Nate*vanje z rabljenimi avti

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
pri meni je dejansko tako: najprej tester, potem me šele ostalo na avtu zanima

takim kot si ti se tudi jaz zahvalim za izgubljeni čas
Meni so pa taki s testerjem najbolj všeč. Se priklopi in nekaj bulji noter, razume itak nič ne - ostalega ne opazi.
Če je na testerju vse OK, je avto gotovo super
hysterical-1.gif

mene tukaj izvzemi, namreč vedno gledam parametre in ne samo spomina napak...
 

robndi

Pripravnik
10. avg 2015
34
2
8
Avto se da kupit tud star v odličnem stanju.Res pa ,da takšen stane kakšnega jurja več.Jaz sem pred dvema letoma kupil bmw e 39 letnik 1999 je 530d avtomatik.Dve leti se vozim kot z novim vozilom.Enostavno nimam pripomb in tudi izgled je brez ene pikice rje ali čričkov v kabini in avto je v 1 barvi razen en blatnik je nekaj popravljan ampak res neopazno.Kupoval sem tudi nove avte ampak bolj zadovoljen nisem bil nikoli kot z tem.Par malenkosti sem si poštimal in to je to.
Je pa res,da je treba imet dolgo časa živčke na pecljih,da najdeš takšno vozilo.
Je pa čist vseeno če bi kupil novejšega za 10 tisoč eur,da bi verjetno imel nič bolj zanessljiv voz lahko da bi bil še slabši in bolj razmajan.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
takih s tvojo miselnostjo je malo, večina se otepa večjih starih vozil tega razreda in je mnenja, da je pri 300.000 prevoženih (samo primer) že za na odpad
 

robndi

Pripravnik
10. avg 2015
34
2
8
Avto tega razreda je narejen na veliko boljši platformi kot mali avtočki kot so golf ali pa še manjši.Takšna vozila so pri 300 tisoš še skoraj brez napak.Prevozijo tudi do miljon kilometrov z malo več nege.Imam veliko izkušenj z avti ampak pravim vozila klase bmw 5 so neuničljiva.Veliko manj popravil se dogaja.Je pa težava ,ko nekdo kupi avto z trikrat prevrtenimi kilometri nazaj potem misli da ima čarobnih 150 tisoč.Saj beremo po forumih milijon jamranj in napak lastnikov nizkocenovnih avtov.
In isti ljudje vedno znova naredijo isto napako in kupijo spet podobno krtačo.
Tak sem bil tudi jaz nekdaj .
Evo primer. Original bmw olje 10w 40 en liter 5,4 eur.Obnova turbine 250 eur,šoba nova 250 eur obnovljena 150,končnik stabilizatorja 12 eur, sprednji diski boljše znamke skupaj z ploščicami 120 eur komplet,in tako naprej,
Skratka ne da se mi pisat ampak zagotovo je boljša izbira avto višjega razreda in prav zaradi napačnega razmišljanja kupcev,so tovrstna vozila poceni.kar je pa meni voda na mlin.
Pa vožnja se razlikuje za 100 procentov.V takšnem se pelješ čez 200 po ac popolnoma nevtralno kot bi vozil 80 ,ne pa da imam pri 140 hrup in tresenje kot na kakšni barki.
 
Nazadnje urejeno:

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.825
5.933
113
Če je bil servisiran (predvsem A menjalnik - redna menjava olja, kar v Slo ni pravilo), potem mora avto še dolgo delati bp.
 

robndi

Pripravnik
10. avg 2015
34
2
8
avtoamatski menjalnik mora zdržat brez menjave olja vsaj 400 tisoč km.seveda velik problem je vračanje števca nazaj in potem vsi mislijo da to crkuje.na 200 tisoč.Je pa tudi res.če menjaš olje od novega redno na 100 tisoč potem naj bi menjalnik zdržal še več.Jaz na mojem ga ne bom menjal ,dela lepo in ko crkne crkne .Je pa en problem.Ko kupiš rabljenega in ne veš če je bilo kdaj olje menjavano v menjalniku, je bolj ,da ga pustiš pri miru.
res pa je ,da je vzdrževanje v sloveniji bolj redkost kot pravilo .
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik robndi pravi:
avtoamatski menjalnik mora zdržat brez menjave olja vsaj 400 tisoč km.seveda velik problem je vračanje števca nazaj in potem vsi mislijo da to crkuje.na 200 tisoč
Ne bom trdil na pamet za E39, ker ga ne poznam dovolj dobro, ampak na tole se lahko samo nasmejim.
Zgolj primer: E60 z 267.000 km (slovenski) je bil hudo nezadovoljen z nemenjavo olja v avtomaotiku. Na avtu se je takrat menjalo olje v menjalniku in ker ni pomagalo, jup, je šel v prodajo
evil.gif

In še enkrat: olje v avtomatiku je bistveno bolj obremenjeno kot v ročnem menjalniku in 400.000 km so čiste bučke.
 

robndi

Pripravnik
10. avg 2015
34
2
8
Jaz imam tud bmw e 61 z 350 tisoč kilometri in nikoli menjanim oljem v avtomatskem menjalniku.Saj pravim vsak lastnik vrne števc na 150 tisoč in potem nekdo misli,da je krivo olje.Nemalo primerov je ko se prodajo avti z 600 tisoč z150 na števcu.Jaz imam na e39 250 tisoč km in niti sledu ni o kakšnem cukanju menjalnika tak,da ne vem .Ročni menjalnik se sploh ne menja olje in ročni se v glavnem razpade veliko prej.Lamela in potisna plošča je na kolikor toliko solidnem motorju hin na 250 tisoč na avtomatiku so te kilometri veliko večji samo pod pogojem ,da so pravilni.Veliko je odvisno od moči motorja.Na avtkih z 100 ks bo menjalnik dalj vzdržal na močnih pa manj .Probal sem pa res vse mogoče tak ,da jaz tako pravim ampak to ne pomeni.da je vse pravilno,so samo moje izkušnje.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
bi se skoraj strinjal z MTL - da se olje ne menja so bajke
pri rabljenem nikoli ne veš kaj zakaj kako je z menjalnikom - nekaj se da z diagnostiko (slip pogledat, kdaj wandler zaklene itd.)
sodelavec je prodal letos e60 530d 2004, 400.000+ prevoženih, ZF 6hp brez težav
sedaj ima tudi E60 530d 2006 letnik, 300.000, menjalnik deluje BP
v osnovi enak menjalnik imajo tudi audiji, na primer a6 q 3.0 tdi ima ZFov 6Hp19A

pri omenjenem menjalniku ki ga ima E60 je pogosto iztekanje olja pri konektorju, jasno dokler ga ni kar naenkrat premalo, potem pa sledijo poškodbe na pretvorniku navora (nihanje obratov do 1800 ipd)
glede na to, da poznam osebno serviserja avtomatskih menjalnikov, bmw-jaša, ki pomojem tudi edini v Sloveniji sam obnavlja pretvornike navora (wandler, torque converter), lahko podam mnenje, da je redna menjava (pravilna!) olja in filtra v menjalniku predpogoj za nemoteno delovanje brez stroškov vsaj do 500.000 kilometrov

imaš pa potem določene izdelke, kjer je hladilnik menjalniškega olja skupaj s hladilnikom za vodo (pathfinder), kjer z obrabo in leti "prebije" hladilnik in antifriz začne mešati z menjalniškim oljem. Kaj se zgodi potem, predvsem z menjalnikom, si lahko mislite
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Citat:
Uporabnik robndi pravi:Ročni menjalnik se sploh ne menja olje in ročni se v glavnem razpade veliko prej.

Prosim, nehaj pisati neslanosti. Forum berejo tudi otroci, in takšne pisarije bi lahko na njihovih še razvijajočih se možganih pustile trajne posledice...
smirk-1.gif
 

robndi

Pripravnik
10. avg 2015
34
2
8
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik robndi pravi:Ročni menjalnik se sploh ne menja olje in ročni se v glavnem razpade veliko prej.

Prosim, nehaj pisati neslanosti. Forum berejo tudi otroci, in takšne pisarije bi lahko na njihovih še razvijajočih se možganih pustile trajne posledice...
smirk-1.gif
To so tebi že butnile ven posledice.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Zato sem v vseh avtih s šaltgetriebe že menjal olje? In joj, prejoj, v ZFjevem avtomatu 2x, pa ima komaj 223k km v riti?
cheer.gif


Dobro, da si mi razjasnil, hitro učinkujejo forumske neumnosti
zmaga.gif
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

In še enkrat: olje v avtomatiku je bistveno bolj obremenjeno kot v ročnem menjalniku in 400.000 km so čiste bučke.

Čisto mimogrede vprašanje: verjetno je tudi velika razlika,če nekdo s takim avtomatikom konstantno vozi relacije,npr.SLO-Nemčija,ali pa z enekim avtom po Ljubljani pice razvaža? Verjetno interval zamenjave ni isti?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Verjetno imaš prav, vendar opozarjam, da olje v avtomatiku prenaša sam vrtilni moment, tako da mu tudi relacija jemlje življenjsko dobo v precej večji meri kot npr. motorju.
 

Resolver

Fizikalc
18. jun 2008
1.836
0
36
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Verjetno imaš prav, vendar opozarjam, da olje v avtomatiku prenaša sam vrtilni moment, tako da mu tudi relacija jemlje življenjsko dobo v precej večji meri kot npr. motorju.

A nima vsak Torque Converter sklopke, ki ob konstantni hitrosti sklopi oba dela (turbino in impeller)?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

In še enkrat: olje v avtomatiku je bistveno bolj obremenjeno kot v ročnem menjalniku in 400.000 km so čiste bučke.

Čisto mimogrede vprašanje: verjetno je tudi velika razlika,če nekdo s takim avtomatikom konstantno vozi relacije,npr.SLO-Nemčija,ali pa z enekim avtom po Ljubljani pice razvaža? Verjetno interval zamenjave ni isti?
Seveda.
Ampak povezava ni v tisti smeri, kot povprečen Slovenceljn razmišlja
tongue-1.gif
.
Povezava gre v obratni smeri, da če se jajcaš po mestu, je smiselno olje še prej zamenjat. Ampak to seveda vsak ''spregleda''.
Isto kot menjava olja v motorju: interval 20.000 km ali dve leti, spodaj pa seveda še: v primeru oteženih delovnih razmer motorja (npr. vleka prikolice, samo mestna vožnja
shocked-1.gif
.

Citat:
Uporabnik tony pravi:
In joj, prejoj, v ZFjevem avtomatu 2x, pa ima komaj 223k km v riti?
cheer.gif
Ka te si ja nor
shocked-1.gif
?
To si ziher dvakrat menjal, ker ti je ob prvi menjavi sesulo avtomatik
grin1.gif
Drugače samo škodo delaš.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.673
1.487
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
In joj, prejoj, v ZFjevem avtomatu 2x, pa ima komaj 223k km v riti?
cheer.gif
Ka te si ja nor
shocked-1.gif
?
To si ziher dvakrat menjal, ker ti je ob prvi menjavi sesulo avtomatik
grin1.gif
Drugače samo škodo delaš.

He, he
cool-1.gif