Nov avto

jezek

Guru
24. jul 2008
3.598
1.501
113
Zdaj ko gledam takole od daleč... lahko, da me občutek vara, seveda, ker nisem namenila nekaj ful časa, da bi preverila...

Avti so šli nenormalno gor v zadnjih 3 letih. EVji so bili pa če višje gor v startu. Spremljam samo EVje, ampak trend se obrača. Cene gredo dol, sibvencije se višajo, olajšave tipa 0 bonitete in 0 cestnine ostajajo... Medtem, ko cena ICEjev vztraja visoko gor, če vas prav razumem. cestnine grozijo, da bodo dražje, gorivo je vedno dražje, en manever je še opustitev regulacije cen...

do 2035 ali kdaj bomo že vsi 5 let na EVjih, razen pač kavbojev, ki se "ne bodo dali".
No kavboji se verjetno res ne bodo dali. Kljub lepim cifram prodanih tesel v Usa se tam krepi revolt. Berite malo avtomobilske forume, folku se odfukava, tudi oni nimajo infrastrukture itd. Zadnje izjave Toyote da EV nima prihodnosti so se dodatno podkurile...
 

gimi

Fizikalc
23. avg 2019
362
116
43
Potrošnja ne bo padla. Če bo, bo zares minimalno. Dopovejte si to. Dela se pač vedno večja razlika med "revnimi" in "bogatimi".
Večja razlika, ja kdo pa kupuje avte po 20k+ revni ne bogati pa tud ne, srednjega sloja že ni, komu bojo pa prodajal? Potrošnja bo padla in odpuščanja bodo sledila. Nevem komu je v interesu, da se nadaljuje s trenutnim stanjem, ki je nevzdržen.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.073
3.559
113
41
Lj
Večja razlika, ja kdo pa kupuje avte po 20k+ revni ne bogati pa tud ne, srednjega sloja že ni, komu bojo pa prodajal? Potrošnja bo padla in odpuščanja bodo sledila. Nevem komu je v interesu, da se nadaljuje s trenutnim stanjem, ki je nevzdržen.

Večja evropska avto podjetje bodo itak dobila pomoč držav, tako da se ne sekirajo. Nek VW pač nikoli ne bodo dovolil propasti npr.
 
2. jul 2020
5.300
6.833
113
Ja, revolt izpuho-glavcev, prodaja Tesli pa raste in raste.

Računaj da je postala statusni simbol. Malo drugače te pogledajo če rečeš da imaš eCorso, Leafa, ID3 ali Teslo. Povej pa še kako ostale znamke dobro prodajajo svoje dildote :fredi:

Ljudje bodo prej ali slej spoznali da to ni to in so bili na suho nategnjeni. Videti EVja na avtocesti voziti omejitev ali nad njo je že skoraj čudež. Še Teslarji vozijo za šleparji kot si včasih videval Cliote 2 početi.

Subvencije, oprostitev dajatev, popusti... vsega tega ne bi bilo potrebno če bi ti dildoti bili superiorni navadnim ICE. Pa tako očitno niso.
 
2. jul 2020
5.300
6.833
113
Torej trdiš da so sedanji električni avti podobni polizdelki kot so bili prvotni avtomobili - katere so si lahko sprva privoscili samo bogati in so popolnoma drugacni kot avtomobili katere poznamo sedaj? To se popolnoma strinjam s teboj.

Računalniki, internet, telefoni, pralni stroji, mikrovalovne... nič od tega ni potrebovalo subvencije, pa je bilo sprejeto v vsakodnevno življenje. Pri EVjih pa dobiš toliko korenčkov poleg, da so takrat šele ekonomsko smiselni. Zelo smiselno.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.014
1.459
113
Verjamem da je ta id4 precej bolj plasričen kot evropski. Ampak to vseeno dokazuje, da se da ceneje, in da nas evropejce nategijejo kot norce. Tudi ne tazumem VWja zakaj sploh prodaja na tem trgu, za nič dobička.
Glede na to, da pa se pričakuje padec cen vozil, se pa tega po eni strani veselim, po drugi pa me je strah, saj to lahko pomeni veliko recesijo. Torej verjamem, da koliko bi prišparal na ceni avtomobila me pa lahko drugje vdari po denarnici. Tudi izguba službe ni tako neverjetna...
Kakšen vir za trditev China vs Europe kvaliteta? Kitajci niso tako nezahteven kupec kot se radi tolažimo...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.104
9.749
113
Zdaj ko gledam takole od daleč... lahko, da me občutek vara, seveda, ker nisem namenila nekaj ful časa, da bi preverila...

Avti so šli nenormalno gor v zadnjih 3 letih. EVji so bili pa če višje gor v startu. Spremljam samo EVje, ampak trend se obrača. Cene gredo dol, sibvencije se višajo, olajšave tipa 0 bonitete in 0 cestnine ostajajo... Medtem, ko cena ICEjev vztraja visoko gor, če vas prav razumem. cestnine grozijo, da bodo dražje, gorivo je vedno dražje, en manever je še opustitev regulacije cen...

do 2035 ali kdaj bomo že vsi 5 let na EVjih, razen pač kavbojev, ki se "ne bodo dali".
Morda.
Če boš pa malo pobližje pogledala avtomobilsko industrijo (dejansko proizvajalce), pa boš ugotovila, da so glasno PR razbobnani plani izpred parih let, kako bodo prešli v celoti na EV do 202x in da bodo ICE vrgli ven in kako bodo gradili/preurejali obstoječe samo še tovarne za EV nekako pozabljeni in se potiho ti PR razbobnani načrti o ogromnih vlaganjih v EV, kar nazaj vlečejo in se potiho (večinoma preko podizvajalcev/izdelovalcev delov) dobiva informacije, da tovarne ICE, ki naj bi se že preurejale za proizvodnjo EVjev, še kar delujejo kot ICE in celo se plani stornirajo za preusmeritev v EV. Še vedno gre večina razvoja v EV, ker so v to prisiljeni z neumno sprego politikov/eko fanatikov/lobistov, ampak vse več proizvajalcev priznava, da prehod v EV ne bo tako enostaven. EV fanatiki so pokupili zadeve, sedaj je treba pa prodajati EV ljudem, ki jim je avtomobil nujno zlo. V sosednji temi sem prilepil spodnji video, kjer je strošek ''goriva'' pri ICE dejansko najmanjši in to kljub polnjenju na domači vtičnici (cene iz UK, tako da niso popolnoma relevantne za Slovenijo):
Z umetno spodbudo je potem zaradi congestion charge cenejši EV za po mestu. Sedaj pa razloži povprečnemu Johnu, ki se mu ob avtu obrača želodec, da naj skešira 10.000 GBP več za elektro avto, zato da se bo dražje vozil. Razen, seveda, če je v Londonu in mu oprostitev congestion charge 15 GBP na vhod, kalkulacijo obrne. Ob tem, da se bo sekiral za polnilnice, ko bo šel na pot, ne ve, kaj bo z baterijo čez 8 let (recimo), pa še hišo mu lahko požge.

V glavnem: čez dve leti bo bolj jasno v katero smer bo zadeva šla. Vsekakor v smer EV, ker je le ta vsiljen, kako hitro pa noben ne ve. Se pa proizvajalci zavedajo, da stvar ni tako enostavna.
 

motoroki

Fizikalc
30. maj 2022
558
123
43
Nad 1.0 tsi motorjem sem bil tudi sam presenečen. Vozil sem ga pa v nadomestno fabiji. Samo ne vem pa, komu oz kdaj bi bil ta motor optimalna izbira? Sam delam dobrih 80km dnevno, od tega večina avtoceste. Za dizla delam premalo km, 1.0 bi mogoče malo trpel pri bolj dinamični vožnji, tako da kvečjemu 1.5 tsi ( če že govorimo o VAG-u)? Rad bi sprobal še toyotina 1.8 in 2.0 hibrida.
kak si skromen, se ne bi raje pogovarjal o takem motorju?
1698787325951.png
1698787325951.png
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.073
3.559
113
41
Lj
Mene zanima kako je z novimi bencinskimi turbo motorji. Baje imajo sedaj vsi filter trdih delcev oz. PFF, podobno kot DPF. In pri kratkih vožnjah se zamaši, tako da potem vsake 50 kilometrov imaš lučko da se je zamašil. Tako da predvidevam da moderni bencinarji niso več primerni za kratke vožnje.
 
2. jul 2020
5.300
6.833
113
Mene zanima kako je z novimi bencinskimi turbo motorji. Baje imajo sedaj vsi filter trdih delcev oz. PFF, podobno kot DPF. In pri kratkih vožnjah se zamaši, tako da potem vsake 50 kilometrov imaš lučko da se je zamašil. Tako da predvidevam da moderni bencinarji niso več primerni za kratke vožnje.
To zveni precej gostilniški. Bencinarji se prej segrejejo kot dizli in tudi precej manj trdih delcev spuščajo kot dizli. Pa tudi nisem se slisal da bi dizla na 50km že zamašilo, razen če mu vsi 4je injektorji ne puščajo in ga je hkrati čipiral nekdo za 20€.
 

B81

22. jul 2007
37.345
10.694
113
Zakaj je to pravilo, da dizel ni za 80 km dnevno? To je tam 20k km letno samo za to vožnjo + še kaj drugega, tako da 25-30 k km letno, zakaj ne dizla, če imaš 40 km AC v eno smer?
Dražji avto? Možnost okvar? Kaj pa okvare bencinskim motorjev?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.761
113
Turbo bencinski naj bi imeli več trdih delcev. Če pa ima kateri filtre, nekaj se je govorilo o tem.