Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Seat Leon FR 1,8TSI - 18.700 eur - 180ps
Renault Megane RS - 23.300 eur - 220ps
Megane 220 ni RS, ampak GT, in je samo v Grandtour verziji:
http://www.renault.si/media/ceniki2014/C/att8b797fde5f6243b1b7d1bcdc71cb73a8/Cenik_MeganeRS.pdf
Itak je to stara, III. generacija, nov GT ima 205PS.
Tvoje cene so drugače vse res minimalne, sam bi pri vsakem dodal 1-2k€ za dodatno opremo. Sanjski Focus ST tako pride že 26k€, kar je že precej več od začrtanih (mojih in OP-jevih) 20-22k.
Ampak ni mi jasno kje si dobil Leona za 18.700€. Po ceniku je točno 21.269€. Pa pogovarjamo se o cenah na gotovino.
Tudi mislim da je performančno že povsem ok, če pa komu ni, se ga pa da čipat na 220KM/380Nm.
Drugače pa dober seznam, sem mislil da imam samo jest tako dober pregled nad hot hatchi, res pa da ga drugo leto kupujem.
Na prvem mestu imam trenutno prihajajočo Fiesto ST200. Povsod kjer sem gledal, so jo dali pred Corso OPC.
Dodal bi lahko tudi Astro 1.6T 200KM, ima samo 7,0s do 100 in celih 300Nm.
Citat:
Uporabnik Nenasiten pravi:ji je pa corsa zdej zlo bliz, pa dobr se jo da ušmekat, še brembo paket vzameš pa si zmagal.
Carbuyer pravi da je potem avto pretrd:
https://www.youtube.com/watch?v=0suIfZzHO6o&feature=youtu.be&t=167
Meni že trenutni Alfa Mito najeda s svojo trdoto, ampak če pazim na luknje, se da preživet. Ko sem dobil avto, sem ga pa 2x zabil v tiste odtoke za vodo na desnem robu ceste, zdaj se raje držim sredinske črte.
Pa Recaro sedež na pogled tudi ne deluje kot višek udobja, ampak kot zelo trd, ali je to res?
V Megana RS sem se usedel, pa je bil zelo neudoben (ampak pomoje je bila bolj ekstremna verzija sedeža kot pri Corsi), to je IMO samo za na pisto. Poleg tega je imel pa še aluminijasto prestavno ročico.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:Pa tudi dandanes te taka voznja po cestah zna precej stati. Tudi izpita precej hitro.
Kdor ima tako predstavo kako naj bi se s takimi avtomobili vozilo, nima kaj razmišljat o takem avtu. To je za tiste, ki vožnjo obvladamo in vemo kje se sme pritisnit in kje ne. Kakšna izguba izpita neki, kdor pravilno vozi, mu je lahko policaj vedno za ritjo, pa mu ne bo vzel izpita.
Pomaga tudi če imaš nekaj letne izkušnje, in ne greš kar takoj iz 60 na 200KM. Sam sem imel prej 4 leta 1.6 105 (nepremičnina) in sedaj 1 leto 1.4T 135 (za normalno vožnjo na šiht ravno prav, za športno mu manjka še vsaj 30KM). Dobro, vem da to niso neke blazne izkušnje, ampak nimam na razpolago 10 let, da bi jih nabiral.
Res pa da večina s hitrimi avti res nespametno vozi, ravno danes mi je prišel Clio RS po sredinski črti z ene 140km/h iz naselja, jaz pa zniževal v naselje, ni bilo veliko do mojega ogledala, nekih 20cm. Dva s 330Cd in Golf VII GTI sta pa enaka bedaka, tudi kar 140-160 kjer jima zapaše.
Citat:
Uporabnik as21 pravi:
Motor je 1A (s faceliftom ima sicer malce močnejo verzijo 208KM-moj je bil 200 KM) Da od sebe ko rabiš. Moja poraba je bila 7.2 l (40%mestne vožnje, 40%avtoceste, 10% relacij)-če ga teraš prideš na max 9.5 l, ampak to je mislim da resnično max za ta motor (peljal sem tudi novinarski avto od Peugeot Slovenije in je imel povprečno 9.1)
Sicer se o porabi in stroških na splošno tukaj sploh ne bi smeli pogovarjat, ampak meni je 105KM pil 9l, 135KM sedaj pa 9-11l, in to pri običajni vožnji na šiht (9l je že praktično kruzanje), pri izživljanju sem dosegel tudi 13,5l. Po 12 tankanjih je pa povprečje 10,8l.
Tako da tem številkam žal ne verjamem, če gre za ravno cesto že, ampak po moji ovinkasti in klancasti cesti pa ni šans.
Fiesta ST - 14,6l (pri takem avtu največ šteje športna vožnja):
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2013/08/ford_fiesta_st.aspx
Corsa OPC - 12,7l:
http://www.siol.net/avtomoto/testi/avtomobili/2015/04/pv_opel_corsa_opc.aspx