Nov Clio

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
No no, ne mi o 1.5 dci pa nobenih problemov
bonk.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Renault ima povsem enake turbine kot vsi ostali, tako da sranja s turbinami ni nič več kot pri drugih.

mislim da ni problem v turbinah ampak gre za konstukcijsko napako (kako?..ne mene vprašat
evil.gif
, razlogov je lahko precej..od neučinkovitega mazanja (in posledično hlajenja) do napačne pozicije turbine, etc etc).

Turbine v večji meri izdelujeta dva proizvajalca..in če je dobra v XY motorju bo tudi v Renaultu.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Res je, pri starih 1.9 dci motorjih gre za konstukcijsko napako in zaradi te se je turbina posledično pregrevala in prezgodaj umrla. To velja za prve serije, tam okrog letnika 2002. Kasnejši nimajo več teh težav in turbine ne crkujejo nič bolj kot pri drugih. Crkne pa seveda tudi kaj drugega, 2.2 in 3.0 (ki sploh ni renaultov) motorji so znani po tem. Ampak tudi to so že upokojeni motorji. Posploševat pa, da renaultom crkujejo turbine po tekočem traku je pa malo grdo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.282
4.106
113
No kolikor slišim nov mlinček 1,2TCE ,ki je pravtako turbo zelo lepo opravlja svoje delo in ni prav nobenih težav z njim
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
No kolikor slišim nov mlinček 1,2TCE ,ki je pravtako turbo zelo lepo opravlja svoje delo in ni prav nobenih težav z njim
Koliko si jih pa že videl s 50+ ali 100+k km?
Dejmo bit malo objektivni
evil.gif
.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
No kolikor slišim nov mlinček 1,2TCE ,ki je pravtako turbo zelo lepo opravlja svoje delo in ni prav nobenih težav z njim
Koliko si jih pa že videl s 50+ ali 100+k km?
Dejmo bit malo objektivni
evil.gif
.

Glede na to, da sami vejo kaj se dogaja davno preden kaj pricurlja v javnost in da vsekakor krožijo po renaultu interne okrožnice na take teme si lahko pomirjen, ker še nič ne veš
evil.gif
Za laguno II so natančno vedeli kakšen klump je še preden je bilo prvo prodaje mimo.
 

lan07

Pripravnik
15. dec 2007
95
2
8
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Res je, pri starih 1.9 dci motorjih gre za konstukcijsko napako in zaradi te se je turbina posledično pregrevala in prezgodaj umrla. To velja za prve serije, tam okrog letnika 2002. Kasnejši nimajo več teh težav in turbine ne crkujejo nič bolj kot pri drugih. Crkne pa seveda tudi kaj drugega, 2.2 in 3.0 (ki sploh ni renaultov) motorji so znani po tem. Ampak tudi to so že upokojeni motorji. Posploševat pa, da renaultom crkujejo turbine po tekočem traku je pa malo grdo.

Če ne turbina, pa motor zariba (iz lastnih izkušenj)