Je že res da je mogoče to pretiravanje. So pa neki pravilniki in vozila imajo maso nezaviranega priklopnika določeno po nekih uradnih parametrih. Če komu ni všeč da je masa prenizka, kupiš drugo vozilo. So še bolj smešne mase v homologacijah, recimo 730kg ipd. ...
Glede prikolic. Danes se dobi tudi 650kg in 550kg akse, in za vozila ki imajo manjšo vlečno maso so pri resnih proizvajalcih montirane take akse. Kar pozanimajte se kako je s tem v nemčiji. To kar mi sedaj govorimo (prikolice za 500EUR) so prikolice za balkan in so tudi narejene na balkanu. Danes se mogoče ne preverja striktno mas, ampak dosti sta dve nesreči pa se bo začelo redno preverjat in talat kazni. Ker osnova za vse to je varnost in tele gumca-gunca prikolice so porazne kar se tega tiče, sploh če so zapete na neustrezno vozilo.
Glede vozila, žal avto ki ima 1200kg lastne mase ni sposoben varno vleči (zavirati) 750kg težke prikolice brez zavor. Da seveda se, samo varno pa ni.
(neuradno baje na tehničnih že preverjajo s čim pripelješ lahki priklopnik in te morajo uradno odslovit s pobrano 3jo tablico če kršiš pravila)
Glede prikolic. Danes se dobi tudi 650kg in 550kg akse, in za vozila ki imajo manjšo vlečno maso so pri resnih proizvajalcih montirane take akse. Kar pozanimajte se kako je s tem v nemčiji. To kar mi sedaj govorimo (prikolice za 500EUR) so prikolice za balkan in so tudi narejene na balkanu. Danes se mogoče ne preverja striktno mas, ampak dosti sta dve nesreči pa se bo začelo redno preverjat in talat kazni. Ker osnova za vse to je varnost in tele gumca-gunca prikolice so porazne kar se tega tiče, sploh če so zapete na neustrezno vozilo.
Glede vozila, žal avto ki ima 1200kg lastne mase ni sposoben varno vleči (zavirati) 750kg težke prikolice brez zavor. Da seveda se, samo varno pa ni.
(neuradno baje na tehničnih že preverjajo s čim pripelješ lahki priklopnik in te morajo uradno odslovit s pobrano 3jo tablico če kršiš pravila)