Kot prvo je potrebno ločit fenomen faradayeva kletke, ki se naslanja na zakon, da tok vedno steče po površini prevodnega telesa. Avto je (dokler je iz pleha) faradayeva kletka in tok bo vedno stekel po plehu, pa če gre naprej v tla ali pa nazaj v vesolje (ozemljitev ima vezo samo s tem kam tok gre). Kletka je lahko polna ali pa mrežasta, kdaj in kje jo prebije je vprašanje razdalj in prevodnosti vmesnega materiala (tudi človeška roka (ali pa glava) skozi šipo je lahko del faradejeve kletke). Za podrobnosti si poglejte učbenik za srednje šole, poglavje prevodniki in el. naboj.
EM udar oz. EM valovanje je druga stvar, nima neposredne veze s tokom ki teče in tudi ne s faradayevo kletko. EM valovanje je recimo povsod prisoten signal mobilnih omrežji ipd.! V primeru valovanja deluje nek objekt na njegovi poti kot ovira, skratka EM valovanje lahko odbije oz. celo absorbira. Valovna dolžina EM sevanja pove kako "velik" je val in načeloma velikost vala vpliva na prehode skozi objekte, npr. skozi okno vozila.
Primer so stari analogni NMT je imel 450Mhz kar pomeni 60cm val, 900Mhz ima 30cm in 1800Mhz ima 15cm, zato se danes da telefonirat v vozilu saj signal povečini pride skozi odprtine (so večje od 15cm), medtem ko je imel star NMT velike težave (poleg drugih zadev ki se dotikajo analogne tehnike).
Drug faktor je moč EM valovanja, EM valovanje lahko gre skozi nek objekt če je dovolj močno, če ni pač ne gre. Vsa dnevno uporabna EM valovnja so šibka in torej prehod skozi pleh vozila (ali pa armaturne mreže v hiši) pogojuje velikost "odprtine" vs. valovne dolžine.
Pri udaru strele ali pa eksploziji transformatroske postaje pride do EM vala ki je dejansko po spektru šum, torej ima vse možne (random) frekvence poleg tega pa velikokrat tudi veliko moč. Vse to lahko povzroči razne indukcijske efekte na vezjih v vozilu (in v hiši) kar ima za posledico čudno delovanje ali crkjot naprav.
Kar se tiče vozil, sam motorni računalnik je velikokrat v kovinski škatli oz. je itak v za EM valovanje dokaj zaprtem prostoru (če havba ni karbonska) tako da je relativno dobro zaščiten. So pa moduli (računalniki) ki so v plastičnih škatlah postavljeni nekje kjer jih EM val BP lahko doseže in tudi pokvari (računalniki za centralo zaklepanje, števci, ...).
Torej pod črto, vozilo je faradejeva kletka in je načeloma varno pred udari strele, nima pa to nič neposredne veze z prehodom EM valovanja pred katerim ni 100% zaščiteno in slednje lahko povzroči težave.