Citat:
Uporabnik x5x pravi:
Katera firma žarnic? Spar Budget xxl?
Slika je kopirana iz drugega forumana sliki žarnica iz Spara)
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Hvala! Ko mi kakšna crkne na Amperi, bom zamenjal kar obe s tole. Sej, če sem prav razumel, jih dobiš v paru?
P.S.: V čem je pa razlika med tole, ki si jo navedel in Limited Edition, ki ima zlato kapco? Aha, samo zlata kapica, ki nima nobene uporabne funkcije.
Ravnokar sem prebral, da ima Ampera HIR sprednje luči. Z avtom sem v rezervnem kompletu sicer dobil H1 žarnico, tako da sem se obrnil na prodajalca, da se bo pozanimal in mi po potrebi zamenjal, me pa zanima, če imajo te HIR luči res tako boljši učinek, kot berem na Googlu?
Citat:
The Volt uses the fancy new 'HIR' light bulbs, which are supposed to give ~2/3 the benefits of HID without the hassles and expense. The bulbs are spherical, and have an IR reflective coating on the inside, to make them burn hotter & brighter.
Citat:
These HIR bulbs are a unique product, the only bulbs available that use the research technology that General Electric patented in 2000 (patent number 6,087,775). It was GE's goal to create a bulb that produced 75% of the light output of HID headlights at 25% of the cost. GE sells HIR bulbs for residential lighting and specialized projectors, but decided to stay out of the automotive market and licensed this technology to a division of Toshiba. In fact, Toshiba and GE are among the few companies in the world with the expertise to engineer and build this product. These bulbs attain light levels 75% to 110% brighter than stock as a result of an engineering process that deposits multiple, yet almost invisible, layers of semi-reflective coating on the surface of a specially shaped quartz bulb. This coating ( a titania/silica, zinc oxide/silica, zirconia/silica, silicon nitride/silica, and titania/magnesium fluoride tantalam/silica multi-layer dielectric, according to the patent) reflects a portion of the infrared energy emitted by the filament back onto the filament, causing it to glow brighter and emit more light from the uncoated forward portion of the bulb. Although the filament gets hotter, the glass does not. IT GENERATES NO MORE HEAT THAN A REGULAR HALOGEN BULB, AND IT DRAWS THE SAME WATTAGE AND AMPERAGE AS THE STOCK 9006 BULB IT REPLACES
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Sem že gledal, vseeno hvala!
Karkoli nad 22 EUR s poštnino vred je zacarinjeno in za DDV-jano + še nekaj evrov za stroške postopka.
Če na hitro zračunam je 44 EUR * 1.2 (DDV) * 1.08(carina) + postopek, pa sem na 60 EUR. Pa če se še zgodi, da med transportom z paketom grdo delajo in mečejo (kar se mi je je že zgodilo pri marsikaterem paketu, nazadnje pri EVSE enoti iz Španjije), je lahko nitka poškodovana in ali ne dela ali pa hitreje crkne.
V tem primeru dam raje 10 EUR več (pri dveh žarnicah), pa imam mir, pa še takoj dobim.
Vseeno hvala!
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ne vem sicer, v čem je razlika med HID in Xenon, ampak, kot berem, so naredili konkurenco HID-u z manjšim stroškom.
Je pa popolnoma možno, da tole HIR2 žarnico lahko daš notri v navadni halogenski žaromet in imaš dosti boljšo svetilnost brez HID predelave.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Sem že gledal, vseeno hvala!
Karkoli nad 22 EUR s poštnino vred je zacarinjeno in za DDV-jano + še nekaj evrov za stroške postopka.
Če na hitro zračunam je 44 EUR * 1.2 (DDV) * 1.08(carina) + postopek, pa sem na 60 EUR. Pa če se še zgodi, da med transportom z paketom grdo delajo in mečejo (kar se mi je je že zgodilo pri marsikaterem paketu, nazadnje pri EVSE enoti iz Španjije), je lahko nitka poškodovana in ali ne dela ali pa hitreje crkne.
V tem primeru dam raje 10 EUR več (pri dveh žarnicah), pa imam mir, pa še takoj dobim.
Vseeno hvala!
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Torej je le DDV nad 22 EUR? No, in strošek postopka.