Nissan Navara EuroNcap

Yamaha

Zelenc'
5. sep 2007
24
0
1
Slovenija
A mi lahko nekdo neki odgovori. Ali EURONCAP podeljuje zvezdice glede na avtomobilski razred ali ne glede na to (Ali ima smart 5 zvezdic enako varnost kot S-klasa 5 zvezdic?)?

Hvala
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Citat:
Uporabnik Yamaha pravi:
A mi lahko nekdo neki odgovori. Ali EURONCAP podeljuje zvezdice glede na avtomobilski razred ali ne glede na to (Ali ima smart 5 zvezdic enako varnost kot S-klasa 5 zvezdic?)?

Hvala

JA! pogoji so ENAKI v vseh razredih
 
22. jul 2007
1.398
43
48
Citat:
Uporabnik franci pravi:
Tale video pove nekaj o tem, kar Ogo govori.
Ja sam kam so pa mašino od volva skrili
confused-1.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Po tvojem mnenju torej 5* pri laguni pomeni, da jo voznik odnese brez poškodb, 5* pri cliotu, da ima polomljene roke in noge, 4* pri twingotu pa da jo odnese z zlomljenim vratom poleg vsega ostalega? Pa ste res lahko taki *****, da vam pridejo take traparije na pamet?! Pogoji so za vse avtomobile ENAKI!!! Prej ko boste dojeli, da velikost avtomobila pri varnosti nima nobene zveze, bolje bo za vas.

Še enkrat, zelo počasi: fizika je jako zajebana reč in se ne konča pri gibalni količini. Preden se spet kdo spomne kako je pomembna je masa oz. gibalna količina (zmnožek mase in hitrosti) naj se spomne, da avtomobile zaletavajo v steno, ki za avto praktično predstavlja telo z neskončno gibalno količino. Potem je tu še tretji Newtonov zakon (akcija in reakcija), elastomehanika (deformacije) itd. Po domače, pri avtomobilu je bolj važno kako je skonstruiran oz. kako se deformira, kot kakšno maso ima. Veliki in težki avtomobili imajo lahko pri deformaciji težave že zaradi vztrajnosti lastne mase... Še enkrat si vsi poglejte trk starega volvota in modusa, da bo jasno, da je varnost več ali manj odvisna od konstrukcije.

Zvezdice gor ali dol... če se zabiješ čelno z Laguno v Laguno ali pa če se zabiješ čelno (z isto hitrostjo) z 207-ko v Laguno je razlika.
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Zvezdice gor ali dol... če se zabiješ čelno z Laguno v Laguno ali pa če se zabiješ čelno (z isto hitrostjo) z 207-ko v Laguno je razlika.

Renault je zaletaval twingota v laguno in jo je ta odnesel enako dobro kot laguna. Sicer pa vidim, da si še vedno nisi ogledal tistega filma z volvom in modusom. Hint: volvo je bil tisti, ki ga odbije in dobi motor v kabino, kjub kakemu metru in pol tone več.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Can results be compared between groups?
No. Results should only be compared within the same group. The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars. A heavier car or one with a higher structure will tend to have an advantage if it impacts a smaller car. The Euro NCAP results cannot be used to predict the outcome of such crashes.

Are large cars safer than small cars?
In frontal impacts between cars, the occupants of the heavier car or the one with higher structures tend to fare better than those travelling in lighter lower cars. As these effects are currently impossible to overcome, Euro NCAP only makes comparisons within size categories. The rating of a car within its size category is a function of the quality of its safety design.

http://www.euroncap.com/Conten...1e-a4b02f4f2873

lp
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Zvezdice gor ali dol... če se zabiješ čelno z Laguno v Laguno ali pa če se zabiješ čelno (z isto hitrostjo) z 207-ko v Laguno je razlika.

Renault je zaletaval twingota v laguno in jo je ta odnesel enako dobro kot laguna. Sicer pa vidim, da si še vedno nisi ogledal tistega filma z volvom in modusom. Hint: volvo je bil tisti, ki ga odbije in dobi motor v kabino, kjub kakemu metru in pol tone več.

V tistem filmu se primerja 15 let star avto in 3 leta star avto... zaleti skupaj 15 let star avto klase modus in 15 let starega volvota, pa boš videl kakšne rezultate boš dobil.

Sicer pa ti je že merdzo lepo odgovoril s citati iz NCAP strani.

Citat:
Can results be compared between groups?
No. Results should only be compared within the same group.

In to sem tud jst rekel....
 
Nazadnje urejeno:

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Citat:

Can results be compared between groups?
No. Results should only be compared within the same group.

to je res!

ampak tudi to, da so pogoji enaki v vseh grupah!
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Pogoji so enaki po grupah, ker če bi bili povsod enaki pogoji, sploh nebi razvrščali v grupe ampak bi vsak avto točkovali po istem sistemu.


No pa še ena zanimiva stvar... V naslovu teme je omenjen Nissan, kot slab na testu NCAP.
Citat:
What is Euro NCAP’s best ever result for Adult Occupant Protection?
Nissan Qashqai , 37 points
grin1.gif


Upodabnik, ki se pa tako zelo zgraža, da je šel odpret novo temo je pa voznik (in hud zagovornik) Roverja...

Citat:
What is Euro NCAP’s worst ever result for Adult Occupant Protection?
Rover 100

evil.gif
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Pogoji so enaki po grupah, ker če bi bili povsod enaki pogoji, sploh nebi razvrščali v grupe ampak bi vsak avto točkovali po istem sistemu.

nop... pogoji so v vseh grupah enaki!

v vseh grupah se avti zaletijo v enako oviro in v vseh grupah premagujejo LASTNO težo
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik wacko pravi:


Upodabnik, ki se pa tako zelo zgraža, da je šel odpret novo temo je pa voznik (in hud zagovornik) Roverja...

Citat:
What is Euro NCAP’s worst ever result for Adult Occupant Protection?
Rover 100

evil.gif


Ajaj, ne moreš iz svoje kože, da ne bi zasmetil skoraj vsako temo. Očitno ti gredo Roverji res na živce...
bonk.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:

Can results be compared between groups?
No. Results should only be compared within the same group.

to je res!

ampak tudi to, da so pogoji enaki v vseh grupah!

The frontal testing method mirrors a crash between two similar sized cars.

lp
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Pogoji so enaki po grupah, ker če bi bili povsod enaki pogoji, sploh nebi razvrščali v grupe ampak bi vsak avto točkovali po istem sistemu.

nop... pogoji so v vseh grupah enaki!

v vseh grupah se avti zaletijo v enako oviro in v vseh grupah premagujejo LASTNO težo

Ja... premagujejo lastno težo. Isti pogoji bi bili, če bi se določena masa (naprimer 1.5t) zaletela v vse avtomobile.

To, da testirajo po nekem sistemu je logično, samo je potem logično tudi, da v praksi (beri: na cesti) ni čist isto ali je avto s 5* in 1.2t ali je avto s 5* in 1.6t.
 
Nazadnje urejeno:

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:


Upodabnik, ki se pa tako zelo zgraža, da je šel odpret novo temo je pa voznik (in hud zagovornik) Roverja...

Citat:
What is Euro NCAP’s worst ever result for Adult Occupant Protection?
Rover 100

evil.gif


Ajaj, ne moreš iz svoje kože, da ne bi zasmetil skoraj vsako temo. Očitno ti gredo Roverji res na živce...
bonk.gif

Zasmetil skoraj vsako temo? No daj... razsvetli me
smirk-1.gif
Lahko po PM-ju....

Slučajno sem najdu "the best of..." na NCAP strani in čist slučajno sta bila v glavnih vlogah ravno Nissan in Rover.

Sicer pa mi dol visi za Roverje.... samo ne prenašam folka, ki jih kljub temu, da podatki kažejo drugače, kuje v nebo.
smirk-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:


Upodabnik, ki se pa tako zelo zgraža, da je šel odpret novo temo je pa voznik (in hud zagovornik) Roverja...

Citat:
What is Euro NCAP’s worst ever result for Adult Occupant Protection?
Rover 100

evil.gif


Ajaj, ne moreš iz svoje kože, da ne bi zasmetil skoraj vsako temo. Očitno ti gredo Roverji res na živce...
bonk.gif

Zasmetil skoraj vsako temo? No daj... razsvetli me
smirk-1.gif
Lahko po PM-ju....

Slučajno sem najdu "the best of..." na NCAP strani in čist slučajno sta bila v glavnih vlogah ravno Nissan in Rover.

Sicer pa mi dol visi za Roverje.... samo ne prenašam folka, ki jih kljub temu, da podatki kažejo drugače, kuje v nebo.
smirk-1.gif

Še enkrat preberi moj prejšnji post. Mogoče boš sedaj razumel namen le tega.
In ne ti meni govort o tem, da sem sam sebe zanikal. Spet ti pravim, preberi od začetka VSE poste, potem pa sodi. In ne, ne bom ti pošiljl PM, ker se ne bom spustil na ta nivo... Čeprav se že spuščam; over and out
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Sej se noben ne prereka... jst sm samo dejstva citiral z ncap strani, pa sem očitno s tem stopil mački na rep
grin1.gif


No da se vrnemo k temi. Kako rata nardit Nissanu najbolj varen avto in tako skropucalo kot je Navara, pod "isto streho"?
crazy1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Je možno, da je Navara nek Globalni avto, kjer se pod drugim imenom, znamko prodaja na tujem tržišču? V tem primeru je možno, da je Nissan samo znamko prilepil na to skrupucalo...
write.gif