Nov avto - st. km ob prevzemu?

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
728
75
28
Koliko je imel avto km na stecu ob prevzemu ?

Kaj pa ce jih ima 50 / 100 / 150 ?
Je to se vedno ok ?
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Do 100 običajno.

Lahko bi ti tudi servsis resetiral na 0, saj prvih 100km imajo to možnost, ampak nevem zakaj bi to želel?
 
  • Všeč mi je
Reactions: koliko

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.051
5.658
113
Za VAG grupo vem da se lahko resetira 3x...ne vem pa ce je limit do katere kilometrine
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
728
75
28
Rahlo presenecek...ker ko je avto prisel sem ga logicno sel pogledat in na moje zacudenje 137 km na stevcu, in da je tak prsu iz fabrke....

Vse dozdej je blo par km, 4, 7, mislim daj mel zenin 12 pa mi je blo ze to velik

Pol pa neves al so kej testiral al je kaj vem kaj
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
vcasih kakšnega potegnejo iz vrste v fabriki in stestirajo določene stvari. ne me vprašat kaj, ker ne vem, sem že slišal za take primere.
je vsaj že ulaufam, zdaj pa samo še puni gas :)

tisti ki imajo samo 2 km pomeni samo da verjetno priprava ni bila narejena po standardih znamke :)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Jah danes so fabrike tako velike da morajo naredit avti veliko km da pridejo do šleparja, če so iz druge celine tavelike čezoceanke imajo tudi par km deckov, pa vmesne tranzicijske cone (recimo v Luki Koper) so lahko tudi par km. Če kupiš vozilo pri enem naših grosistov imajo velikokrat skupne dobave, recimo šlepar pripelje celo prikolico v Lj, avte se pa ročno razvozi do kupcev v lokalnih distribucijskih centrih. Se lahko nabere pod vsemi temi postavkami 100 km če so vsi pogoji izpolnjeni (recimo avto narejen v aziji, ki je prišel po morju in bil kupljen v neki dislocirani enoti večjega avto trgovca), če je pa avto iz Revoza ali pa neke slovaške fabrike je pa toliko km malo čudno razen če so ga "peš" pripeljali iz fabrike.

Če je avto kakšen s tisto "dnevno" registracijo iz zaloge je pa velika verjetnost da je vmes kakšen dan ko mu je veljala tablica preživel kot "salonsko" vozilo v šoping centru.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Če kupiš vozilo pri enem naših grosistov imajo velikokrat skupne dobave, recimo šlepar pripelje celo prikolico v Lj, avte se pa ročno razvozi do kupcev v lokalnih distribucijskih centrov

ma daj no strelat, ti bo še kdo verjel. me res zanima katera resna firma bi se šla omenjene štose. nov avto je "transport modu", kaj resno misliš da bi nekdo naredil več kot 100km z max 30 km/h in vsaj pol nedelujočimi funkcijami vozila :)
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Ulaufan pri 100-150km, LOL :D

220j5c.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Vojnik in urby20

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Pri citroenu so mi rekli da max 5 km za novi avto. Moj je imel 2km ob prevzemu
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
A8 so baje mele včasih tud po 200km ali nekaj takega. Pač menda vse stestirali v firmi, da ni bilo napak.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
ma daj no strelat, ti bo še kdo verjel. me res zanima katera resna firma bi se šla omenjene štose. nov avto je "transport modu", kaj resno misliš da bi nekdo naredil več kot 100km z max 30 km/h in vsaj pol nedelujočimi funkcijami vozila :)

Mhm, to je pri plebejskih avtih neobstoječa funkcija. Sem na lastne oči videl kako se v Revozu "dirka" iz proizvodnje linije na parkirišča in v Kopru z ladje na parkirišče ... strokovno se verjetno temu reče "končno testiranje".
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.050
119
63
Doma
Pa kar z neregistriranimi se vozijo po mestu od kamijona do salona? Pa šofer gre peš nazaj do kamijona ali gfe z busom?
Kolikor poznam to delo in kolikor sem videl dostave do sedaj, se kamijon pripelje čim bližje k salonu, da naredi minimalno km. V "transport modu" so včasih bili hudi avti (porši, ferariji, pa podobno) kako je danes pa nisem več na tekočem.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Cez 1 mesec dobim MX5, ki je narejena v Hirosimi, je sla na ladjo (se potuje), ki pristane v Antwerpnu, potem pa pride s tovornjakom v Slovenijo.
Porocam, koliko km-jev bo imela, ko pride s tovornjaka.
Namrec, sodelavcu so Mercedesa, ki stane 120kEUR poskodovali, ko so mu ga dajali dol s tovornjaka, tako da sem rekel prodajalcu, da hocem biti zraven, ko jo pripeljejo s tovornjakom.
Takrat bom tudi odcital stevec, da jih ne bi slucajno se kaj prevec nabrala do trenutka, ko jo odpeljem.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Mhm, to je pri plebejskih avtih neobstoječa funkcija. Sem na lastne oči videl kako se v Revozu "dirka" iz proizvodnje linije na parkirišča in v Kopru z ladje na parkirišče ... strokovno se verjetno temu reče "končno testiranje".

jaz sem pa pred 20+ leti nekaj let delal v DE, Audi, BMW, WV, večinoma avto iz proizvodnje linije direkt na vagon. Na lastne oči videl takrat za naše razmere vesoljski Audi TT, kateri je šel kompleten v prešo zaradi komaj opazne pikice na strehi ( komplet avto pomeni komplet vse), medtem ko sem v Revozu videl kako so Cliote lepo stebriček pobrusli, na novo pokitali in prefarbali. Tako da govorice da se po fabrikah dirka, sam tega nisem nikoli videl.
Tako da skoraj ne morem verjet da bi kdo kupil nov A8 z prevoženimi 200km po števcu, to enostavno ni novo. Po naših cestah po 200 prevoženih moraš dat že optiko ponovno nastavljat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tratnjak

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Jah danes so fabrike tako velike da morajo naredit avti veliko km da pridejo do šleparja, če so iz druge celine tavelike čezoceanke imajo tudi par km deckov, pa vmesne tranzicijske cone (recimo v Luki Koper) so lahko tudi par km. Če kupiš vozilo pri enem naših grosistov imajo velikokrat skupne dobave, recimo šlepar pripelje celo prikolico v Lj, avte se pa ročno razvozi do kupcev v lokalnih distribucijskih centrih. Se lahko nabere pod vsemi temi postavkami 100 km če so vsi pogoji izpolnjeni (recimo avto narejen v aziji, ki je prišel po morju in bil kupljen v neki dislocirani enoti večjega avto trgovca), če je pa avto iz Revoza ali pa neke slovaške fabrike je pa toliko km malo čudno razen če so ga "peš" pripeljali iz fabrike.

Če je avto kakšen s tisto "dnevno" registracijo iz zaloge je pa velika verjetnost da je vmes kakšen dan ko mu je veljala tablica preživel kot "salonsko" vozilo v šoping centru.

Nov avto iz linije ima prazen rezervoar goriva in se tudi po najmanjši fabriki avto ne pelje do šleperja.