Nekaj moram kupit...

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik 474
  • Začetni datum

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.472
113
SV SLO
No vidiš, ti opaziš tele kamere, jaz nebi :D Ta 300h me je zaj malo zrajcal, cena je še OK... Pa ded je (vsaj v oglasu) fer - znana VIN, celotna zgodovina, lahko pripelješ svojega serviserja, gre s tabo k poljubnemu mehaniku, lahko priklopiš na rač. itd.
nevem no kak to funkcionira dizel pa hybrid. Tu se motor verjetno nikoli ne ogreje na delovno temperaturo sploh pozimi. Potem pa maš probleme z EGR ventilom, DPF filtrom, pa takimi nepotrebnimi zadevami, ki jih pri bencinarjih enostavno ni. Tud mene je potegnilo, ko pa sem videl dizel hibrid me je takoj minilo....
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.072
282
83
nevem no kak to funkcionira dizel pa hybrid. Tu se motor verjetno nikoli ne ogreje na delovno temperaturo sploh pozimi. Potem pa maš probleme z EGR ventilom, DPF filtrom, pa takimi nepotrebnimi zadevami, ki jih pri bencinarjih enostavno ni. Tud mene je potegnilo, ko pa sem videl dizel hibrid me je takoj minilo....
Ker seveda bencinarji nimajo EGR, DPF itd.. Oh wait...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

nevem no kak to funkcionira dizel pa hybrid. Tu se motor verjetno nikoli ne ogreje na delovno temperaturo sploh pozimi. Potem pa maš probleme z EGR ventilom, DPF filtrom, pa takimi nepotrebnimi zadevami, ki jih pri bencinarjih enostavno ni. Tud mene je potegnilo, ko pa sem videl dizel hibrid me je takoj minilo....

Kolikor sem malo prebrskal, MB preferira ICE pred elektro (elektro uporablja kot boost), medtem ko klasični benz preferira elektro pred ICE. Tudi nikjer nisem zasledil težav pri tej kombinaciji, pa motor ni ravno nov na tržišču.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

ker 170 hp (190hp) je pač socialni minimum za avto s 1600kg. Simple, ko se noter vsede 2 do 4 ljudi, pa je sploh to. Pač časi 55hp na maso 1 tone so mimo
220d 2018 (170PS) in 200d 2019 (160PS) sta si razen v kubaturi precej podobna tako po navoru kot ostalih parametrih (mislim, da 0.2 sec 0-100km/h v prid 170KM). 194PS izvedba je že druga "pesem".
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.025
113
nevem no kak to funkcionira dizel pa hybrid. Tu se motor verjetno nikoli ne ogreje na delovno temperaturo sploh pozimi. Potem pa maš probleme z EGR ventilom, DPF filtrom, pa takimi nepotrebnimi zadevami, ki jih pri bencinarjih enostavno ni. Tud mene je potegnilo, ko pa sem videl dizel hibrid me je takoj minilo....
mislim da ta hibrid ni tak da bi ti ne vem kako na elektriko vozil. Takole bom mal napamet pisal, ampka mislim da si 95% na motorju, tako da se normalno segreje imho.

Da še dodam okol servisiranja.. Na vsakih 25kkm ali eno leto mora imet vpisan servis pa je to to, nobene znanosti. Da pa ima avto realne km, in ne 4x več kot na števcu pa ti da recimo prvi km vožnje, diski so verjetno prvi, ne sme nič trest, puše še morajo zdržat, to nebi smelo bit nič menjano, kljub temu da so Cji imeli mal defekte na podvozju, da so se menjavale v garanciji končniki podobne fore. Drugače pa obrabe na podvozju, amortizerji, menjava diskov itd, se prično pri cca 200 kkm. Pogledaš še havbo, pri 140kkm pač nekaj kamenčkov mora imet na havbi, če pa je vse speskano pa je že mutno.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.025
113
220d 2018 (170PS) in 200d 2019 (160PS) sta si razen v kubaturi precej podobna tako po navoru kot ostalih parametrih (mislim, da 0.2 sec 0-100km/h v prid 170KM). 194PS izvedba je že druga "pesem".
160 bi že znal bit zmeren..imam skozi v glavi starega 136 hp, ki je pač taxi osnova.
Pač da 2.2 om651 je bulletpruf. Za novga 2.0 nimam informacij s prve roke.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.025
113
mislim da ta hibrid ni tak da bi ti ne vem kako na elektriko vozil. Takole bom mal napamet pisal, ampka mislim da si 95% na motorju, tako da se normalno segreje imho.

Da še dodam okol servisiranja.. Na vsakih 25kkm ali eno leto mora imet vpisan servis pa je to to, nobene znanosti. Da pa ima avto realne km, in ne 4x več kot na števcu pa ti da recimo prvi km vožnje, diski so verjetno prvi, ne sme nič trest, puše še morajo zdržat, to nebi smelo bit nič menjano, kljub temu da so Cji imeli mal defekte na podvozju, da so se menjavale v garanciji končniki podobne fore. Drugače pa obrabe na podvozju, amortizerji, menjava diskov itd, se prično pri cca 200 kkm. Pogledaš še havbo, pri 140kkm pač nekaj kamenčkov mora imet na havbi, če pa je vse speskano pa je že mutno.

Italijanski. Kar sicer ni nič direktno narobe, ampka zaradi opreme sem ga imel na sumu, mas hitro tako čungo lungo, nekaj fenesi opreme, nekaj pa čisto osnove. Italjani imajo recimo tudi, noter ful oprema, potem pa navadne luči in podobne fore.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.472
113
SV SLO
mislim da ta hibrid ni tak da bi ti ne vem kako na elektriko vozil. Takole bom mal napamet pisal, ampka mislim da si 95% na motorju, tako da se normalno segreje imho.
Če je hibrid bi moral voziti tam do 5 km na elektriko(toyota style hibrid). Če samo pomaga dizelskmu motorju, da ta dobi dodatno pomoč, ko jo potrebije pa je to kvečjemu mild hibrid. To se zdaj na veliko vgrajuje recimo v Forde imaš mild hibrid vse živo od fieste pa do tranzita dizel, bencin ni važno.....
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.025
113
ja to je mild. vsaj mislim da se tako obnaša...vozil sem takšnega Eja...gre sicer sam na elektriko - v teoriji... :D
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
ker 170 hp (190hp) je pač socialni minimum za avto s 1600kg. Simple, ko se noter vsede 2 do 4 ljudi, pa je sploh to. Pač časi 55hp na maso 1 tone so mimo
Ce nisem ravno na odprti AC imam pogosto občutek da je 55ps /tono bistveno prevec.
Ne pa premalo.
Imam lenega dizla 75 ps v toni pa pol, pa pogosto tuhtam kako bom tistega spredaj prehitel.....
 
I

Izbrisan uporabnik 474


Italijanski. Kar sicer ni nič direktno narobe, ampka zaradi opreme sem ga imel na sumu, mas hitro tako čungo lungo, nekaj fenesi opreme, nekaj pa čisto osnove. Italjani imajo recimo tudi, noter ful oprema, potem pa navadne luči in podobne fore.

Sem videl, da je ITA. Sem pa šel primerjat kode opreme od onega črnega C-ja (Burmester), kjer explicitno piše, da ima multibeam LED in pade pod kodo opreme 642. Isto kodo ima tudi tale 300h
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.887
11.025
113
si si odgovoril, to nima veze avto, to je pač zabužlan folk, nimajo konji v motorju veze, ampak v avtu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

tomi

Guru
1. sep 2007
18.650
9.861
113
40
MB
išči 220 (200 črtaj) , magari kakšno leto starejšega tam 3 do 4 leta, v de dobiš kakšnega češ, dmvja skoraj ni, za posredništvo ti pa bodo vzeli cca 1200€ + prevoz. Kar pomeni da so cene podobne našim. dobil boš precej bolje opremljenega, načelno brez sumljive zgodovine...

9gtornic in 250d recimo se pelje odlično, porabe pa cca med 5,5 do 8, odvisno kolk si dirkačan, povprečna bo verjetno blizu 6 do 6,5... case closed.

CLA je drug rang, a skoraj dražji od cja, C je štenga višje po udobju in vozni dinamiki.. Tale dva linka...najbolj osnovna vozila...multibeam naj bo, ni druge...saj na koncu ti izbiraš in mel ga boš par let. Izogni se airmaticu in 4matic, ker če ni potrebe, je zadeva cenejša tako ali drugače.

nekaj na prvo žogo pod 80kkm,:

HYBRID

Znaš nemško, pošlji mejl, vsi ti avti imajo DEKRA poročilo vse označeno ce so kakšne praske ali težave (pri nas ne boš dobil tega) naj ti dajo predračun, nakaži,, pa najdi mojstra da ti gre po njega.. (500€), če ne pa se sam gor zapelješ z flixbusom. To je to.

tole je pa kar neresnica kar si napisal. Saj tudi nasi trgovci kupujejo avte na istih drazbah in vse imajo dekra reporte, katerega pred nakupom tudi ni problem dobit v vpogled.