NASA - homepage

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.399
1.266
113
Citat:
Uporabnik Abraham pravi:
Ne filozofiraj.
crazy1.gif

Raje se vozim uro daleč, kot biti s šefom v isti sobi. Če nima za dva ločena cimra, nej gre v rt.

Spuper. Samo zavedaj se,d a to pomeni 2 uri manj spanja (na takih eventih recimo je to lahko tudi pol manj) in da moraš na delu funkcionirat 110%. Če ni dosti sob, pač ni dosti sob. Sem to že kdaj doživel.
 

Srandi

Pripravnik
16. feb 2011
338
0
16
Takšna podjetja in ljudje, ki ustvarjajo v njih, so prihodnost. Čestitke.
 

Katunga

Fizikalc
1. sep 2007
1.068
0
36
Koper
Čestitke ekipi za dosežke. Sicer pa me od vedno zanima kako je biti kot zaposlen pri takšnih vizionarjih kot je boscarol, akrapovič? Kakšni so to ljudje, kako živijo, kako se obnašajo do svojih delavcev, kako jih nagrajujejo, kako tolerirajo napake?
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.738
113
1600€ neto je maximalna plača za vrhunskega inženirja
hysterical-1.gif


Kot en uradnik na NLB
aplauz.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
"Pennsylvanian Firm Wins Largest Aviation Prize In History"

No ja, Slovenija ni omenjena skoraj nikjer.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.470
7.607
113
Citat:
Uporabnik Katunga pravi:
Čestitke ekipi za dosežke. Sicer pa me od vedno zanima kako je biti kot zaposlen pri takšnih vizionarjih kot je boscarol, akrapovič? Kakšni so to ljudje, kako živijo, kako se obnašajo do svojih delavcev, kako jih nagrajujejo, kako tolerirajo napake?
Hm, kako je delat za njih?

Zivis v sobi se z dvema sodelavcema. Vsi
trije prihajate iz bolgarije.

Pac se trudite prezivet kljub temu da vas izkoriscajo. Ker ce se ne potrudite vam sef ne bo podaljsal pogodbe in s tem delovnega dovljenja...

Ajde recmo, v dost slovenskih firmah...

Ne, resno, govorim za akrapota... Za ivota ne vem...
 
Nazadnje urejeno:

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Berem pa berem, Slovenije pa nikjer omenjeno. Ahahahaha, ja res svaka čast.
 

Grikos

Pripravnik
21. jul 2007
386
0
16
Citat:
Uporabnik dreja pravi:
Morda kdo ve, kateri motor in krmilnik je uporabil za zmagovalno letalo ? Je sistem lastno znanje ali kupljen ?

Je res, kar pravi o njem Roman Susnik ?
http://www.delo.si/clanek/134214

Ja res je nujno slišati obe strani.
Zato tudi ta komentar:
Razvoj letal je izjemno kompleksen projekt pri katerem sodeluje poleg razvojne ekipe Pipistrela veliko zunanjih sodelavcev ter institucij, saj je logično, da - podobno kot pri avtomobilu - ne more vseh 5.000 delov, ki jih ima letalo, biti razvitih ter izdelanih v kolektivu, ki šteje le 60 ljudi.
Gospod Roman Sušnik je bil leta 2006 povabljen k razvoju elektrifikacije našega letala Taurus. Projekt je bil uspešno zaključen in decembra 2007 je v Ajdovščini poletelo prvo dvosedežno letalo na svetu.

V razvoju letala so poleg Pipistrelovih strokovnjakov sodelovali še:
Aeroklub Josip Križaj Ajdovščina, Orlando Franco, Aerotech - Sašo Kolar s.p., Albastar d.o.o., Albatross Fly, Radovljica, d.o.o., Kodelja Branko s.p., Kosta Igor s.p., Cosylab d.o.o. , Galaxy High Technology S.R.O., Enstroj – Sušnik Roman s.p., Ibis - Štrumbelj Igor s.p., Lupina - Kikelj Radivoj s.p., LX Navigation d.o.o., Multitech d.o.o., Piktronik d.o.o., Sineton d.o.o., Sistem WE d.o.o., Strojno ključavničarstvo - Popit Janez s.p. in Univerza Nova Gorica.

Vse o letalu in vsi sodelujoči so navedeni na naši spletni strani:
http://www.pipistrel.si/news/taurus_electro_is_flying

Iz navedenega je razvidno, da je bil g. Sušnik del ekipe in je vedno kot tak povsod tudi naveden, enako tudi vsi ostali. Njegovo delo je bilo integracija Sinetonovega (NE NJEGOVEGA!) motorja, modifikacija Piktronikovega kontrolerja ter montaža obeh v trup letala.
Torej letalo ni imelo montiranega njegovega motorja temveč motor, ki je bil razvit namenoma za nas v mariborskem Sinetonu. NASI je bil torej predstavljen Sinetonov in ne Sušnikov motor!

Celoten razvoj letala Taurus electro je stal 1,538.000 EUR, od tega je Pipistrel financiral z lastnimi sredstvi 1,183.176 EUR, razliko v višini 354.824,89 EUR pa smo uspeli sofinancirati preko raznih domačih ter tujih razpisov. Vse to se je dogajalo v letu 2006, ne sedaj kot to napačno navaja g. Sušnik. Za pravilno informiranje javnosti moramo povedati, da je v letih od 2006 do danes g. Sušnik od Pipistrela prejel 97.947,93 EUR za delo na navedenemu projektu ter za razvoj komponent za serijsko letalo. Zavedamo se, da je na področju električnih pogonov njegovo znanje pomembno, zato ga tudi vključujemo v projekte. Žal njegova organiziranost kot popoldanski s.p. ne omogoča sodelovanja na razpisih, ker so zahteve za prijave vsako leto strožja. Zato mu tudi skozi sodelovanje z nami omogočamo delno financiranje njegovega dela.
Omogočili smo mu brezplačno razstavljanje njegovih motorjev na našem razstavnem prostoru na letalskem sejmu v Friedricshafnu v Nemčiji. Z njim se dogovarjamo, da bi bil v bodoče naš dobavitelj za motor ter kontrolnik, ki ga razvija, a žal z dobavo zamuja že več mesecev, čeprav smo mu storitve plačali vnaprej, kar nam predstavlja velike težave pri našem delu.
Pipistrel je bil do g. Romana Sušnika vedno korekten v sodelovanju. Sam lahko pove, da smo naše obveznosti vedno izpolnili, nismo nikdar zamujali s plačili, njegovo sodelovanje vedno korektno objavili. Ne glede na to, da se dobavnih rokov ni držal, nismo nikdar uveljavljali penalov.
Razumemo ga tudi, da je nad sistemom financiranja inovacij nezadovoljen, nenazadnje smo mi tudi, ne moremo pa dopustiti, da nas obtožuje, da uspehe in nepovratna sredstva na njegov račun žanjemo mi. Ne moremo tudi dopustiti, da si lasti zasluge za razvoj električnega letala.
Ko navaja da je: »podjetju Pipistrel izdelal oz. nadgradil njegovo dvosedežno letalo z električnim motorjem« namreč laže saj letala ni niti zdelal niti ga nadgradil. Komponente je le integriral v naše obstoječe letalo.
Njegov doprinos pri Electro Taurusu v ničemer ne izstopa od doprinosa drugih navedenih. Tudi izjava da sedaj Pipistrel dobiva subvencije na njegov račun je neresnična in za nas žaljiva saj smo subvencijo za razvoj letala prejeli preden smo sploh začeli sodelovati z g. Sušnikom.
Na žalost bo moral gospod Sušnik doumeti, da za uspeh ni dovolj le izum temveč inovacija. Razlika med tema dvema pojmoma je ogromna. Izum je namreč potrebno industrializirati, začeti proizvodnjo ter dobiti tržišče zanj, da povrne vložena sredstva. Tu pa čaka g. Sušnika še veliko več vloženih naporov in odrekanj kot doslej!

Ivo Boscarol
Pipistrel d.o.o. Ajdovščina