Pri minus 10 bom keri koli avto tezko sprobal v tem casu. Preslatal sem pa oba avta. Polo mi ni tako ok kot swift. Ima pa suzuki itak minus pri infotainment...sploh ni debate.Pa si peljal in preslatal swifta? Ker notr je kinder jajc plastika. Od vseh (razn seveda minija, sam to je drug cenovni razred) imata fiesta in polo najbolse materiale in se tud precej dobr peljeta. Pa ce ne verjames men, pejt pelat vse in sam preceni. Sedet notr v salonu, ni isto k se pelat 130 na avtocesti, al pa poslusat zvenketanje v armaturki pr temperaturah pod 10 stopinj.
Novinarji hypajo nekaj v to smer pa kolega ki dela v revozu... zdaj so pricakovanja visoka. Me zanima ali bom spet razocaranCrknu od smeha.
Seprav je tebi ne kvalitetna trda svetleca skripajoca plastika (swift) bols kot mat gumirana povrsina (polo). Ok potem je swift res bolsi avto zate.Pri minus 10 bom keri koli avto tezko sprobal v tem casu. Preslatal sem pa oba avta. Polo mi ni tako ok kot swift. Ima pa suzuki itak minus pri infotainment...sploh ni debate.
Seprav je tebi ne kvalitetna trda svetleca skripajoca plastika (swift) bols kot mat gumirana povrsina (polo). Ok potem je swift res bolsi avto zate.
To niti slucajno ni res. Pa ce men ne verjames:Novi swift je ravno toliko gumiran kot polo. Tako da tu dileme ni. Kolega ima prejsnji model 2014 (made in hungary) 1.2 in ga precej uporablja za relacije, pogosto med primorsko in firencami. Po 130k km je avto brez crickov. Pa se lega na cesti ni plavajoca.
To niti slucajno ni res. Pa ce men ne verjames:
Vidoviti milan.človek je v naprej odločen, da je japonsko najboljše
pri večini izjav ga prav debelo gledam... ampak sem navajen
Ne še. Sem si ga pa ogledal. Nisem imel časa pelat. V kolikor bo v ožjem izboru nekak, potem grem itak pelat. Na blef ne mislim kupiti.
Definitivno pa odpadeta peugeot 208, ker je obupen kar se tiče izdelave in VW polo, ker je predrag glede na kakovost.
Mazdo2 grem eno rabljeno gledat v soboto, 1.5 takumi, Cliota novega pogledat v salon.. potem pa bo počasi treba črto potegnit.
Meni Swift ni potegnil zaradi varnosti.
Official Suzuki Swift 2017 safety rating
Euro NCAP safety rating of the Suzuki Swift 2017: detailed results, crash test pictures, videos and comments from expertswww.euroncap.com
To je pac pojmovanje NCAPa, tock mu zmanjka zaradi nekih dodatkov ki fizicno z varnostjo nimajo nobene veze. Torej gre za neke asistencne siteme. Zato je tudi testiran v dveh nivojih. Na enem NCAPu 3 na drugem 4 tocke.
Ne, ne gre samo za asistenčne sisteme. NCAP je pač tata mata na temu področju in jim bolj zaupam kot pa tebi (forumu).
Nauči se primerno komunicirati pa lahko še kakšno več rečeva. Do takrat se pa lahko sam s sabo dopisuješ, ker midva sva zaključila.