Koliko pa je sploh po letališki in podobnih lokacijah avtov iz nemčije? Kae sem gledal avte v "surovi" obliki, so večinoma iz Italije ali Belgije, od lizing hiš in/ali službeni avtomobili. Gre za avtomobile, kjer lastniki vedo da bodo imeli avto v uporabi samo krajši čas in tudi ustrezno ravnajo z njimi (teranje mrzlega, vožnja po makadamu, nepreverjanje nivoja olja, uporaba poceni pralnic). Sploh kakšni italijani so specialisti za to.
Res je, uvozniki ne kupujejo na mobile.di ampak na veliko, na šleper ali še več. Kdor je imel kdaj možnosti videt v kakšnem stanju so ti avti preden jih obdelajo avtohiše, se bo ogibal takih.
V nemčijo se najbolj splača iti po kakšen malo bolj poseben avto, ali pa če recimo malo močnejšo opremo ali močnejši motor. Kolega je recimo kupil Hondo CR-Z, ki jih pri nas praktično ni. Avto je našel gor, pri privatni osebi, ki se je izkazala za gospo(dično) srednjih let, avto garažiran, brez pikice, nebarvan, z dodatnimi feltnami in skoraj novimi zimskimi gumami, 25k realnih prevoženih, 2012 letnik za 12k. Avto je bil potem pri nas še dodatno preverjen in res tak kot mora biti.
Da boš pa ti iskal Golfa Variant TDI, starega 3 leta, z 80.000 prevožnimi, pa ne moraš pričakovati da bo v nemčiji opazno cenejši, vsaj ne bo kašnega ata. Bo pa seveda tak avto poceni od trgovskega potnika, ko se "uredi" kilometre seveda.
In kilometre SE vrti, menda pri 3/4 uvoženih avtih. jih poznam že par, ki so se opekli, pa tudi po cajtgnih in raznih forumih je bilo že neštetokrat.. Saj avto potem lahko čisto normalno dela, samo vzdrževanje je treba prilagoditi (kakšno stvar malo prej zamenjati).