Narobe si me razumel. Razlike med vozniki so za velikostni razred večje kot razlike med gumami. In to, kako zanič ali dober voznik je nekdo drug - na to nimaš nikakršnega vpliva.
Ravno zato ti tako stroka kot zakonodaja povsod turita (minimalno) varnostno razdaljo. Ne zato, ker bi te radi jebali v glavo, ampak zaradi varnosti in pretočnosti.
Ti si vedno enak, pa recimo da imaš reakcijski čas 1s. Voziš 100kmh. V tej eni sekundi prevoziš cca. 27m. Za ustavitev bi z dobro gumo potreboval 18 m, z slabo 23m. Pot ustavljanja bi bila 45 v prvem in 50m v drugem primeru.
Če bi imel telefon na ušesu, bi imel reakciski čas 2 s, pri isti brzini bi v teh dveh sekundah prevozil 54m. Za ustavitev bi pa še vedno z dobro gumo potreboval npr. 18 m z slabo pa 23 m. Pot ustavljanja bi bila v prvem primeru 72m v drugem 77m.
Če bi bil super zbran, bi imel reakcijski čas 0,5 s, pri isti brzini bi v reakcijskemčasu prevozil 13,5 m, za zaustavitev bi pa še vedno potreboval 18m z dobro gumo in 23m z slabo. Pot ustavljanja 31,5 v prvem in 36,5 m v drugem primeru
Reakcija voznika in stanje vozila, vpliva na pot pred pričetkom bremzanja, guma pa vpliva od točke bremzanja dalje. Strinjam se, da je reakcija voznika zelo pomemben dejavnik, vendar je ta dejavnik neodvisen od tega kakšne gume ima nataknjene na vozilu. Reagiral bo kakor bo in v tem času bo prevozil kolikor pač bo.
Ampak ko bo enkrat bremza pritisnjena, je pa velika razlika ali vozi dobro ali slabo gumo.
My 5c