Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
sploh pa ne rezervnih avtomobilskih delov v štacuni, kjer se praviloma kupuje jogurte.
Pa ne že spet
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
sploh pa ne rezervnih avtomobilskih delov v štacuni, kjer se praviloma kupuje jogurte.
Nisem. Ne vem, zakaj bi za menjavo olja hodil na servis. Za žarnico? No, nekateri avti pa res imajo tako butast dostop, da je to skoraj nuja na servisu narediti. Sodelavec je pravil, kako je menjava žarnice trajala celo uro. Audi A4.... Meni je to beda.Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
eno vprašanje za vse vas ki imate po 35 let originalno žarnico not.
ste že pomislili, da vam na servisu ob menjavi olja še žarnico menjajo?
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Lej, zdaj imam Osramovo žarnico (običajna, ni kak silverstar za 10 €/komad) noter, ne sveti nič manj rumeno in snop svetlobe ni nič drugačen....... tudi na prejšnjih avtih, ko sem primerjal šparove žarnice s osram/philips, jaz osebno nisem videl neke razlike in na slepo ne bi mogel razločit katera žarnica je v avtu. Tako da sem včasih kupil tudi šparovo in se nisem sekiral. Zdaj pač, ker je žarnico dobesedno stopilo in je zdržala malo več kot teden.
Zna biti, da dajo za test eno kvalitetno, za prodajo pa potem nekaj drugega.... Pa saj ni samo pri žarnicah tako.Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
ksz
Nazadnje sm pri kitajcih videl h7 zarnice ki so tolk zanic da se je se crna pobarvana kapca fajn luscila. Nevem kako za vraga dobi to CE za prodajo?
Zdej tega podjetja in referenc ne poznam, lahko tudi da piše da je made in ITA..na koncu pa 3/4 "uvozijo" in pakirajo kot made in italy...to se dogaja.Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Žarnica, ki se je napihnila ni Kitajska. Na embalaži piše, da je made in Italy by Bottari
Točno tako sem dal jaz noter kakšen mesec nazaj,delala je 3 ali 4 dni....na koncu enak razultatCitat:
Uporabnik koliko pravi:
Žarnica, ki se je napihnila ni Kitajska. Na embalaži piše, da je made in Italy by Bottari