Citat:
Celo teorijo zarote ste naredili zaradi tistih 3 modelov, katerim je rasulo motor...
Misliš "model" kot Laguna, Espace, Vel Satis? Potem se strinjam.
Če pa misliš "model" kot lastnik, ki se kurči nad kvaliteto teh motorjev, potem moraš na konec stavka dodat še "...na servis". In servisov ima Renault precej.
Lahko pametuješ, da so intevali menjave olja predolgi, da se V6 pregreva... in da tehnično podkovani lastniki lahko zadevo rešijo na svoj način. So pa ljudje, ki avto uporabljajo, ne pa spijo z njim. Se pravi servis na X km oz na Y mesecev oz. ti avto itak sam pove, kdaj je potrebno na servis. In potem ti zariba mašina. Boš rekel, da so si sami krivi, ker so zaupali navodilom proizvajalca?
Eno temo o teh motorjih sem odprl par mesecev nazaj, ko je v Esapcu pri 130k km "zarožljalo" v mašini. In potem sem naredil še eno mini raziskavo kaj in kako. In ugotovil, da je Renault tule pogrnil na celi črti. In bog ne daj, da bi priznali napako.
Pazi: v življenju (še) nisem vozil drugega kot Renaulta, se pravi sem kar nekako ljubitelj tega pleha. Ampak kar je preveč, je preveč.
B.