Ok, sem malo pustil, da se prepucavate okoli tega, kaj se lahko in kaj ne, pa noben ni povedal nič pametnega. Pred meseci sem bil v isti dilemi in sem na koncu ugotovil, da sem sam sebi največji problem z tem razmišljanjem !
V vsaki homologaciji vozila piše, koliko lahko vleče skupne teže nezaviranega lahkega priklopnika. V mojem primeru je to 525 kg. In ja, sem se pozanimal pri ponudnikih prikolic, če se lahko prikolica skupne teže 750 kg homologira na skupno težo 525 kg. Seveda gre, to so iste prikolice, doplačilo je 40-60 eur + cena prikolice. Po drugi strani pa sem povprašal pri dveh ponudnikih tehničnih pregledov in enega bivšega policaja, kako je s tem. In vsi so povedali isto; obstaja neka siva cona okoli tega, kjer se ne komplicira. Prikolica za vsak posamičen avto pač ne obstaja.
Poznam dva lastnika karavanov,kjer jima v homologo piše, da lahko vozilo vleče nezavirani priklopnik skupne teže 560 kg !! A oba sta v zadnjih 10 letih postavila hišo iz nule in domov pripeljala vse mogoče na prikolici z tretjo tablico, torej skupne teže 750 kg. Eden izmed obeh je niti nima vpisane v register, kaj šele, da bi jo na tehničnega peljal.
Tudi sam v vseh letih na cesti ne poznam primera, kjer bi policaj težil okoli tega. Če imaš svojo tretjo tablico na prikolici in zadevo tudi vpisano v register in pri sebi kartonček, kjer ti pišejo podatki o tehnično brezhibnosti prikolice in z datumom naslednjega pregleda, ti ne bo noben težil.
Seveda se bodo pa sedaj našli alter junaki, večinoma isti, ki imajo tudi druge probleme, ampak to je že druga zgodba....