ksz
Kot prvo - hudo je, da eden zgubil življenje in da je ostalim udeležnim in družinam vpletenim v nesrečo življenje šlo v franže.
Da pa še jaz malo prilijem olja na debato. Tale slika:
in moj lastni nedavni primer (glej spodaj) mi je dal za misliti.
Znak (reklama?) je tako svetovno postavljen, da omogoča "pregled" levo na cesto preden prideš do same ceste, potem ti za nekaj časa (sekundo?) cesta zgine iz vidnega polja - potem si pa že "vključen". In sedaj, samo hipotetično in brez, da bi trdil ali bognedaj krivdo* valil na umrlega fanta - pelješ se iz parkirišča - pred "reklamo" spremljaš kaj se dogaja "na levo" - pri reklami potem preveriš "na desno" in, ker je bilo vse "fraj" brezskrbno zapelješ. Ta čas je žal ravno dovolj, da dva izstrelka s 100 + ne moreš videti, ker sta še v ovinku oz. ker si sam v gibanju ne moreš pravilno oceniti njuno hitrost - ko pa si na sami vključitvi pa je žal prepoznio za kakršnokoli reagiranje.
*Na prvo žogo - vsekakor pretežni del krivde za nesrečo na oooo-jih - vendar tudi hondaš ni (vsaj po mojem) ravnal 100% varno in odgovorno (ne pravim, da bi morda lahko preprečil nesrečo - vendar tu bodo morali strokovnjaki povedati svoje (glej primer Šalamun)). Da pa sta voznika oooo-jev 100% kriva za smrtni izid nesreče pa stoji izven debate - ob vožnji s 50 km/h (ali tudi 70 km/h) posledice nikakor ne bi bile tako hude (čeprav bi lahko bile tudi smrtne - pri crashu s 100 + pa voznik honde ni imel nobenih možnosti).
Sedaj pa še k omenjeni moji zgodbi.
Običajna dnevna pot od doma je tudi vključitev iz stranske na glavno cesto - križišče je lepo T, kjer je glavna cesta popolnoma ravna ca. 200 m na levo in desno od mesta vključitve. Tudi vključevalna cesta je popolnoma ravna ca. 50 m pred sami križiščem. V samem križišču je na levi strani (gledano iz stranske ceste) malo večje drevo ("moti" samo deblo), na desno pa prehod za pešče, kandelaber ter na travniku še malo močnejši steber "lokalnega" daljnovoda. Na prvi pogled popolnoma pregledna situacija - in ravno to jo dela tako nevarno. Levo stran brez težav spremljaš, ker tisto drevo moti pogled le v trenutku ko se pelješ mimo njega - na desno pa pa je "odprt" travnik, čez katerega se lepo vidi glavna cesta - motijo le: A stebriček na lastenm vozilu, steber daljnovoda in kandelaber za prehod za pešče - dodajte potem še kote gibanja in se zgodi, da se ob približevanju križišču/vključitvi spremljaš cesto s pogledom levo (tam je zaradi poteka cest vidnih dobrih 300-400 m glavne ceste), vidiš da je prosto, pogledaš desno, kjer tudi nič ne vidiš in se zapelješ v križišče - od nikoder se pa iz desne v samem križišču pojavi Polo, ki je cel čas bil v mrtvem kotu (se pravi za A stebričkom, stebrom in kandelabrom). K sreči sem se peljal dovolj počasi, da sem se ustavil še pred sredino glavne ceste in da je voznica Pola zapeljala dovolj na svojo desno, tako, da k sreči, ni počilo.
Najhuje je, da nisem edini, ki se mu je to zgodilo - vsi v naši ulici poznamo to nevarnost - in vendar vsake toliko kdo od nas koga izsili. Dovolj je namreč samo trenutek nepazljivosti.