Nov avto

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.913
11.048
113
isto. celo leto spremljam.
Da dobim primerljiv avto, ki je pač novejši moram dodati 15 do 20 kilo. ne diši mi.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.073
3.559
113
41
Lj
A sploh še kdo kupuje rabljene avte? Na avto.net jih samo še za vzorec, 50% ali še več je novih.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.073
3.559
113
41
Lj
Kaj pa potem ljudje naredijo s starimi avti, jih dajo kar v prešo? Ali pa zaradi visokih cen mogoče noben več ne prodaja.

Drugače pa me je vedno zanimalo, če obstaja kakšna stran, ki bi spremljala ceno nekega modela avta zadnjih nekaj let, da bi videl koliko je nek avto stal par let nazaj.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.913
11.048
113
2019 24kilo na cesto primerljiv
2023 20 kilo
isti avto.
avti so sli gor do 50% gor. rabljeni pa novi tud.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.073
3.559
113
41
Lj
Najbolj je pa to, da vsi ti proizvajalci nategujejo večinoma Evropske iz zahodne kupce, medtem ko na vzhodu popušijo na polno. Recimo VW mora prodajati tam električne avte po 3x nižji ceni kot pri nas, da lahko konkurira.

"V novi promociji je Volkswagnovo podjetje na Kitajskem, FAW-VW, drastično znižalo cene za ID.4 . Električni SUV se zdaj začne pri 145.900 juanih (18.600 evrov)."

Pri nas se ID.4 začne pri 50k na primer.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.879
6.049
113
Verjamem da je ta id4 precej bolj plasričen kot evropski. Ampak to vseeno dokazuje, da se da ceneje, in da nas evropejce nategijejo kot norce. Tudi ne tazumem VWja zakaj sploh prodaja na tem trgu, za nič dobička.
Glede na to, da pa se pričakuje padec cen vozil, se pa tega po eni strani veselim, po drugi pa me je strah, saj to lahko pomeni veliko recesijo. Torej verjamem, da koliko bi prišparal na ceni avtomobila me pa lahko drugje vdari po denarnici. Tudi izguba službe ni tako neverjetna...
 
  • Všeč mi je
Reactions: visek_izobrazbe

shift

Guru
20. jul 2007
9.915
2.321
113
za šankom
Najbolj je pa to, da vsi ti proizvajalci nategujejo večinoma Evropske iz zahodne kupce, medtem ko na vzhodu popušijo na polno. Recimo VW mora prodajati tam električne avte po 3x nižji ceni kot pri nas, da lahko konkurira.

"V novi promociji je Volkswagnovo podjetje na Kitajskem, FAW-VW, drastično znižalo cene za ID.4 . Električni SUV se zdaj začne pri 145.900 juanih (18.600 evrov)."

Pri nas se ID.4 začne pri 50k na primer.
Nekaj vloge pri končni ceni imajo tudi davki, recimo za primer, v usa so vsi avti konkretno cenejši kot v Evropi, druga pesem so pa tudi subvencije, ko se je začelo z sibvencijami so šli čez noč vsi subvencionirani avti gor za ceno podeljene subvencije.

Corvette dobiš v salonu v usa za 65k eur, v Evropi je škoda suv taka cena
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.266
1.230
113
Dokler se ne najde proizvajalec, ki si želi povečati tržni delež in sleče gate.
Pa prazne avtosalone in servise je treba tudi financirat. Lahko sicer začneš računat menjavo olja in filtra po jurja, samo potem ti še več kupcev začne bežat.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.219
6.767
113
Zdaj ko gledam takole od daleč... lahko, da me občutek vara, seveda, ker nisem namenila nekaj ful časa, da bi preverila...

Avti so šli nenormalno gor v zadnjih 3 letih. EVji so bili pa če višje gor v startu. Spremljam samo EVje, ampak trend se obrača. Cene gredo dol, sibvencije se višajo, olajšave tipa 0 bonitete in 0 cestnine ostajajo... Medtem, ko cena ICEjev vztraja visoko gor, če vas prav razumem. cestnine grozijo, da bodo dražje, gorivo je vedno dražje, en manever je še opustitev regulacije cen...

do 2035 ali kdaj bomo že vsi 5 let na EVjih, razen pač kavbojev, ki se "ne bodo dali".
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Samo Svoj