Po tvojem mnenju torej 5* pri laguni pomeni, da jo voznik odnese brez poškodb, 5* pri cliotu, da ima polomljene roke in noge, 4* pri twingotu pa da jo odnese z zlomljenim vratom poleg vsega ostalega? Pa ste res lahko taki *****, da vam pridejo take traparije na pamet?! Pogoji so za vse avtomobile ENAKI!!! Prej ko boste dojeli, da velikost avtomobila pri varnosti nima nobene zveze, bolje bo za vas.
Še enkrat, zelo počasi: fizika je jako zajebana reč in se ne konča pri gibalni količini. Preden se spet kdo spomne kako je pomembna je masa oz. gibalna količina (zmnožek mase in hitrosti) naj se spomne, da avtomobile zaletavajo v steno, ki za avto praktično predstavlja telo z neskončno gibalno količino. Potem je tu še tretji Newtonov zakon (akcija in reakcija), elastomehanika (deformacije) itd. Po domače, pri avtomobilu je bolj važno kako je skonstruiran oz. kako se deformira, kot kakšno maso ima. Veliki in težki avtomobili imajo lahko pri deformaciji težave že zaradi vztrajnosti lastne mase... Še enkrat si vsi poglejte trk starega volvota in modusa, da bo jasno, da je varnost več ali manj odvisna od konstrukcije.