nov diesel avto brez adblue?

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik 3287
  • Začetni datum

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Da te popravim, BMW je znal, do leta 2006, kasneje pa varčevanje in sicer od nekje 2006, kakor kateri 4 cilinderc pa nekje do 2013 spet kakor kateri motor pa so res problemi bili s tem in to tako rekoč serijski na vseh 4 cilindercih, na 6 pa tako, pogosto, kot na drugih znamkah.

Sedaj jih spet ni, na teh letnikih, je pa dobro menjati vsaj na ene 200.000 km ketno......

Je pa res več tehnike, več možnosti kvarjenja , žal, pa vendar Mercedes, pa BMW vsaj testirata, VAG sploh nič, pač uporabniki testirajo ........
Loool. A tako testirata, da so novejši BMWji zaradi EGRja zgoreli? A to so že v laboratoriju testirali in zažgali nekaj vozil, pa se jim je zdelo full dobro in so to dovolili izkusiti tudi kupcem, užitek ob lepi goreči bakli.
 
  • Haha
Reactions: Matey in Hanzi

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.913
16.021
113
Novejši imajo vsi za F25 to je X3 FL, recimo modelsko leto 2014 še nima, a je FL, 2015 pa že ima, pač zakonske zahteve....., po 2017 pa mislim, da ga ni, da ne bi imel......

Aha, najverjetneje stvar zakonodaje torej. Me je zanimalo v čem je catch zato, ker si sam lastim f31 FL 320d 05/2016 letnik (191hp verzija), ki ga sedaj vozim 4 leta in v 80k km nisem nikoli imel nobenega opravka z adblujem. Sedaj, ko berem to temo, sem pa začel malo razmišljati o tem ter ugotovil, da je moj za razliko od večine (?) dejansko brez in glede na to kakšne scene oz. opravke imaš s to rečjo sem prav vesel, da moj avto tega nima.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.638
1.248
113
Zadeva je bila pri meni faktor za obvoz VAG, pa sem ga dosedaj vozil skupno 16 let. Ne povsem točno adblue sam no, bolj ta izpuh scena v relaciji s kratkimi relacijami. Sem sicer gledal za TSI, samo pri rabljenih so izbire bencincev res slabe. Vse je dizl.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.913
16.021
113
Jp, čisto preveč je dizla oz. je res vse bolj kot ne dizl. Sem cca. leto ali dve nazaj pogledoval za enim malo rabljenim vozilom, ki bi moral biti benz in sem na koncu ugotovil, da drugače kot z uvozom iz tujine ne bo šlo pa še tam je ni veliko izbire. Definitivno pa veliko več kot pri nas.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Zadeva je bila pri meni faktor za obvoz VAG, pa sem ga dosedaj vozil skupno 16 let. Ne povsem točno adblue sam no, bolj ta izpuh scena v relaciji s kratkimi relacijami. Sem sicer gledal za TSI, samo pri rabljenih so izbire bencincev res slabe. Vse je dizl.
Tsi pa vag ne zna dati brezhibnega iz rok, niti kasneje odpraviti napako..
 
Nazadnje urejeno:

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
Aha, najverjetneje stvar zakonodaje torej. Me je zanimalo v čem je catch zato, ker si sam lastim f31 FL 320d 05/2016 letnik (191hp verzija), ki ga sedaj vozim 4 leta in v 80k km nisem nikoli imel nobenega opravka z adblujem. Sedaj, ko berem to temo, sem pa začel malo razmišljati o tem ter ugotovil, da je moj za razliko od večine (?) dejansko brez in glede na to kakšne scene oz. opravke imaš s to rečjo sem prav vesel, da moj avto tega nima.
Tudi fotrov f31 FL 320d nima adblueja. Sicer pa če je vrjet wikipediji:
In November 2017, a technical update (codenamed B47TÜ1) added AdBlue injection and higher injection pressures.
torej od novembra 2017 dalje za BMW B47 motorje. Vprašanje, pa tudi če so dobili vsi modeli hkrati.

Pri VAGu so, če se ne motim, so večji/težji modeli (npr. Sharan) določen čas že imeli adblue, čeprav ga recimo passat z "isto" mašino ni imel.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.913
16.021
113
Ampak, če se prav spomnim enega tujega foruma izpred nekaj let so imeli BMWjevi dizli adblue tudi že pred letom 2017. Tu je bilo pa potem najverjetnejeodvisno od kubature/moči/izpustov in ne od zakonodaje ali česa podobnega. Ugibam. Nekateri BMW 5 in X5 so imeli namreč ta sistem že leta 2014/15...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.913
16.021
113
Aha, opcijsko torej in ne zaradi morebitnih predpisov.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.700
772
113
Loool. A tako testirata, da so novejši BMWji zaradi EGRja zgoreli? A to so že v laboratoriju testirali in zažgali nekaj vozil, pa se jim je zdelo full dobro in so to dovolili izkusiti tudi kupcem, užitek ob lepi goreči bakli.

Zgoreli so izključno taki z 200.000 km , kjer ni bil EGR nikoli očiščen !
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Samo Google sem obrnil in prvi link:
35.000 milj, perfect service history, prvi lastnik, da ne bomo diskutirali o nekih 150.000km in več rabljenih.
Sedaj pa laži še malo sebe naprej, nas ni treba.

Tukaj je pa še en primerek s 66.000 miljami in ZAMENJANIM EGRjem:

PS: na tistem zgoraj je bil egr tudi zamenjan. Izgleda potem tudi nov ni ok. Ali je pa BMW tako testiral, da je kupcem privoščil še kakšen razlog za baklo.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.913
16.021
113
Zgoreli so izključno taki z 200.000 km , kjer ni bil EGR nikoli očiščen !

Če bi to držalo potem BMW ne bi izvedel tako masovnega vpoklica ter "prizemljil" ogromno število avtomobilov zaradi čakanja na nadomestne dele ampak bi zgolj predpisali čiščenje. Napaka na EGR ventilu je drugačnega izvora kot pa nalaganje nečistoč in je bila rešljiva zgolj z menjavo določenih delov.
Tudi moj avto je bil vpoklican, takrat sem imel okoli 50.000 prevoženih in so mi na BMWju odsvetovali nadaljno vožnjo dokler mi na njihoe stroške ne zamenjajo EGR ventila pa še kup stvari zraven. V nasprotnem primeru (nadaljevanje voženj do prejema nadomestnih delov) in če bi prišlo do ognja, bi mi BMW kril zgolj stroške teh spornih komponent in ne celotne škode.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.913
16.021
113
Ni bilo neke drame, ker sem imel srečo in nisem dolgo čakal, je bila zadeva hitro zamenjana. Bi bilo pa zanimivo, če bi bil na čakanju toliko kot nekateri drugi. Kako so drugi ukrepali ne vem, jaz bi pa nedvomno zaprosil za nadomestni avto ja.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.913
16.021
113
To bi bilo zanimivo, možnosti za komplikacije pomoje obstajajo. Polni kasko sicer krije tudi škodo na vozilu, ki jo povzroči požar ampak požar je pa definiran kot (citiram) - ogenj, ki nastane zunaj kontroliranega ognjišča ali ogenj, ki se je od tam razširil in se razvija z lastno močjo, konec citata. Torej, če bi gorelo karkoli poleg avta in bi se ogenj razširil tudi na vozilo ne bi bilo težav, ker pa tu ogenj izvira iz samega vozila pa posledično dopuščam šanso za komplikacije oz. poizkus odklonitve izplačila odškodnine s strani zavarovalnice. Okvare motorja in vozila na splošno kasko ne krije in tu bi morda šli v to smer...

Kaj pa kaj Garfildd in Pbutec menita o tem?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Znancu je A6 zgoru zaradi zaribanega ležaja (baje). Pol leta so nekaj ugotavljali tako policija kot zavarovalnica, na koncu brez problema izplačali. Vzrok pregret ležaj. Šlo je za sum goljufije, ampak dokazov ni bilo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.913
16.021
113
Aha aha, komplikacije torej na koncu pa so popustili. Sicer je pol leta kar nekaj časa aaaampak - bolje pozno kot nikoli.