da, imajo
še vedno je priporočljiv nakup z nekom, ki obvlada branje parametrov delovanja motorja, da ne kupiš mačka v žaklju ali bognedaj z odstranjenim dpf in šalabajzarsko predelano mapo motornega ECU (ki briše še 30 drugih napak, ne samo dpf napake)
pojavlja se edino puščanje hladilnika vračanja izpušnih plinov - to se pa tudi pri drugih vozilih (npr F10 BMW 535d itd.)
drugače je to quattro bombnik - držijo pa faceliftani ceno kar precej
v kolikor je varianta, vzemi z zračnim vzmetenjem ali aktivnim podvozjem
zadeva vaga 1977 kg v limuzinski verziji, se pa konkretno premakne, sploh z dobro mapo
Kot zanimivost, je težji od 4.2 q bencinca a8 istega letnika (alu rešuje osmico)
sLO prometne pri 4 črkovnih nimajo zadnje črke, predvidevam, da gre za CDYA ali CDYC motor ki je v 10.2008 do 3.2011 in je 176kW (240PS)
CDYB je bil že prej zunaj