Če kupiš vozilo pri enem naših grosistov imajo velikokrat skupne dobave, recimo šlepar pripelje celo prikolico v Lj, avte se pa ročno razvozi do kupcev v lokalnih distribucijskih centrov
ma daj no strelat, ti bo še kdo verjel. me res zanima katera resna firma bi se šla omenjene štose. nov avto je "transport modu", kaj resno misliš da bi nekdo naredil več kot 100km z max 30 km/h in vsaj pol nedelujočimi funkcijami vozila
Mhm, to je pri plebejskih avtih neobstoječa funkcija. Sem na lastne oči videl kako se v Revozu "dirka" iz proizvodnje linije na parkirišča in v Kopru z ladje na parkirišče ... strokovno se verjetno temu reče "končno testiranje".
Jah danes so fabrike tako velike da morajo naredit avti veliko km da pridejo do šleparja, če so iz druge celine tavelike čezoceanke imajo tudi par km deckov, pa vmesne tranzicijske cone (recimo v Luki Koper) so lahko tudi par km. Če kupiš vozilo pri enem naših grosistov imajo velikokrat skupne dobave, recimo šlepar pripelje celo prikolico v Lj, avte se pa ročno razvozi do kupcev v lokalnih distribucijskih centrih. Se lahko nabere pod vsemi temi postavkami 100 km če so vsi pogoji izpolnjeni (recimo avto narejen v aziji, ki je prišel po morju in bil kupljen v neki dislocirani enoti večjega avto trgovca), če je pa avto iz Revoza ali pa neke slovaške fabrike je pa toliko km malo čudno razen če so ga "peš" pripeljali iz fabrike.
Če je avto kakšen s tisto "dnevno" registracijo iz zaloge je pa velika verjetnost da je vmes kakšen dan ko mu je veljala tablica preživel kot "salonsko" vozilo v šoping centru.