Nissan Navara EuroNcap

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Brez besed!
bonk.gif


http://www.euroncap.com/tests/nissan_navara/317.aspx

In določeni ljudje kupujejo velike avtomobile, ahmm, zaradi varnosti.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Poleg tega, da je po EuroNCAP jajc, dodaj še ene 5x večjo verjetnost, da se s tem sesuješ zaradi prevernitve in podobnih kolobocij. Visoko težišče press.
No, sej ameriška zvezna vlada je že par let nazaj izdala ven pripročilo, da so terenci in takile tovornjački nevarne reči in da je verjetnost, da se boš z enim od takih ubil nekajkrat večja od tiste, da se boš fental z normalnim avtom. Ker ameri so na dotične reči navalili ko mutavi na telefon. Evropejci pa jim pridno sledimo (kljub temu, da gredo cene goriv v nebo)...

Ogo
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Če se boš s temle zaletel v 1000 kilski jajček, bodo oba voznika odpeljali furgonarji.

Bigger IS better, 5 zvezdic v laguni je še vedno za faktor X boljše kot 5 v, akhm, (ker Renault twingo nima 5 zvezdic
jezen.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Če se boš s temle zaletel v 1000 kilski jajček, bodo oba voznika odpeljali furgonarji.

Bigger IS better, 5 zvezdic v laguni je še vedno za faktor X boljše kot 5 v, akhm, (ker Renault twingo nima 5 zvezdic
jezen.gif

No ja, 5 * v 207 je praviloma boljše kot 1* v Navarri.Poleg tega pa moraš računat, da je delež nesreč, kjer nasrkaš v frontalnem trku relativno mali. Večja verjetnost je, do butneš v drevo, graben, odbojno ograjo, se prevrneš, ...
Teža prispeva k kinetični energiji vozila. Kinetična energija pa ubija. Avto pa mora ob trku čimveč te energije vpiti. To, da jo samo prenese na potnike naprej (recimo, da avto narediš iz enega ekstremno močnega jeklenega ingota), ni cool.

Ogo
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zanimiv video. Vredno premisleka odgovornih pri EuroNcap, da spremenijo pravila ocenjevanja. Do sedaj se samo ocenjuje "head to head" avtomobila v istem velikostnem razredu. Ta video je dobra iztočnica zato, vendar.... Primerjava novodobnega avtomobila z "old school" tehniko, kjer je veljalo večje/trše je boljše je, ni ravno na mestu. Bi blo pa zanimivo testirat Modusa z recimo Laguno. ..
write.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Ja ene standarde morjo postavt v razredih. Če bi bila merila za vse velikostne razrede enaka bi se recimo vsi mali avtomobili razvrstili od 2 do 3 zvedic in potencialni kupci nebi imeli občutka kaj je boljše. Logično je, da recimo en Twingo ne more imet enako kvalitetnih ojačitev kot Laguna.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.521
1.231
113
saj imajo vsi enake standarde
smile-1.gif


v glavnem vsi premagujejo svojo lastno težo
smile-1.gif
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.575
9.809
113
40
MB
v zadnjem fifth gear mate eno zanimivo stvar, laguna vs. drevo pri nevem menda okol 50-60kmh, avto je preneso dokaj dobro, ampak pojemek do 0 v enem metru je menda bol problem ?
wink-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Po tvojem mnenju torej 5* pri laguni pomeni, da jo voznik odnese brez poškodb, 5* pri cliotu, da ima polomljene roke in noge, 4* pri twingotu pa da jo odnese z zlomljenim vratom poleg vsega ostalega? Pa ste res lahko taki *****, da vam pridejo take traparije na pamet?! Pogoji so za vse avtomobile ENAKI!!! Prej ko boste dojeli, da velikost avtomobila pri varnosti nima nobene zveze, bolje bo za vas.

Še enkrat, zelo počasi: fizika je jako zajebana reč in se ne konča pri gibalni količini. Preden se spet kdo spomne kako je pomembna je masa oz. gibalna količina (zmnožek mase in hitrosti) naj se spomne, da avtomobile zaletavajo v steno, ki za avto praktično predstavlja telo z neskončno gibalno količino. Potem je tu še tretji Newtonov zakon (akcija in reakcija), elastomehanika (deformacije) itd. Po domače, pri avtomobilu je bolj važno kako je skonstruiran oz. kako se deformira, kot kakšno maso ima. Veliki in težki avtomobili imajo lahko pri deformaciji težave že zaradi vztrajnosti lastne mase... Še enkrat si vsi poglejte trk starega volvota in modusa, da bo jasno, da je varnost več ali manj odvisna od konstrukcije.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
bo kar 55 milj na uro, kar je kar je skoraj 90 km/h to je bla ze zelo velika hitrost in potniska kabina ni bila nic sesuta...drugo je kako se telo odzove...in notranje krvavitve..

drugace pa 5 zvezdic je bolje kot 1, ne glede kateri in koliko večji je avto. Poglejte si samo nesreče s smrtnim izzidom..večinoma jih skupijo vozniki in potniki v starejših avtomobilih. Pri novejših pride do smrtnega izzida kadar se res hudo hudo pretirava.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:

Še enkrat, zelo počasi: fizika je jako zajebana reč in se ne konča pri gibalni količini. Preden se spet kdo spomne kako je pomembna je masa oz. gibalna količina (zmnožek mase in hitrosti) naj se spomne, da avtomobile zaletavajo v steno, ki za avto praktično predstavlja telo z neskončno gibalno količino. Potem je tu še tretji Newtonov zakon (akcija in reakcija), elastomehanika (deformacije) itd. Po domače, pri avtomobilu je bolj važno kako je skonstruiran oz. kako se deformira, kot kakšno maso ima. Veliki in težki avtomobili imajo lahko pri deformaciji težave že zaradi vztrajnosti lastne mase... Še enkrat si vsi poglejte trk starega volvota in modusa, da bo jasno, da je varnost več ali manj odvisna od konstrukcije.

Pri NCAP avtov en zaletavajo v steno... in trki se testirajo pri 64km/h

LP
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Če se boš s temle zaletel v 1000 kilski jajček, bodo oba voznika odpeljali furgonarji.

Bigger IS better, 5 zvezdic v laguni je še vedno za faktor X boljše kot 5 v, akhm, (ker Renault twingo nima 5 zvezdic
jezen.gif

Saj nihče ne kupuje avtomobila tako, da najprej pogleda število zvezdic!

Najprej ugotoviš kakšne potrebe imaš in količino denarja. Potem pa znotraj ožjega izbora verjetno še NCAP test. Vtakem ožjem izboru se verjetno smart in Range Rover verjetno ne bosta znašla hkrati, kajne?

LandRover proti R Espacu