nevem no kak to funkcionira dizel pa hybrid. Tu se motor verjetno nikoli ne ogreje na delovno temperaturo sploh pozimi. Potem pa maš probleme z EGR ventilom, DPF filtrom, pa takimi nepotrebnimi zadevami, ki jih pri bencinarjih enostavno ni. Tud mene je potegnilo, ko pa sem videl dizel hibrid me je takoj minilo....No vidiš, ti opaziš tele kamere, jaz nebi Ta 300h me je zaj malo zrajcal, cena je še OK... Pa ded je (vsaj v oglasu) fer - znana VIN, celotna zgodovina, lahko pripelješ svojega serviserja, gre s tabo k poljubnemu mehaniku, lahko priklopiš na rač. itd.
Za to modrost pa me resnicno zanima utemeljitev ,zakaj ?išči 220 (200 črtaj) ,
Ker seveda bencinarji nimajo EGR, DPF itd.. Oh wait...nevem no kak to funkcionira dizel pa hybrid. Tu se motor verjetno nikoli ne ogreje na delovno temperaturo sploh pozimi. Potem pa maš probleme z EGR ventilom, DPF filtrom, pa takimi nepotrebnimi zadevami, ki jih pri bencinarjih enostavno ni. Tud mene je potegnilo, ko pa sem videl dizel hibrid me je takoj minilo....
ker 170 hp (190hp) je pač socialni minimum za avto s 1600kg. Simple, ko se noter vsede 2 do 4 ljudi, pa je sploh to. Pač časi 55hp na maso 1 tone so mimoZa to modrost pa me resnicno zanima utemeljitev ,zakaj ?
nevem no kak to funkcionira dizel pa hybrid. Tu se motor verjetno nikoli ne ogreje na delovno temperaturo sploh pozimi. Potem pa maš probleme z EGR ventilom, DPF filtrom, pa takimi nepotrebnimi zadevami, ki jih pri bencinarjih enostavno ni. Tud mene je potegnilo, ko pa sem videl dizel hibrid me je takoj minilo....
220d 2018 (170PS) in 200d 2019 (160PS) sta si razen v kubaturi precej podobna tako po navoru kot ostalih parametrih (mislim, da 0.2 sec 0-100km/h v prid 170KM). 194PS izvedba je že druga "pesem".ker 170 hp (190hp) je pač socialni minimum za avto s 1600kg. Simple, ko se noter vsede 2 do 4 ljudi, pa je sploh to. Pač časi 55hp na maso 1 tone so mimo
mislim da ta hibrid ni tak da bi ti ne vem kako na elektriko vozil. Takole bom mal napamet pisal, ampka mislim da si 95% na motorju, tako da se normalno segreje imho.nevem no kak to funkcionira dizel pa hybrid. Tu se motor verjetno nikoli ne ogreje na delovno temperaturo sploh pozimi. Potem pa maš probleme z EGR ventilom, DPF filtrom, pa takimi nepotrebnimi zadevami, ki jih pri bencinarjih enostavno ni. Tud mene je potegnilo, ko pa sem videl dizel hibrid me je takoj minilo....
160 bi že znal bit zmeren..imam skozi v glavi starega 136 hp, ki je pač taxi osnova.220d 2018 (170PS) in 200d 2019 (160PS) sta si razen v kubaturi precej podobna tako po navoru kot ostalih parametrih (mislim, da 0.2 sec 0-100km/h v prid 170KM). 194PS izvedba je že druga "pesem".
remap reši vse problemeker 170 hp (190hp) je pač socialni minimum za avto s 1600kg. Simple, ko se noter vsede 2 do 4 ljudi, pa je sploh to. Pač časi 55hp na maso 1 tone so mimo
mislim da ta hibrid ni tak da bi ti ne vem kako na elektriko vozil. Takole bom mal napamet pisal, ampka mislim da si 95% na motorju, tako da se normalno segreje imho.
Da še dodam okol servisiranja.. Na vsakih 25kkm ali eno leto mora imet vpisan servis pa je to to, nobene znanosti. Da pa ima avto realne km, in ne 4x več kot na števcu pa ti da recimo prvi km vožnje, diski so verjetno prvi, ne sme nič trest, puše še morajo zdržat, to nebi smelo bit nič menjano, kljub temu da so Cji imeli mal defekte na podvozju, da so se menjavale v garanciji končniki podobne fore. Drugače pa obrabe na podvozju, amortizerji, menjava diskov itd, se prično pri cca 200 kkm. Pogledaš še havbo, pri 140kkm pač nekaj kamenčkov mora imet na havbi, če pa je vse speskano pa je že mutno.
Če je hibrid bi moral voziti tam do 5 km na elektriko(toyota style hibrid). Če samo pomaga dizelskmu motorju, da ta dobi dodatno pomoč, ko jo potrebije pa je to kvečjemu mild hibrid. To se zdaj na veliko vgrajuje recimo v Forde imaš mild hibrid vse živo od fieste pa do tranzita dizel, bencin ni važno.....mislim da ta hibrid ni tak da bi ti ne vem kako na elektriko vozil. Takole bom mal napamet pisal, ampka mislim da si 95% na motorju, tako da se normalno segreje imho.
Ce nisem ravno na odprti AC imam pogosto občutek da je 55ps /tono bistveno prevec.ker 170 hp (190hp) je pač socialni minimum za avto s 1600kg. Simple, ko se noter vsede 2 do 4 ljudi, pa je sploh to. Pač časi 55hp na maso 1 tone so mimo
mb.vin : Data for WDD2052121F504384
Mercedes-Benz VIN Decoder retrieves detailed information about the equipment and production details of Mercedes-Benz vehicles.mb.vin
Italijanski. Kar sicer ni nič direktno narobe, ampka zaradi opreme sem ga imel na sumu, mas hitro tako čungo lungo, nekaj fenesi opreme, nekaj pa čisto osnove. Italjani imajo recimo tudi, noter ful oprema, potem pa navadne luči in podobne fore.
Največkrat moram zaradi takih s 300 konji razmisljat.... Ker oni cisto nic ne razmišljajo med voznjo, ali pa jih avto pelje na 50(70) omejitev (branje znakov) se nekaj km po tistem ko ne velja vec (krizisce)nisem razumel tvojega zapisa
s 300 hp nebi tuhtal, bi samo executal.
išči 220 (200 črtaj) , magari kakšno leto starejšega tam 3 do 4 leta, v de dobiš kakšnega češ, dmvja skoraj ni, za posredništvo ti pa bodo vzeli cca 1200€ + prevoz. Kar pomeni da so cene podobne našim. dobil boš precej bolje opremljenega, načelno brez sumljive zgodovine...
9gtornic in 250d recimo se pelje odlično, porabe pa cca med 5,5 do 8, odvisno kolk si dirkačan, povprečna bo verjetno blizu 6 do 6,5... case closed.
CLA je drug rang, a skoraj dražji od cja, C je štenga višje po udobju in vozni dinamiki.. Tale dva linka...najbolj osnovna vozila...multibeam naj bo, ni druge...saj na koncu ti izbiraš in mel ga boš par let. Izogni se airmaticu in 4matic, ker če ni potrebe, je zadeva cenejša tako ali drugače.
nekaj na prvo žogo pod 80kkm,:
Fahrzeugsuche für Ihr Wunschauto | Dat Autohus
www.autohus.de
HYBRID
Fahrzeugsuche für Ihr Wunschauto | Dat Autohus
www.autohus.de
Znaš nemško, pošlji mejl, vsi ti avti imajo DEKRA poročilo vse označeno ce so kakšne praske ali težave (pri nas ne boš dobil tega) naj ti dajo predračun, nakaži,, pa najdi mojstra da ti gre po njega.. (500€), če ne pa se sam gor zapelješ z flixbusom. To je to.