Nakup "hothatcha"

Chuck

Pripravnik
12. feb 2016
59
0
6
Letos je padla odločitev da bo počasi potrebno zamenjati avto. Kaj velikega ne potrebujem (še). Zato sem oko vrgel na predstavnike manjših modelov s športnimi karakteristikami t.i. hothatch.

Avto se bo uporabljal za dnevno prevažanje v službo in nazaj in pa kadar bodo razmere in razpoloženje dopuščale tudi kakšene uživaške kilometre.

Izbiro sem skrčil na 4 avte, rad pa prisluhnem tudi kakšnemu drugemu predlogu.

1. 2016 Opel Corsa opc(trenutno prva izbira)
2. 2016 Peugeot 208 GTI
3. 2016 Renault Sport Clio
4. 2016 Ford Fiesta ST

Zanima me če so kakšni lastniki teh avtomobilov in če lahko kakšno več povejo o avtomobilu

Hvala
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
KSZ, j. to, nej bo zabavn. GT86
grin1.gif
 

bmwm3csl

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
21. jul 2007
1.430
0
36
33
Domžale
Nekako v tem vrstnem redu...

1. fiesta ST200
2. corsa OPC
3. clio R.S. trophy
4. 208 GTi
5. clio R.S.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
S tem segmentom nimam nobenih izkušenj, bi pa osebno med naštetimi izbral Fiesto ST.
 

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Jaz sem imel P208 Gti.
Soliden avto. Hardcore dirkačem verjetno ne bi ustrezal ker je premehek, vendar če ga boš uporabljal za vsak dan, potem je tak avto super.
Motor je 1A (s faceliftom ima sicer malce močnejo verzijo 208KM-moj je bil 200 KM) Da od sebe ko rabiš. Moja poraba je bila 7.2 l (40%mestne vožnje, 40%avtoceste, 10% relacij)-če ga teraš prideš na max 9.5 l, ampak to je mislim da resnično max za ta motor (peljal sem tudi novinarski avto od Peugeot Slovenije in je imel povprečno 9.1)

Ko se navadiš je položaj za mini volanom super. Novinarske buče da si ga ne moreš nastaviti tako, da ne vidiš na števce, ne držijo. Ali si ga ne znajo nastaviti ali pa si ne vzamejo časa in potem jokajo. Sam sem visok 190 cm in nimam problemov-dopuščam možnost da imajo s tem problem manjši ljudje.

manjša zamera gre sredinskemu naslonu za roko.je preveč plastičen in posledično škripa. SMEG (touchscreen) je malce počasen, ampak ni neke panike.

Obstaja sicer varjanta s špero (208 GTi by Peugeot Sport), vendar vprašanje če bi ga lahko dobil pri nas. Enako ko npr. Fiesto ST200. Glede na velikost našega trga bi se za take verzije verjetno precej načakal če bi jih sploh dobil.

Problem pa je dobit testno vožnjo s katerim od teh vozil da bi se lahko lažje odločil.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz zelo pogrešam svojega hot hatcha.
cry12bpy.gif


No bomo zdaj pa z eko izgovorom kupovali BMW 340e ipd. fore.
evil.gif


Fiesta je top na tem spisku, samo hudiča ne kupit novega sploh.
cry12bpy.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tist je pa mesečno dosti dražje za vzdrževat. Primerki v slo so pa zdaj že pri 5. lastniku ipd.

Mogoče tudi dober deal spet, ker 3je lastniki niso nič na ceni zdaj zgubili v zadnje cca. 5 letih. 2-3 leta nazaj si 2006 kupil za 15k€ recmo, če si jo lepo vzdrževal jo lahko prodaš za isti keš, uvozit se jih itak ne da zaradi DMV. Focus RS je tudi dokaj zbirateljski, plačevali so dobre 30k€ zanje, zdaj pa prodajajo še vedno nad 20k€.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.003
10.754
113
kod Džej-Zija
Jah, to je res. Slovenski bazen sti in evo-v je precej porazen, težko je dobit lep primerek. Sicer sem imel v mislih novejši sti, 08 ali 09.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
clio trophy je drag ko pes

je pa res, da edini izgleda nečemu podoben in ne tako babji kot fiesta.