Nemci najboljši?

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Goran_82 pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Malo evrov še dodaš pa maš x3 l 2006! Pa vsaj maš neko nemško vozilo! Drugače pa se pridružujem tistemu ki pravi pes in avto morata biti nemška ostalo ni važno kake narodnosti je!
cheer.gif

Seveda... in imaš nemškega terenca, kateri to sploh ni
smirk-1.gif
Verjetno legacy dlje pride kot tisto....

Še sanja se ti ne, česa vse sta sposobna X3 in X5 na terenu. Dokler ne sprobaš v praksi, si tega sploh ne moreš predstavljat. Če je pa tvoj inštruktor Miran Stanovnik, je pa cela stvar še toliko bolj zabavna, pestra in adrenalinska.

Mhm.... samo veš kaj je problem? Da 99% teh hudih terencev tud blizu ne pride primerni obutvi
smirk-1.gif
Kaj ti nuca terenc s širokimi cestnimi gumami? Zakaj bi potem kupil terenca? Da višje sediš? ... no ampak to je že druga tema....

Sem se pa peljal v Patrolu na testu offroad vožnje... in vem kam se da s primernim terencem pridt
wink-1.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Vsedi se v X3, potem pa se vsedi v rav4 in cr-v. Poglej si kake motorje ponuja X3, kake motorje ponujata rav4. Naroči rav4 ali cr-v z 6 valjnim twin turbo dizlom. BMW to ponuja, poševnooki takega dizla nimajo. Hibridni avti pa so navadno sranje kar se tiče porabe, da ne omenjam menjavo baterij in tega.

Poleg tega pa ce primerjas avtomobile srednjega / nizjega razreda tezko vidiš kdo je v prednosti, ker to so avtomobili ki ne nudijo vsega in so tehnološko gledano nekaj let za najboljšimi modeli. Poglej kaj kdo nudi, poglej si top BMW 7 ali Mercedes S , potem pa si poglej najvecje japanezarje. Edini ki pride tu blizu je Lexus LS, ostalo pa je daleč vzadaj.

Če vržejo ultra močno mašino v terenca, ga to še ne naredi naprednega... mogoče za falus pumpat... za svoj primarni namen, definitivno ne. Pa čist slučajno če še omenimo ceno... pri Toyoti dobiš 2.2 dizla s 177 konji in polno opremo za več kot 3k€ manj, kot pri BMW-ju 2.0 dizla s 150 konji in osnovno opremo......vsa naprednost, ki jo vidim v tem primeru je, da ima BMW "cool faktor" ....

Zdaj je spet odvisno kako si predstavljaš naprednost... če se počutiš bolj "naprednega" če se voziš v avtu iste znamke, katera izdeluje ultranapreden avto, katerega si sam ne boš nikol mogu prvoščit, pa za katerega si tudi ti svoj avto srednjega razreda preplačal, tudi prav. Meni osebno več šteje razmerje med kvaliteto in ceno. In tukaj japonci v vzdržjivosti in ceni potoučejo nemce....
 

dragan

Pripravnik
19. dec 2007
92
0
6
Malija-Izola
Men so nemci od vedno razred zase....BMW,Mercedes,WW,Audi,Opel......Porsche......uhhh....sam Italija se lahko primerja z njimi.....mislim no to je moje mišljenje,čeprav imajo japonci (U tu ne mislim na vse tiste korejske znamke) toyota,mitchubischi,subaru tudi svoj čar....sm je ne preirljivo......nemška tradicija proti japšonski tehnologiji.....
BMW je zakon ostalo so sitnice.....
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
saj PD sistem ni slab, prenehali so ga izdelovat predvem zaradi drugih stvari kot so:
- predraga izvedba- predvsem zaradi finomehanike,
-zelo malo prostora v glavi- se posebej pri vecventilnih glavah

Je pa se vedno motor z oznako TDI najvarcnejsi med vsemi, VAG in Mercedes pa pionirja v izdelavi dizelskih agregatov, ostali so v znanju svetlobna leta odzadi.S tem mislim tudi BMW, da ne bo kdo mislil da samo navijam za avtomobile"Made in Germany)

Slabosti PD so tudi "timing" vbrizga, večje onesnaževanje ter potreba po "PD" olju. Je pa PD motor eden izmed najbolj varčnih, Common rail pa je najbolj potraten TDI.

In ja, tudi meni tudi meni se bolj dopade določen spekter nemške industrije avtomobilov. Tudi določeni rižarji niso slabi, ampak še vedno niso odkrili besede "einfach". Nemec je sestavljen veliko bolj enostavno in robustno (s tem ne mislim na varnost, ampak na npr. banalen primer "štiftov" pri oblogah), pri rižarjih me moti tudi inflacija gumbov.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Bolj kot berem o slabostih PD motorjev, bolj opažam, da so te predvsem slabosti za proizvajalca (višja cena motorja itd), ne pa toliko za končnega uporabnika. Edino dražje olje... še kaj drugega, kar bi lahko motilo dejanskega uporabnika. VWjeva računica namreč mene najbolj ne zanima. Me pa v toliko, da imam raje varčnejši PD kot malce bolj požrešen common rail. Torej je s tega vidika PD za imetnika kvečjemu prednost...
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Vsedi se v X3, potem pa se vsedi v rav4 in cr-v. Poglej si kake motorje ponuja X3, kake motorje ponujata rav4. Naroči rav4 ali cr-v z 6 valjnim twin turbo dizlom. BMW to ponuja, poševnooki takega dizla nimajo. Hibridni avti pa so navadno sranje kar se tiče porabe, da ne omenjam menjavo baterij in tega.

Poleg tega pa ce primerjas avtomobile srednjega / nizjega razreda tezko vidiš kdo je v prednosti, ker to so avtomobili ki ne nudijo vsega in so tehnološko gledano nekaj let za najboljšimi modeli. Poglej kaj kdo nudi, poglej si top BMW 7 ali Mercedes S , potem pa si poglej najvecje japanezarje. Edini ki pride tu blizu je Lexus LS, ostalo pa je daleč vzadaj.

Če vržejo ultra močno mašino v terenca, ga to še ne naredi naprednega... mogoče za falus pumpat... za svoj primarni namen, definitivno ne. Pa čist slučajno če še omenimo ceno... pri Toyoti dobiš 2.2 dizla s 177 konji in polno opremo za več kot 3k€ manj, kot pri BMW-ju 2.0 dizla s 150 konji in osnovno opremo......vsa naprednost, ki jo vidim v tem primeru je, da ima BMW "cool faktor" ....

Zdaj je spet odvisno kako si predstavljaš naprednost... če se počutiš bolj "naprednega" če se voziš v avtu iste znamke, katera izdeluje ultranapreden avto, katerega si sam ne boš nikol mogu prvoščit, pa za katerega si tudi ti svoj avto srednjega razreda preplačal, tudi prav. Meni osebno več šteje razmerje med kvaliteto in ceno. In tukaj japonci v vzdržjivosti in ceni potoučejo nemce....

Zakaj pa ti pol voziš nemca? (pogojno je nemec ane?)

Zakaj si nisi kupil japanara, s toto okroglo glavo bi tak fajn pasal v enega civika 6te generacije. Črnega, dol
spušenega, remus nalepka, pa JBL ovalce v vratih.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.994
1.880
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:

Je pa se vedno motor z oznako TDI najvarcnejsi med vsemi, VAG in Mercedes pa pionirja v izdelavi dizelskih agregatov, ostali so v znanju svetlobna leta odzadi.S tem mislim tudi BMW, da ne bo kdo mislil da samo navijam za avtomobile"Made in Germany)


hysterical-1.gif


do solz si me nasmejal
hysterical-1.gif


kmmm....vw in mercedes vodilna??? prosim??? pri čem že??? z 1.9 tdi motorjem iz audija 80???
hysterical-1.gif

leta 2002 oz 2003, ko je bmw supstil iz vrvice 2.0d z 150 km, ki pije drobiž, ima lepo krivuljo navora in pospešek pod 9 sec do 100, sta bila tvoja "paradna konja" kje? VW pri 1.9 tdi 130 km, mercedesa pa niti ne omenjam.
In zgodba danes ni nič drugačna. V modelu 123d je 2.0 motor z preko 200 konji pospešek 7 , ki spet pije drobiž, vozi pa se kot da bi sexal. Khmmm, ki sta trenutno spet tvoja "paradna konja"? Top uber ales model v tej kateogriji v vag grupi je še vedno (če gledamo trend pri 1.9 bo še vsaj 15 let) 2.0 tdi, z brutalnimi 140 km in vratolomnim pospeškom 9.7. I', fockin impresed
13.gif
Lahko še v 3.0 kategorijo pokukamo če želiš.

Tak da...kdo je že v znanju svetlobna leta zadaj in predvsem v čem bi se po tvoje naj to tvoje znanje kazalo
confused-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
daj ne nabijaj z BMW-jem ki mu je v svoji zgodovini na trg uspelo spraviti dva dokaj solidna motorja, pa se to se ve kdo jih jim je razvil.Hotel sem povedat da sta omenjeni znamki vodilni v izkusnajah in znanju izdelave dizelskih motorjev.
"Strokovnaki" za dizelske agregate v BMW-ju so se pred "par" leti trdili da dizelski motor v DIREKTNIM vbrizgom ni primeren za osebna vozila.
To koliko pije BMW in MB(dva litra razlike
rolleyes-1.gif
) pa je smesno primerjat, kajti obe znamki sta dobesedno narejeni za drugacen stil voznje, tistih par konjev ki jih omenjas....si pa kot otrok gledas samo stevilke vecja je boljse je a ne?
 
Nazadnje urejeno:

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Obstaja tudi 2.0 TDI s 170 KM. Ne vem tudi odkod ti logika primerjanja pospeškov do 100 km/h. Pospešek je odvisen od motorja, a tudi teže vozila. Primerjal bi lahko kvečjemu dve enako težki vozili.

Če boš klatil takšne neumnosti ti bom našel 250 kubični motor, težak 200 kil, ki bo po pospešku napičil tega BMWja, da bo glava bolela. Saj teža vozila ne šteje, kajne?

BMW bi me prepričal kvečjemu s svojemi bencinskimi motorji. Če bi izbiral imam 100x raje Fiatov JTD dizel.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.994
1.880
113
ok, kje se te "izkušnje in znanje izdelave" pokažejo, če ne v porabi, konjenici, pospeških in izpolnjevanju okoljskih norm?
13.gif
Barvi pokrova motorja? številu matic? velikosti rezervarja za vodo za šipe prat?.... kje?

res je, smešno je primerjat porabo bmwja, ki je namenjen divjanju, in mečke, ki je namenjena kruzanju. Smešno je le da bi po tej logiki mercedes moral manj pit
stupid-1.gif


Naslednji, primerjal sem konjenico in pospeške v ragnu c klase, enko sem vzel ker 2.0d 207 km motorja še ni v trojki. Če se boš boljše počutil, mu pribij par stotink zraven
priden.gif


In ja, sem kot otrok in primerjam številke, ker, kaj drugega pa je pomembnega kot pa koliko gre in koliko pije, ob predpostavki da vsi uporabljajo sodobno tehnologijo (1.9 tdi ropotuljica tukaj odpade)?
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
daj ne nabijaj z BMW-jem ki mu je v svoji zgodovini na trg uspelo spraviti dva dokaj solidna motorja, pa se to se ve kdo jih jim je razvil.Hotel sem povedat da sta omenjeni znamki vodilni v izkusnajah in znanju izdelave dizelskih motorjev.
"Strokovnaki" za dizelske agregate v BMW-ju so se pred "par" leti trdili da dizelski motor v DIREKTNIM vbrizgom ni primeren za osebna vozila.
To koliko pije BMW in MB(dva litra razlike
rolleyes-1.gif
) pa je smesno primerjat, kajti obe znamki sta dobesedno narejeni za drugacen stil voznje, tistih par konjev ki jih omenjas....si pa kot otrok gledas samo stevilke vecja je boljse je a ne?

Kolko novih BMWjev si imel v lasti da lahko komentiraš ? BMW ima kar se tiče motorjev najboljše, to pa da ima najboljso razmerje udobja in sportnosti pa itak ni treba razlagat ker je samoumnevno.

Kar pa se tiče CR tehnologije... mene ne zanima kaj kdo pravi, BMW je med prvimi to ponujal v svojih dizlih, dočim Audi še zdaj ima v ponudbi 1.9 TDI in 2.0 TDI ki še pravi traktor preglasi.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.921
113
če je že govora o primerjavah...enica od BMW-ja je v rangu golfa...torej če že delaj primerjavo tam.

Če tega motroja še ni v 3-ki boš hudo težko kaj primerjal in dodajal...kaj praviš.

Pa za moje pojme si rahlo zavozil.....masovno uporabo dizlov sta začela ravno VW in Mercedes..toje dejstvo in bo tudi ostalo!

Zdaj ali je dala kak firma v zadnjih letih (ki že sam po sebi bolj stremi k športnosti) vedn močnejšega dizla, nima tu nikakšrne veze. Toplo vode s tem motrojem niso odkrili....že kar nekaj letnazaj je dal Opel ven 1.9 dizla s 190 konji..torej se čudežov niso šli.

Pred 30 leti je nekdomoral imeti jajca in dati v vato dizla...in to je bil v množičnih vozilih ravno VW s svojim 1.6 D, meca je bila enostavno predraga, da bi se masovno prijela (čeprav so ravno njihovi prvi dizli neuničljivi).

Evolucija pač naredi svoje.

Glede TDI-ja....kolikor sem jaz spremljal ga jebe predvsem izponjevanje EURO 5 norme (4-ko dosega brez kakršnih koli filtrov)...v vsem ostalem se mi ne zdi da bi zaostajal oz. mu še niso dokazali drugi da bi.
Pa če že....se lahko gleda 1.9 dizle...ki, kot kaže, so v odhajanju...torej delaj primerjavo tam.
2.0 D so žele v fazi razvoja..torej je trenutno zgolj kazanje mišic oz. kdo ima daljšega...kdo bo imel najdaljšega pa bo povedal čas.


Kar sepa tiče izvorne vsebine teme......pa jaz pravimd aje dandanes bolj stvar okusa in rpipadnosti....pretiranih razlik enostavno več ni...enim je všeč to, drugim drugo...važno da smo na koncu vsi zadovoljni (ter fovš drugim).
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.994
1.880
113
vem kdo je bil prvi pri izdelavi dizlov in kdaj, ampak saj to ni predmet debate. Jaz sem se obesil na "Ostali so v znanju zelo zadaj (za vag in mb)" in me samo strašno zanima v čem, kje, kdaj in kako je kdo zadaj, to je vse.

Kar pa se tiče 1.9 in 2.0, nevem kaj točno misliš s tem. 1.9 tdi ne moreš primerjat s konkurenco, ker ga nima. Tukaj gre za razpon motorjev v tem segmetnu, ki sega od 1.9 do 2.2.
ker smo se obesli na nemški trio, je smiselno primerjat kaj imajo v ponudbi v tem segmentu.BMW in mb sta oba štartala z 2.0 če me spomin ne vara, vw z 1.9. Če praviš da "2.0 D so žele v fazi razvoja..torej je trenutno zgolj kazanje mišic oz. kdo ima daljšega", nevem o čem točno govoriš, ker faza razvoja ne more trajat že skoraj 8 let
stupid-1.gif
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
355
83
39
...ksz...

Kdaj so japonci začeli vgrajevat dizle v osebne avtomobile in katere?

Se še kater vozi okoli?
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.553
1.257
113
vprašaj se rajši ZAKAJ so jih komaj začeli vgrajevat tak pozno....
 

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.329
355
83
39
Meni je jasno zakaj.
cheer.gif


Jebat ga, tudi za kopiranje si je treba vzet nekaj časa.
evil.gif




Sicer pa-enkrat mercedes, vedno mercedes.
roza.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
2.0 TDI še zdaleč ni v fazi razvoja. Na trgu je že kar nekaj let in je bolj rafiniran kot kateri koli 1.9 TDI. Vozil prvega in drugega in je razlika. Trenutno so naprodaj še novejši 2.0 TDI s CR tehnologijo, piezo šobami itd. Jaz si lastim še prejšnji model iz leta 2005, ki uporabja še PD tehnologijo (140 KM). Z motorjem sem povsem zadovoljen. Je malce glasnejši od Renaultov in podobnih dizel zgodb, a nič pretresljivega zaradi kakovostnejše zvočne izolacije. Jaz itak svoj avto poslušam le, ko sedim v njem.
Poraba po BCju:
dinamična vožnja (pospeški skoraj do konca, 180 po avtocesti, 60% AC,40% regionalke, povprečje po več tisoč prevoženih km): 6,4 l/100.
normalna vožnja (pospeški brez vklapljanja ASP lučke, 110 regionalke, 150 AC): 5,9 l/100 km.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik mitja pravi:
subaru....to ni avto za rajo....to je za ljudi ki vedo kaj vozijo....oni imajo svoje stalne kupce...nimajo reklam po tv, in tudi super duper popustov ne dajejo, prodaja je v načrtovanih planih....
avto ima svojevrsten image....katerega bmw, audi ne bo imel nikoli ker imajo drugo filozofijo razvoja in prodaje

zmaga.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
ok, kje se te "izkušnje in znanje izdelave" pokažejo, če ne v porabi, konjenici, pospeških in izpolnjevanju okoljskih norm?
13.gif
Barvi pokrova motorja? številu matic? velikosti rezervarja za vodo za šipe prat?.... kje?

res je, smešno je primerjat porabo bmwja, ki je namenjen divjanju, in mečke, ki je namenjena kruzanju. Smešno je le da bi po tej logiki mercedes moral manj pit
stupid-1.gif


Naslednji, primerjal sem konjenico in pospeške v ragnu c klase, enko sem vzel ker 2.0d 207 km motorja še ni v trojki. Če se boš boljše počutil, mu pribij par stotink zraven
priden.gif


In ja, sem kot otrok in primerjam številke, ker, kaj drugega pa je pomembnega kot pa koliko gre in koliko pije, ob predpostavki da vsi uporabljajo sodobno tehnologijo (1.9 tdi ropotuljica tukaj odpade)?





Ne vem kaj ti toliko gre v nos 1.9 TDI, to je motor ki se pocasi poslavlja, vendar pa se se vedno vgrajuje , kupujejo pa ga predvsem tisti ki naveliko za sankom ne pametujejo kako je njihov avto naj, ampak imajo zanesljiv motor z najmanjso porabo, poceni vzdrzevanjem...zaceli so ga uporabljat pred ca. 20imi leti in trenutno se se vedno uspesno kosa z izdelki ki so novi na trgu pa ceprav je v vsem tem casu imel majhne spremembe.Kdaj se bo BMW pohvalil s cim podobnim.
Dva motorja od BMW in ze so nevemkaj.Kaj poves na VAG-ovo paleto 1.2 TDI,-5.0 TDI?Glede BMW ena lastovka se ne prinese pomladi.
priden.gif

Da ne omenjam tega da je VAG naredil avtomobil ki je porabil manj kot liter dizla na 100km, ocitno so res brez znanja, da smo se mi tu na forumu bolj pametni
frown-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
BMW slucajno stoji doma na dvoriscu in nimam nekega pretirano dobrega mnenja o njem, ne recem pa da je slab ampak ni po mojem okusu.
smirk-1.gif

CR tehnologija pa je za moje pojme tudi hudo obcutljiva predvsem za slabo gorivo.Ne vem zakaj ne bi ponujali 1.9 TDI ce se pa dobro prodaja.