V bistvu gre za škart robo oziroma serije, ki ne prestanejo polne obremenitve pri recimo hitrosti V, potem jo uvrstijo hitrostni razred, ali dva, nižje. Odvisno od naslednjih testov. Guma je še zmeraj sposobna rating V (240kmh), vendar ne pri 100% obremenitvi ampak recimo 80%, po domače povedano. V tem primeru dobi indeks H.
Se najbrž danes dobi vse sorte PR materiala po internetu in lahko kdo razišče, če se mu ljubi. V grobem je tako kot sem povedal. Za pnevmatike osebnih avtomobilov. Tovorne, industrijske... so čisto drug svet.
Modre kuverte so že od pamtiveka vodilo gumarske industrije. Velja pa vkolikor kupiš nekaj od svete šestice nimaš kaj zgrešiti, ker so odstopanja minimalna v katerokoli stran. Nekdo da večji poudarek na udobju, nekdo na obrabo in tako dalje. Kdor verjame testom ADACa in podobnim najbrž verjame tudi v dedka mraza.
Se najbrž danes dobi vse sorte PR materiala po internetu in lahko kdo razišče, če se mu ljubi. V grobem je tako kot sem povedal. Za pnevmatike osebnih avtomobilov. Tovorne, industrijske... so čisto drug svet.
Modre kuverte so že od pamtiveka vodilo gumarske industrije. Velja pa vkolikor kupiš nekaj od svete šestice nimaš kaj zgrešiti, ker so odstopanja minimalna v katerokoli stran. Nekdo da večji poudarek na udobju, nekdo na obrabo in tako dalje. Kdor verjame testom ADACa in podobnim najbrž verjame tudi v dedka mraza.