Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
da, imajo
še vedno je priporočljiv nakup z nekom, ki obvlada branje parametrov delovanja motorja, da ne kupiš mačka v žaklju ali bognedaj z odstranjenim dpf in šalabajzarsko predelano mapo motornega ECU (ki briše še 30 drugih napak, ne samo dpf napake)
pojavlja se edino puščanje hladilnika vračanja izpušnih plinov - to se pa tudi pri drugih vozilih (npr F10 BMW 535d itd.)
drugače je to quattro bombnik - držijo pa faceliftani ceno kar precej
v kolikor je varianta, vzemi z zračnim vzmetenjem ali aktivnim podvozjem
zadeva vaga 1977 kg v limuzinski verziji, se pa konkretno premakne, sploh z dobro mapo
Kot zanimivost, je težji od 4.2 q bencinca a8 istega letnika (alu rešuje osmico)
sLO prometne pri 4 črkovnih nimajo zadnje črke, predvidevam, da gre za CDYA ali CDYC motor ki je v 10.2008 do 3.2011 in je 176kW (240PS)
CDYB je bil že prej zunaj
Evo, nabavil cca. 14 dni nazaj
Črnega FL A6 Avant 3.0TDI quattro tiptronic S-Line (zunaj, znotraj, podvozje), zaenkrat res super super zadovoljen, avto je top
Imam pa eno vprašanje... Občasno mi vrže napako za EGR (001025 - EGR System / P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent). Sem govoril z mehanikom in je svetoval, da kupim čistilo za EGR v spreju in ga spustim v sesalno cev. Na forumih pa berem, da lastniki odstranijo EGR in sesalni kolektor, ter sčistijo izven motorja. Res da je sprej bolj simpl za uporabo, ampak potem vsa svinjarija leti v DPF, kar pa spet ni najboljše. Torej, katero metodo izbrati?