Citat:
Uporabnik stein pravi:
Ker:Citat:
Uporabnik JosipBroz pravi:
Največkrat prodajalec popusti zaradi miru v hiši, čeprav mu ne bi bilo treba. Se pa zgodi tudi, da se prodajalec postavi zase in gre v konfliktu do konca. Kajti taka stranka je že itak zanj izgubljena, zakaj bi mu še uslugo delal? (no, tudi tukaj obstajajo izjeme)
- zapravlja lasten čas in denar
- si dela slabo reklamo ("ups, glej tega prodajalca, bom rajši kupil drugje, ker če bo kaki problem, me bo ta j3bal...")
- a veš da ponekod vrnejo denar za (rabljen) izdelek tudi po kakem mesecu dni ? Z nasmehom. Po balkanski logiki bi morali že zdavnaj propasti.
Saj nisem nikjer napisal, da je to stalna praksa. Se pa tu in tam zgodi, in prav je tako. Ampak vidim, da vas zelo rajca beseda "slaba reklama". Marketinški strokovnjaki bodo vedeli povedati, da slabe reklame ni, je samo reklama!
A je katera trgovina že propadla zaradi samo slabe reklame? Pa ne zdaj delat iz muhe slona. Konflikti s strankami se dogajajo povsod, v vsaki trgovini.
Seveda so tudi izjeme, ki vrnejo denar za rabljeno robo, kot si ti napisal. Ampak to ni garancija, da ne bodo nekoč propadle. Tistemu, ki so mu vrnili, se je to zdelo lepo in bo še kdaj kupil pri njih. Vsi ostali pa bodo tam kupili samo, če bo dobra cena.