Novi standard, kjer scr katalizator deluje, prej pa je delal samo ko je bil avtu na testnem krogu.Včeraj tankal na Logotu, cena pa okoli 70 centov.
Mi je pa zanimivo, da sem ga v Rifterju po 10 mesecih in cca 15k km ze drugic tankal. Pa ima skoraj 15l tanka za adblue. Prejsnji pezojcek je imel enkrat manjso porabo.
Nimam kanticeKaj fali Petrolu? Danes AdBlue tankal po 1.099eur za liter.
Zgleda, da se je pojavila histerija kot za sekret papir.
Mislim, da ni vse tako črno. Bodo pa rezervni deli, vsaj nekateri precej dragi. Trenutno se je zgodil zlom trga v smislu, da je povpraševanje povečano. Ne tako dolgo nazaj sem bil na enem teams sestanku, kjer smo obravnavali dobave procesorjev. Nekaterih procesorjev trenutno ni za dobiti, ker je povpraševanje šlo gor, nabave od slušalk do raznorazne elektronike. COVID ga generira. Za procesorje, ki so na trgu že ene 15 let, da še nimajo plana kdaj bo konec produkcije, se jih pa trenutno ne da dobiti zaradi omejene proizvodnje. 10 let ali pa še kako leto več nazaj sem poslušal o procesorju 386 točno določene izvedbe itd. (takrat je bil že prazgodovina za osebne računalnike), ki so ga takrat še vedno izdelovali, za visoko ceno za potrebe letalske industrije. Tudi elektronika ne gre tako hitro ven. Je pa res, da dobiš hkrati info, da prešaltaj na modernejše procesorje, ker so tam še proste kapacitete. Je pa res, da je vzdrževanje orodij za elektroniko težje. Konec koncev tudi za 30 let stara letala še vedno dobijo in delajo rezervne dele, tudi elektroniko.Bojim se, da čez desetletje sploh ne bo variante, da dobiš zahtevnejši nov rezervni del, ki je večinsko podprt z elektroniko. Tudi, če bi rad problem rešil tako, da menjaš večjo celoto. Denimo tablice, ki danes služijo za števce. Podizvajalci bodo pač prej ukinili že danes zastarele tehnologije in proizvodne linije, ki jih proizvajajo. Zato pa že sedaj manjka čipov za avtoindustrijo. Kdo verjame, da bodo čipi, ki jih letos vgrajujejo kot nov rezervni del nekje na voljo čez 10 ali 15 let, če jih že letos noče nihče delati? Serija 100.000 kosov nekega čipa v nekaj letih za rezervne dele je pač mnogo, mnogo premajhna. Drugače je z mehanskimi deli, kjer se najde proizvajalec, ki se mu splača odkupiti stara orodja in naštancati 1000 blatnikov na leto.
Danes naročil in dobil bp 1000L v cisterni, nobene panike, nobene nove cene.Evo, danes nabavljal adblue....vse izropano. Baje ga stacune prodajo po 200 litrov par minut po odprtju. Nekje so mi rekli naj pridem zjutraj, ampak takoj po odprtju. Danes cena 12e, jutri bo 15! No potem sem dobil v manjsi stacuni za 17!??
Saj ne rabijo biti isti cipi. Sklop mora enostavno zagotavljati isto funkcionalnost, kaj je notri ni pomembno.Bojim se, da čez desetletje sploh ne bo variante, da dobiš zahtevnejši nov rezervni del, ki je večinsko podprt z elektroniko. Tudi, če bi rad problem rešil tako, da menjaš večjo celoto. Denimo tablice, ki danes služijo za števce. Podizvajalci bodo pač prej ukinili že danes zastarele tehnologije in proizvodne linije, ki jih proizvajajo. Zato pa že sedaj manjka čipov za avtoindustrijo. Kdo verjame, da bodo čipi, ki jih letos vgrajujejo kot nov rezervni del nekje na voljo čez 10 ali 15 let, če jih že letos noče nihče delati? Serija 100.000 kosov nekega čipa v nekaj letih za rezervne dele je pač mnogo, mnogo premajhna. Drugače je z mehanskimi deli, kjer se najde proizvajalec, ki se mu splača odkupiti stara orodja in naštancati 1000 blatnikov na leto.
Pred mesecem dni sem dal v Avto Markovič (Škofja Loka) 7,55€/10L kantica, danes je 11,50€.
Na srečo sem takrat vzel 2 (kao ful prišparal )
AVTODELI, rezervni deli, avto Markovič - Avto Markovič d.o.o.
Prodaja avtomobilskih rezervnih delov in dodatne opreme za motorna vozila.www.avtomarkovic.si