Tisti stender ni nobena navlaka, nekateri motorji imajo centralni štender, moj ga nima. In tisti nastavek, ki ga ima ga povsem nadomešča, pa še manjša teža je kot centralni štender. Z njim lahko po potrebi menjam, gumo, flikam itd...
To je prva zadeva.
Imaš ti centralni štender na motorju? Če ja, potem si ga dol odšraufaj, ker vidim da si pameten. Al zakaj maš to navlako na motorju?
Vidiš kako glup izpadeš v trenutku?
In kot sem prej napisal: ja folk mi piše tudi zaradi tistega nastavka...
--------
Scott oiler sem že gledal, zame navlaka. Al vozim piksno zadaj, al pa jo montiram nekaj z vezicami in še čem, si na krmilo montiram stikalo za doziranje (cvikam kable..), z vezicami preko nihajke cevko itd..
Meni se zdi to čista navlaka, ker ketna v nobenem primeru ne zdrži več kot 30k km na tem dvovaljniku.
Ok, zdrži več, samo je neenakomerno raztegnjena in vožnja ni več gladka.
Nebuloze trosiš ti, ker očitno še nikoli nisi probal PDLja.
Če bi ga, bi videl, da je to prva liga na trgu, ketna je čista, namazana in ni prav nobene svinjarije.
Kakšen problem je, da ko se ustaviš na 400km+, da ti vzame sprejanje eno minuto. Pa še malo se pretegneš.
Drugi pa v tem času skadi čik, spije kavo.
Si ti komu dal kdaj kakšen pameten, koristen nasvet?
Gledam tu tvoje prispevke. Bojiš se kot nek froc in skrivaš svojo zasebnost, pa samo flancaš po drugih.
Samo nakladanje te je in zavist.