Citat:
Pa sem našel mojstra, ki mi je zrihtal zadevo. Ne bom še pisal kdo, ker imam pomisleke glede poštenosti oziroma imam občutek da sem bil "prinešen okrog". Če bom ugotovil, da sem preplačal storitev, bom napisal tudi njegove podatke.
Avto sem pripeljal na servis, dal podatke in razložil simptome. Prosil sem, da me obvestijo PREDEN karkoli popravijo, ker sem se bal da bo kaj izjemno dragega, avto se pa vseeno normalno vozi. Seveda niso. In sem klical ob 16h, eno uro pred zaprtjem servisa. Gospod mi je povedal, da so končali in da je cena 250€ + davek. Prijazno sem mu povedal, da mi to ni všeč, ker je cifra visoka in sem izrecno prosil za predhodni posvet glede popravila. Pridem do servisa, kjer me je sprejel tisti, ki je prevzel avto in se izgovori, da ga ni bilo v delavnici in da so fantje sami popravili, a da vseeno lahko dajo nazaj moj stari UCH krmilnik. Ta naj bi bil skoraj povsem fuč. Pravi, da ga niso mogli popraviti, so pa slučajno imeli v skladišču nekega rabljenega in da so tistega preprogramirali in je na srečo "pasal" v moj avto. Takoj mi da popust in želi 240€. Na koncu sva se "srečala" pri 200€. Dobim račun, imam garancijo 6 mesecev, plačam 200€. Ne dobim starega dela na vpogled, je pa res da ga nisem zahteval. Enostavno sem pozabil.
In razmišljam. Kako naj vem, da niso samo preprogramirali/popravili moj stari kontroler in mi za to računali 200€? Čudi me, da je s prvotnih 300€ tako hitro pristal na 200€ in da mi ni dal starega kontrolerja. Na računu imam tako postavko "popravilo krmilnika uch krmilnik renault megane" 194€ in "potrošni material" 6€. Naj bom zadovoljen s ceno, ker naj bi nov stal 800€ (po besedah šefa)? Na internetu sem našel podatek:
"The UCH (Unite Centrale Habitacle) is an electronic control module that is fitted to many late model Renaults (early 2000's onwards.) It is responsible for controlling many of the non-engine related functions of the car, such as central locking, electric windows, and even some of the lights (e.g. indicators.)
A brand new UCH is supplied with a blank memory. This must be coded (using the Renault Clip computer) to match the serial number of the ECU and key/card before it will work with the car. The memory can only be written once, so a used UCH cannot be taken from a donor vehicle to be used in another unless the ECU and keyfobs/cards are also transferred."
Če prav razumem, posega kot ga je opisal mojster, oni sploh ne bi mogli uspešno opraviti? Obstajajo kakšna orodja, ki to omogočajo?