Problem je kombinirat ameriške in EU teste. Tule, kot berem, je bil največji problem zapoznelo odpiranje AB, kar je pa tipična posledica prilagoditve avta ameriškim testom ... Tam se AB odpirajo malce kasneje, prdvsem pa počasneje ...
Gre za zelo majhne razlike, pa vendarle: tam še vedno vlada psihoza, da AB ubijajo, zato se ricimo pri 2stopenjskih 2. stopnja tam pri marsikaterem avtu odpre pri močnejšem trku. Hitrost napihovanja je tam dostikrat manjša, sami AB pa sicer večji.Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
??? Zakaj bi se v Ameriki AirBagi odpirali kasneje in pa počasneje? A zato ker so bolj suhi?
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
??? Zakaj bi se v Ameriki AirBagi odpirali kasneje in pa počasneje? A zato ker so bolj suhi?
To se tudi vidi na posnetku kako airbag se sproži, lutka pa čisto mimo udari.Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Brez besed!
http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara/317.aspx
In določeni ljudje kupujejo velike avtomobile, ahmm, zaradi varnosti.
Kolikor vem, je bil katastrofalen rezultat posledica počasnega proženja zračnih blazin. Glede na to, da je Nissan tesno povezan z Renaultom je rezultat zares nepričakovan.
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Pogoji so enaki po grupah, ker če bi bili povsod enaki pogoji, sploh nebi razvrščali v grupe ampak bi vsak avto točkovali po istem sistemu.
nop... pogoji so v vseh grupah enaki!
v vseh grupah se avti zaletijo v enako oviro in v vseh grupah premagujejo LASTNO težo
Ja... premagujejo lastno težo. Isti pogoji bi bili, če bi se določena masa (naprimer 1.5t) zaletela v vse avtomobile.
To, da testirajo po nekem sistemu je logično, samo je potem logično tudi, da v praksi (beri: na cesti) ni čist isto ali je avto s 5* in 1.2t ali je avto s 5* in 1.6t.
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Zvezdice gor ali dol... če se zabiješ čelno z Laguno v Laguno ali pa če se zabiješ čelno (z isto hitrostjo) z 207-ko v Laguno je razlika.
Renault je zaletaval twingota v laguno in jo je ta odnesel enako dobro kot laguna. Sicer pa vidim, da si še vedno nisi ogledal tistega filma z volvom in modusom. Hint: volvo je bil tisti, ki ga odbije in dobi motor v kabino, kjub kakemu metru in pol tone več.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Upodabnik, ki se pa tako zelo zgraža, da je šel odpret novo temo je pa voznik (in hud zagovornik) Roverja...
Citat:
What is Euro NCAP’s worst ever result for Adult Occupant Protection?
Rover 100
Ajaj, ne moreš iz svoje kože, da ne bi zasmetil skoraj vsako temo. Očitno ti gredo Roverji res na živce...
Zasmetil skoraj vsako temo? No daj... razsvetli meLahko po PM-ju....
Slučajno sem najdu "the best of..." na NCAP strani in čist slučajno sta bila v glavnih vlogah ravno Nissan in Rover.
Sicer pa mi dol visi za Roverje.... samo ne prenašam folka, ki jih kljub temu, da podatki kažejo drugače, kuje v nebo.
Še enkrat preberi moj prejšnji post. Mogoče boš sedaj razumel namen le tega.
In ne ti meni govort o tem, da sem sam sebe zanikal. Spet ti pravim, preberi od začetka VSE poste, potem pa sodi. In ne, ne bom ti pošiljl PM, ker se ne bom spustil na ta nivo... Čeprav se že spuščam; over and out
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Še ena zanimivost vzvezi z razliko med USA in Evropo:
GM je hotel trenutno Vectro tržiti tudi v USA, vendar je ugotovil, da nebi prestala njihovih testov!
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Je potemtakem tudi Pathfinder »ubog«. Saj gre samo za »zaprto« Navarro.
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
modus izgleda res majhen avto, ampak je precej tezek,ca 1500 kg ce se ne motim.