Nakup motorja....

I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
30 jurjev ketna zdrzi z lahkoto, z oilerjem 50. Na dvovaljnem motorju, ki je mocnejsi kot 650. Tolk o tvoji kvaliteti nekih kvazi orignialnih verig, ki so cenovno kao ugodne. Tolk pljuvas po original verigah, ki jih zmontirajo na uradnem servisu, in promoviras kettenmax, po drugi strani pa menjas ketno pri 20k. Kao preventivno, ker je ze voznja obup. Vrhunski motor, Versys.
hysterical-1.gif

Ketna mi brez scot oilerja drži 50k km z lahkoto, ampak je neenakomerno raztegnjena.

Seveda pa ti ne ločiš, da imam ketno 520, na močnejših pa so ketne 525 in dalje, ki že same po sebi držijo dlje.

Primer: fz6, gor je ketna 525, 4 valjnik in brez scot oilerja zdrži brez nekega posebnega raztegovanja 50k km+.

Original ketna mi drži tolko kot nadomestna, nobene razlike.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Pa tist nastavek, nadomestilo stenderja.....seveda, vsak bi rad prisparal 150 evrov za centralca.....men ni tezko dat 150 za stender, al pa 100 za oiler.....ker mi odtehta. Ti, pa ki vse gledas cez cente, mas pa zgodbice o navlakah.....

Centralno stojalo na motorju za moj motor serijsko ni predvideno. Sploh pa pride zelo čudno, ker je celoten izpuh pod motorjem.
Dobi se od SW motech, cena krepko preko 250 EUR.

Da bi si to nabavljal samo za to, da bi ketno matal? in še vrgel gor dodatno težo, povsem nepotrebno.

Tisti nastavek je izjemna pogruntavščina, praktično, majhno in simpl.

Seveda pa tega ti ne moreš vedeti, ker še zadeve nisi videl niti od blizu.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Kakšna ketna? Kardan je zakon, vsake 30kkm si vzameš 5min časa in zamenjaš 2dcl olja, pa gasa naprej
cheer.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.995
6.874
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Sej jih ni mogu kej dost vec narest s svojimi zmogljivostmi :p coper more bit vsaj jurja,ce ne se ti ze na pumpi smejejo
smile-1.gif
Malo nakladas kajne? Za "potovanja" je tudi 125 kubicni za silo ok. Je sel do Dubrovnika z motorji ki so imeli konjev vec kot on kubikov. Pa ni veliko zamujal.
Z 250 kubicnim coperjem sem v enem dnevu prisel iz dubrovnika v lj. V dveh dneh sel v dolomite pa sem jurja obrnil. Prvo leto sem jih naklepal 10, drugo leto bi jih se vec. Motosvetovka jih je s transalpo (njen prvi motor mislim da prvo leto) naredila 30kkm v enem letu. Smo jo zajebavali ce dela kroge po obvoznici. Pa je bila z nami v Crni gori. Seveda pa obstajajo tudi motorji ki delajo po samo nekaj kkm letno. Pa ceprav imajo vec konjev kot smo imeli mi kubikov.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.995
6.874
113
pri taščici
Dolgo se ze nisva videla s Cvickarjem. Vsaj kaksnih 5 let.
Ga moram enkrat nekje "srecat".
Srecno vsem. Tudi tistim ki greste v ponedeljek v Mirno pec. Danes teden se pa mogoce vidimo pri vaških. Tudi tam me ze nekaj casa ni bilo (vcasih pa veckrat na teden)
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Sej jih ni mogu kej dost vec narest s svojimi zmogljivostmi :p coper more bit vsaj jurja,ce ne se ti ze na pumpi smejejo
smile-1.gif
Malo nakladas kajne? Za "potovanja" je tudi 125 kubicni za silo ok. Je sel do Dubrovnika z motorji ki so imeli konjev vec kot on kubikov. Pa ni veliko zamujal.
Z 250 kubicnim coperjem sem v enem dnevu prisel iz dubrovnika v lj. V dveh dneh sel v dolomite pa sem jurja obrnil. Prvo leto sem jih naklepal 10, drugo leto bi jih se vec. Motosvetovka jih je s transalpo (njen prvi motor mislim da prvo leto) naredila 30kkm v enem letu. Smo jo zajebavali ce dela kroge po obvoznici. Pa je bila z nami v Crni gori. Seveda pa obstajajo tudi motorji ki delajo po samo nekaj kkm letno. Pa ceprav imajo vec konjev kot smo imeli mi kubikov.

Transalp pa res ni coper, kaj nakladas?
grin1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
30 jurjev ketna zdrzi z lahkoto, z oilerjem 50. Na dvovaljnem motorju, ki je mocnejsi kot 650. Tolk o tvoji kvaliteti nekih kvazi orignialnih verig, ki so cenovno kao ugodne. Tolk pljuvas po original verigah, ki jih zmontirajo na uradnem servisu, in promoviras kettenmax, po drugi strani pa menjas ketno pri 20k. Kao preventivno, ker je ze voznja obup. Vrhunski motor, Versys.
hysterical-1.gif

Ketna mi brez scot oilerja drži 50k km z lahkoto, ampak je neenakomerno raztegnjena.

Seveda pa ti ne ločiš, da imam ketno 520, na močnejših pa so ketne 525 in dalje, ki že same po sebi držijo dlje.

Primer: fz6, gor je ketna 525, 4 valjnik in brez scot oilerja zdrži brez nekega posebnega raztegovanja 50k km+.

Original ketna mi drži tolko kot nadomestna, nobene razlike.

hysterical-1.gif


In zakaj turis Versysa povsod, ce ma verizico ze v osnovi, ki zdrzi pol manj kot mocnejse verige? Pa stender za 250 evrov?
bonk.gif
Epsko!

Pa spet primerjas 4 valjnike z 2. Daj primer 2 valjnega.....

Pa ne sploh o oilerju razlagat, ker ga sploh nisi imel, tko da nimas blage veze.
 
Nazadnje urejeno:

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
K si ze tolk verig raztegnil do 50k ane? Spet disi po tvojih teoreticnih izracunih, ki jih trosis naokoli kot resnice.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
30 jurjev ketna zdrzi z lahkoto, z oilerjem 50. Na dvovaljnem motorju, ki je mocnejsi kot 650. Tolk o tvoji kvaliteti nekih kvazi orignialnih verig, ki so cenovno kao ugodne. Tolk pljuvas po original verigah, ki jih zmontirajo na uradnem servisu, in promoviras kettenmax, po drugi strani pa menjas ketno pri 20k. Kao preventivno, ker je ze voznja obup. Vrhunski motor, Versys.
hysterical-1.gif

Ketna mi brez scot oilerja drži 50k km z lahkoto, ampak je neenakomerno raztegnjena.

Seveda pa ti ne ločiš, da imam ketno 520, na močnejših pa so ketne 525 in dalje, ki že same po sebi držijo dlje.

Primer: fz6, gor je ketna 525, 4 valjnik in brez scot oilerja zdrži brez nekega posebnega raztegovanja 50k km+.

Original ketna mi drži tolko kot nadomestna, nobene razlike.

hysterical-1.gif


In zakaj turis Versysa povsod, ce ma verizico ze v osnovi, ki zdrzi pol manj kot mocnejse verige? Pa stender za 250 evrov?
bonk.gif
Epsko!

Pa spet primerjas 4 valjnike z 2. Daj primer 2 valjnega.....

Pa ne sploh o oilerju razlagat, ker ga sploh nisi imel, tko da nimas blage veze.

2 valjnik suzuki V-S 650 ima ketno 525 in tam je zgodba drugačna.

Ja, tudi TDMka ima 525 ketno, če te jo to zanimalo, sicer pa to sam veš.

V bistvu se slabo spoznaš na zadeve, zelo slabo, samo kaj ti gostilna in ulica pove.

Moj ima serijsko d.i.d 520, model VX

To je osnovna ketna, ki živi na tem motorju 30k.

Lahko pa kupiš močnejšo ZVMX, al pa srednjo VX2, to imam sedaj gor.

Versysa si si tudi sam želel, samo te sedaj malo skleroza daje, se zgodi.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.514
2.257
113
Madona ste se razpisali. Ajde vam jaz povem kako je - edina zveličavna resnica....

Vsak vozi kar mu paše in kar si lahko privošči.

Tudi s Tomosi se da potovat po celi jugi.

Realno je pa tako, da kar je manj kot 60-70 konjev je bolj bogo za vozit, pa nima veze v kako obliko je zapakirana mašina.

Čoperji in razni kruzerji se proti ta zaresnim motorjem zdijo nevozni. V realnosti pa, če si mal šoferja se lahko pelješ čisto suvereno in nikogar ne zaviraš v skupini.
Je pa res, da se ne da pretirano polagat, pa amortizacija in zavore so malo bolj na pol. Ampak če upoštevaš kaj motor zmore in vožnjo ustrezno prilagodiš, se da bit precej hiter.

Razni eno in dvo cilindraši do 650ccm, oziroma vstopni modeli motorjev so za moje pojme tam na rangu čoperjev. Je tudi vse bolj na pol, švoh amortizacija, švoh bremze...

Tko da snecer sori, lahko še tolk hvališ versys-a, pa razne en5 in podobno. To so bolj mopedi kot motorji, pa brez zamere.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.514
2.257
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
In kaj voziš?

Prej čoper/kruzer 1000ccm +, zdaj potovalni motor 100 KM +. V detajle ne bi šla, ker je le javni forum.
Včasih mal motokrosa, zdej hard enduro
Občasno se s kakšnimi tomosi drajsamo okol, v spomin na mlade dni.

Tko da mal vem kako stvari zgledajo
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ja kaj ti pa je nerodno, če napišeš kaj zdaj voziš? zanimivo ....
 

jaka6

Fizikalc
7. avg 2007
1.302
9
38
Družmirje
Moj prvi motor bil kawasaki kle 500. Meni je bil super. Ko mi je kdo reku da je to švoh, pa da nikamor ne gre sem ga šlatal za čelo. Zdaj s 1000 kubiki vem kaj je s tem mislu, ampak ne morem rečt da sem se takrat ko sem vozil 45 konjev kaj manj užival.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.514
2.257
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Ja kaj ti pa je nerodno, če napišeš kaj zdaj voziš? zanimivo ....

Ja lahko tudi nalepim sliko motorja, s tablico, ampak pač ne bom.

To je javni forum in ne vidim razloga da se tukaj izpostavljam. Lahko pa podam svoje mnenje, tako kot vsi ostali.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

V bistvu ne razumem, v čem bo problem če poveš model
smile-1.gif

Si pa kar mislim, v čem je "problem"
 

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
219
122
43
Citat:
Uporabnik dejan_ pravi:

Realno je pa tako, da kar je manj kot 60-70 konjev je bolj bogo za vozit, pa nima veze v kako obliko je zapakirana mašina.

Čoperji in razni kruzerji se proti ta zaresnim motorjem zdijo nevozni. V realnosti pa, če si mal šoferja se lahko pelješ čisto suvereno in nikogar ne zaviraš v skupini.
Je pa res, da se ne da pretirano polagat, pa amortizacija in zavore so malo bolj na pol. Ampak če upoštevaš kaj motor zmore in vožnjo ustrezno prilagodiš, se da bit precej hiter.

Razni eno in dvo cilindraši do 650ccm, oziroma vstopni modeli motorjev so za moje pojme tam na rangu čoperjev. Je tudi vse bolj na pol, švoh amortizacija, švoh bremze...

Tko da snecer sori, lahko še tolk hvališ versys-a, pa razne en5 in podobno. To so bolj mopedi kot motorji, pa brez zamere.

Lepo povedano, očitno nekdo, ki se je že kdaj peljal s čim drugim, kot podhranjenim čoperjem.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
9.076
7.546
113
Razlika je v tem, da nekateri ljudje uporabljajo motor za potovanja, izlete itd... Drugi pa za dirkanje, divjanje, reševanje raznih kompleksov ali pa za duvanje pred kafičem.
Tukaj se bom gladko postavil Snecerju v bran, ker ga po nepotrebnem napadate. Divjaki ponavadi zaničujete ljudi, ki vozijo po predpisih, ali pa so zgolj previdni na cesti. Če se ti mudi, lepo odjebi naprej in mirna Bosna. Od Snecerja sem velikokrat prebral koristne stvari, od tebe Shizznitt pa samo podjebavanje in nabijanja ega. Ustavi konje!
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.514
2.257
113
Drugač pa fantje, več vozit, manj pisat.
Jaz sem danes že požegnal motor, in šunko. Tko da imam vse rešeno za to sezono
smile-1.gif


Se vidimo v pondelk v Mirni peči.