez plače. T
Nadaljujemo s študenti, ki se vsak s svojim avto pripelje v mesto do prebivališča. Parkira vozilo in pozabi nanj do vikenda. Njih štiri ali več živi v večjem stanovanju, misleč, da imajo pravico do parkirišč. A zaznavamo problem? Nazadnje, ko sem jaz plačal parkirno mesto, so mi ga zaračunali 12.000 EUR. Garažo pa 15.000 EUR.
Vsak bi iz svoje perspektive nekaj urejal - seveda ne pri sebi.Samo za razumevanje, gneča ste dnevni migrantje. Jbg, še vedno je relativno poceni pa ni ga čez komot. En avto pri hiši je nuja, vse kar je več na istem naslovu je premium in nadstandard. Tukaj bi dodatno cepil, registracija in zavarovanje 2. vozila, + 30%. Registracija in zavarovanje 3. vozila, + 40% itd. Občina bi lahko računala dodaten vstop v mesto oz mestno vinjeto.
Prva stvar, ko bom oblast. Ukinem nadomestilo za prevoz na delo in ga spremenim v vaučerje namenjen izključno za nakup mesečnih kart v javnem prevozu. Robne primere se rešuje individualno, verjetno kilometrina do prvega primernega javnega prevoza oz. rešujemo indivudalne primere, ki imajo nočne izmene ipd. Zagotavljam ekspresno spremembo navad in nadgradnjo infrasturkture. Rešimo problem umentega dvigovanja in nategovanja naroda čez plače. T
Nadaljujemo s študenti, ki se vsak s svojim avto pripelje v mesto do prebivališča. Parkira vozilo in pozabi nanj do vikenda. Njih štiri ali več živi v večjem stanovanju, misleč, da imajo pravico do parkirišč. A zaznavamo problem? Nazadnje, ko sem jaz plačal parkirno mesto, so mi ga zaračunali 12.000 EUR. Garažo pa 15.000 EUR.
Ne migriram dnevno v Ljubljano. Ampak za najmanj 80% dnevnih migrantov v Ljubljano je zaslužna Ljubljanska politika, da mora biti vse v Ljubljani. Izselimo nekaj uradov iz LJ, pa bo tudi dnevnih migrantov manj. Pa kak shoping center manj v LJ in kak več kje drugje, pa mi ne bo treba za vsak drek hodit v LJ.
Glede prometa v Ljubljani je pa takole: Dunajske in Šmartinske se izogibam. Za v center raje uporabim Štajersko cesto. Iz BTC-ja na Rudnik gre nejhitreje kar čez mesto, Letališka - Litijska - Roška-Dolenjska. Tržašak je tudi super vpadnica. Celovške pa ne rabim pogosto. Zapora Slovenske me nikoli ni motila, namesto Slovenske je že dolgo boljši obvoz Tivolska. Če moram mimo železniške, grem raje zadaj po Vilharjevi. Za v BTC tako rekoč vedno koristim Bratislavsko.
V Lj je problem tudi dizajn AC ringa okrog mesta. Problem je ker ne gre za ring, pač pa za eno skropucalo. To bi morali predelati tako, da če ne greš na noben izvoz krožiš okrog Ljubljane. Sedaj se promet zabije na enem izmed krakov na ring in stoji kompleten ring in še vse vpadne AC na LJ ring (Štajerska, Dolenjska, Gorenjska in Primorska).
Kakšno polovico njih bi brez težav lahko kar ukinili - oz. zmanjšali število zaposlenih npr. za 50%.Izselimo nekaj uradov iz LJ, pa bo tudi dnevnih migrantov manj.
Vsak bi iz svoje perspektive nekaj urejal - seveda ne pri sebi.
Mi "kmetje", bi z veseljem podprli mastno plačevanje cestnin za kolesarje ki se vsak dan valijo iz mest na podeželje in delajo nepotrebno gužvo.
Cestnine bi potem namenili izgradnji kolesarskih poti.
Kateri urad/ministrstvo/ bi ti dal recimo ven iz Ljubljane? Lažje debatirati na konkretnem primeru.
Shopping centrov je ko dreka tudi izven Ljubljane pa večina je na obrobju Ljubljane.
Kdo primerja?100.000 dnevnih migrantskih vozil v predkoronskih časov se primerja s kolesarji za vikend. Bravo. Ti si tudi eden izmed tistih, katerih pomembnost se meri v urni postavki.
Jaz urejam npr. Na delo se vozim z el. skirojem, kolesom, A2GO s tem da imam parkirišče na delovnem mestu, kjer po potrebi parkiram svoje vozilo in ne iščem bližnjic pred sosednjim blokom. Zraven pa telefonska številka, da se odparkiramo, ko mora kdo ven.
Samo za razumevanje, gneča ste dnevni migrantje. Jbg, še vedno je relativno poceni pa ni ga čez komot. En avto pri hiši je nuja, vse kar je več na istem naslovu je premium in nadstandard. Tukaj bi dodatno cepil, registracija in zavarovanje 2. vozila, + 30%. Registracija in zavarovanje 3. vozila, + 40% itd. Občina bi lahko računala dodaten vstop v mesto oz mestno vinjeto.
Prva stvar, ko bom oblast. Ukinem nadomestilo za prevoz na delo in ga spremenim v vaučerje namenjen izključno za nakup mesečnih kart v javnem prevozu. Robne primere se rešuje individualno, verjetno kilometrina do prvega primernega javnega prevoza oz. rešujemo indivudalne primere, ki imajo nočne izmene ipd. Zagotavljam ekspresno spremembo navad in nadgradnjo infrasturkture. Rešimo problem umentega dvigovanja in nategovanja naroda čez plače. T
Nadaljujemo s študenti, ki se vsak s svojim avto pripelje v mesto do prebivališča. Parkira vozilo in pozabi nanj do vikenda. Njih štiri ali več živi v večjem stanovanju, misleč, da imajo pravico do parkirišč. A zaznavamo problem? Nazadnje, ko sem jaz plačal parkirno mesto, so mi ga zaračunali 12.000 EUR. Garažo pa 15.000 EUR.
Glede na to, da je dostop do konca Parmove iz Šiške enako prednosten kot prej, iz smeri Bežigrad pa težji (ob zavijanju na Parmovo imajo sedaj levi prednost) gre tu zgolj za tvoje predsodke in ksenofobijo.Ja, sem ravno hotel napisat da kaj je pa na koncu Parmove takega, da bila zdaj glavna smer tja, in ja, seveda, tam je đamija (pa Delo). Kaj pa če bi tam naredili še avtosejem (a to sploh še laufa), da bi imeli vse na kupu.
Jaz osebno sicer redko hodim v center (naj imajo to "Babo" in njegovi gostinci zase, če pa že grem, sem se včasih dejansko peljal po Parmovi do Bežigrad, tako da bo treba pazit. To, da ima glavna severna vpadnica v mesto samo en pas je pač izpod vsake kritike in samo kaže da je Ljubljana še vedno samo malo večja vas (vključno z razmišljanjem ljudi).